ДНЗ «Мелітопольський вище професійне училище»
Методична розробка
позакласного заходу
з англійської мови
«Квест»
Розроблено викладачем
іноземної мови
Крютченко О.О.
2020
Мета заходу:
Обладнання:
Учасники: учні однієї навчальної групи.
Хід заходу
Вчитель вітає учасників квесту та пояснює правила участі. Зокрема, повідомляє, що весь маршрут включає 5 станцій, які розташовані в різних місцях училища, і знайти їх можна, лише виконавши завдання та отримавши підказку, яку теж треба розшифрувати. До кожної станції треба швиденько йти або бігти, бо час проходження квесту – 45 хвилин. На кожній зі станцій правила визначаються «господарем», тобто викладачем, який зустрічає учасників, також команда має представити себе. На виконання завдань в кожному пункті приблизно 5-7 хвилин.
Після повідомлення правил вчитель дає учасникам 2 хвилини на створення назви їхньої команди, визначення капітана та розподілення ролей (наприклад, занотовування, збір підказок, переклад, тощо).
Після виконання цього завдання команда отримує першу загадку - QR код з повідомленням місця знаходження першої станції (кабінету методиста).
Станція 1- кабінет методиста
Завдання – 10 портретів визначних особистостей сучасності та минулого Великої Британії та США (див. Додаток 1). Учасникам показують портрети по одному, а вони мають назвати всіх, зображених. За помилки або невиконання завдання повністю учасники отримують штрафне завдання – загадку від «господарки» станції. Після виконання завдання учасники отримують фішку з кількома словами – частиною фрази, яка повідомляє, де схований приз.
Для отримання напрямку подальшого руху учасникам надається закодоване слово
12 |
9 |
2 |
18 |
1 |
18 |
25 |
Що означає «бібліотека»
Розшифрувавши слово, діти прямують до наступної станції.
Станція 2 - Бібліотека
Завдання – встановити відповідність між прізвищами англомовних письменників та їх літературними творами
|
|
1 2 3 4 5 |
Підказка для подальшого руху – малюнок, який направляє до актової зали
Станція 3 – Актова зала
Завдання – упізнати англомовні пісні сучасності та назвати їх виконавців лише за мелодією. (Художній керівник включає музику, учні називають відповіді. За необхідності надаються підказки).
Підказка для подальшого руху – малюнок-пазл, який треба скласти
Станція 4 – Спортивна зала
Завдання – назвати англійською10 видів спорту та 10 речей, що відносяться до спортивного спорядження або екіпіровки.
Підказка для подальшого руху слово-прізвище людини , сховане в залі, наприклад, на речі, яка не відноситься до настільного тенісу (в нашому випадку це була червона фішка, що стояла серед іншого інвентарю)
Станція 5 – Кабінет заступника директора з виховної роботи
Завдання – встановити відповідність між англійськими прислів’ями та їх українськими аналогами
1.As the workman, so is the work |
a) Коли почав орати, так у сопілку не грати |
2.The way to have a friend is to be one |
b) Вік живи — вік вчись |
3.Business before pleasure |
c) Ллє немов з відра |
4.A man is known by the company he keeps |
d) Куй залізо, поки не згасло |
5.Health is better than wealth |
e) Вчитися ніколи не пізно |
6.Live and learn |
f) Скажи мені, з ким ти товаришуєш, — то я скажу, хто ти |
7.It rains cats and dogs |
g) Зробив дядя, на себе глядя |
8.Make the hay while the sun shines |
h) Щоб мати друга, треба їм бути |
9.It’s never too late to learn |
i) У кожного свій коник |
10.Every man has its hobby horse |
j) Здоров'я — дорожче від багатства |
Підказка для подальшого руху – логічний ряд слів, де одне слово «зайве». На оборотній стороні кожного слова написані номери кабінетів. Необхідний номер кабінету на «зайвому» слові. Наприклад:
apple cabbage apricot orange banana
Останній пункт – кабінет англійської.
Учасники отримують в кабінеті останнє слово-підказку, з яких необхідно скласти фразу, що повідомляє, де шукати приз.
in the bookcase near the window behind the folders
Знайшовши приз, щасливі учасники діляться цукерками між собою
Додаток 1
Портрети видатних особистостей