Мета: вчити порівнювати предмети та геометричні фігури за сенсорними еталонами ( формою, колір, величина) ; розуміти карту-схему та діяти за нею; закріпити розташування предметів у просторі (близько, далеко, ліворуч, праворуч, всередині, під, над, біля, зверху, знизу, позаду, попереду), визначати їх на дотик (д/г «Чарівний мішечок»). Закріпити цифри від 1 до 10 шляхом в прямому та в зворотньому порядку; викладання в порядку зростання та зменьшення. Розвивати дрібну моторику рук, слухову та зорову увагу, зв’язне мовлення, уміння обгрунтувати свою думку. Виховувати активність, зацікавленість в занятті, стриманість під час практичної діяльності.
Хід заняття
Матеріал: скарбничка-скринька, ключ, монетки, площинні геометричні фігури ( круг, трикутник, квадрат, прямокутник), 7 шт. конвертів, карти-схема 2 шт., картинки із зображенням піраміди ,цифри від 1 до 10, пластикові стакани, фарби , пензлики, серветки, LEGO-міні конструктор, палички Кюзенера та схемиаркуші паперу А4 , площинні вирізані картинки із зображенням.
- Добрий день починається з гарного настрою, веселої посмішки, тож посміхніться, малята, один одному, гостям і побажайте всім доброго дня.
2
Команди працюють розглядають карти-схеми і капітани ідуть шукати конверт №1, знаходять і віддають вихователю , вихователь зачитує завдання, яке потрібно виконати.
Конверт №1.
Завдання « Невідома тваринка».
Діти розглядають карти-схеми і знаходять конверт №2
Конверт №2 .
Завдання «Математична піраміда».
На столі кожною дитиною дві картки із зображенням піраміди, а також цифри від 1 до 10.
Розглядають карти-схему і знаходять конверт №3
Конверт №3.
Завдання «Веселка».
На столі пластикові стакани із водою, фарби, пензлики і серветки.
3
Фізкультхвилинка
Ми праворуч повернулись
І навшпиньках потягнулись,
Праву ручку піднімаймо,
Нею сонечко вітаймо.
А тепер завзято й сміло
Повертаймося у ліво,
Тупніть лівою ногою,
Покивайте головою.
Крок на місці - ось такий.
Крок ліворуч – приставний,
А тепер крокуймо боком,
Вже праворуч, тим же кроком.
Діти повертаються до роботи та знаходять конверт №4.
Завдання « Чарівний мішечок».
Знаходять наступний конверт
Конверт №5.
Завдання « Весняний настрій». (Орієнтування на площині)
Перед дітьми картинка із зображенням весни.
Інструкція :
1.Посередині викладіть дерево.
2.У лівому верхньому кутку розмістіть сонечко.
3.У нижньому лівому куточку посадіть жучка
4.У правому верхньому кутку повинна бути хмаринка.
5. У правому нижньому – квіточку.
4
Наступний конверт №6.
Завдання «Чарівні схемки».
На столиках викладені картки-схеми та кольорові палички Кюізенера на кожну дитину
- Ви повинні викласти картинку з паличок використовуючи схеми, чия команда швидше впорається - отримає монетку
Наступний конверт № 7
Завдання « Смужки можна додавати»
- Діти, приклади на додавання, можна вирішувати не тільки за допомогою цифр та знаків, а ще за допомогою кольорових смужок Кюїзенера.
- Яка смужка в мене в лівій руці?( біла), а в правій руці ?(червона) 1+4=5 - підніміть смужку яка відповідає цифрі 5
- В моїй руці зелена смужка в іншій червона. Подумайте і скажіть,що буде коли ці числа (смужки ) скласти?
- В лівій руці біла смужка, в правій – коричнева. Подумайте і скажіть,що буде коли ці числа (смужки ) скласти?
Підсумок.
«Секрети чарівної скриньки»
Конспект логіко-математичного квест-заняття.
Вих. Шилкіна Н.В.
2021 р.