Мета заходу: активізація пізнавальної діяльності учнів; підвищення інтересу до вивчення математики; підвищення загальної культури учнів;розвивати уміння учнів спілкуватися з іншими; вчити працювати в групах;вміння використовувати сучасні технології.
Учасники: учні 6-7-х класів.
Тип заходу: гра-пошук листівок з QR-CODE.
Час: 45 хв.
Місце проведення:приміщення школи.
Обладнання:смартфони або планшети в учнів з програмою для читання QR-кодів і підтримкою Інтернет, картки із QR-кодами, листівки А-4 з роздрукованим QR-кодами.
Правила проведення квесту:
Клас об’єднується в команди по 3 дитини. Учитель розрізає певну кількість різних картинок, яка дорівнює кількості команд на 3 частини. Кожен вибирає собі частину і намагаються скласти картини – це і будуть їх команди. Після формувань команд учитель розповідає правила пошуку QR-кодів. Команда повинна рухатися разом для цього вони обв’язуються одним паском. Якщо команда роз’єднається, то отримає штраф. Всі завдання заздалегідь розвішені на станціях. Після зчитування QR-CODE, учні виконують завдання та повну відповідь надсилають вчителю на Viber. Вчитель дає зворотній зв’язок щодо правильності виконання, якщо команда невірно виконала завдання вона може переробити або продовжити пошук. Кожна правильна відповідь – 1 бал. Отже учні мають пройти всі пункти. Виграє та команда, яка першою виконає правильно всі завдання.
Хід квесту
Локація «Старт»
Всі учасники збираються в класі, де проводиться інструктаж та об’єднання в команди. Вчитель повідомляє, що всі завдання зашифровані в QR-кодах, які розвішані по школі. Їх всього –10.
Завдання квесту
Відповідь: 68.
Відповідь: 4+4:4.
Відповідь:5
Відповідь:у 9 чисел (19, 28, 37, 46, 91, 82, 73, 64, 55)
Відповідь: 9
Відповідь: сину буде 20 років, а батьку 45.
Відповідь:13.
Фініш знаходиться там, де був старт!!!
Підведення підсумків, визначення переможців.
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4
Додаток 5
Додаток 6
Додаток 7
Додаток 8
Додаток 9
Додаток 10