Квест « Зберімо веселку!» проводився в рамках тижня естетично – оздоровчих предметів
Це інтегрований квест, до участі в ньому залучають учнів 5 класу, яких об'єднують в 4 команди . До складу кожної команди входить по 7 учні з класу.
Квест має розважально-пізнавальний характер, тож нагороджувати учасників і оцінювати їхню діяльність відповідальний за станцію повинен повітряною кулькою певного кольору.
Мета: узагальнити знання учнів з естетично – оздоровчих предметів; продемонструвати єдність шкільних наук, підвищити рухову активність учнів під час навчально-виховної діяльності, сприяти розвитку навичок командної роботи, формувати пізнавальний інтерес до шкільних предметів, розвивати мислення учнів, швидкість реакції, навички орієнтування в незнайомих умовах
Марченкова Олена Юріївна
Вчитель образотворчого мистецтва та художньої культури
КЗО НВО № 113 ДМР
м. Дніпро
Квест « Зберімо веселку!» проводився в рамках тижня естетично – оздоровчих предметів
Це інтегрований квест, до участі в ньому залучають учнів 5 класу, яких об’єднують в 4 команди . До складу кожної команди входить по 7 учні з класу.
Квест має розважально-пізнавальний характер, тож нагороджувати учасників і оцінювати їхню діяльність відповідальний за станцію повинен повітряною кулькою певного кольору.
Мета: узагальнити знання учнів з естетично – оздоровчих предметів; продемонструвати єдність шкільних наук, підвищити рухову активність учнів під час навчально-виховної діяльності, сприяти розвитку навичок командної роботи, формувати пізнавальний інтерес до шкільних предметів, розвивати мислення учнів, швидкість реакції, навички орієнтування в незнайомих умовах.
Правила гри
Учитель одночасно пояснює правила обом командам і дає кожній команді конверт із завданням.
На кожному конверті написано: «Дорогі учні! Якщо ви любите творчість , пошук, дбаєте про власне здоров`я запрошуємо вас у захоплюючу подорож
« Зберемо веселку». Маршрут мандрівки знаходиться у конверті. Під час гри вас чекатимуть загадки , які потрібно розгадати. Долаючи сходинку за сходинкою ви будете наближатися до перемоги. Бажаємо успіху!
Далі маршрути команд розділяються, щоб учасники не скупчувалися й не заважали одне одному.
Перша зупинка - станція « Кулінарна»
Вузлувата і листата, А доспіє – головата. На нозі стоїть одній, Сто сорочечок на ній. |
(капуста )
|
Іван – біловбран У сорочку білу вбрався, Під землею він сховався
|
(часник)
|
Я – круглий пан, Зелений жупан, На сонці нагрівся І розчервонівся.
|
(Помідор )
|
Вона червона і красива, У ній живе велика сила. А ще вона лікує зір! Ти з`їж її – і перевір.
|
(морква)
|
Ішла пані із – за гір, На собі несла сім шкір. Як її ми роздягали, То над нею всі ридали.
|
(цибуля)
|
Весну й літечко гуляв, Соком свіжим наповняв. Зараз стиглі грона маю, Ними всіх я пригощаю. Той , хто п`є смачний мій сік, Не хворіє цілий рік. |
(виноград)
|
Я з Руминії прийшла. Звідти й назву принесла. Наче шишка на ялині, На міцній росту стеблині |
(кукурудза)
|
Як гарбуз – товстенький, Кольором зелененький, А солодкий, наче мед. Відгадаєш цей секрет?
|
(кавун)
|
На городі восени Лежать жовті кабани,- Прив`язані за хвости, Щоб не надумали втекти.
|
(гарбузи)
|
Моє тіло під землею, Кучерики – понад нею. Любить мене кожна юшка. Називаюсь я…
|
(петрушка)
|
Вибери ті овочі з яких варять борщик
Друга зупинка - станція « Гігієна»
Чищу зубки кожен день Дуже добре й швидко. Мені в цьому допоможе Моя зубна … |
(щітка)
|
Як купатися ідеш І мене також береш. Я гладеньке й запашне, Ти намилюєш мене. Всі мікроби змило Я – корисне… |
(мило)
|
Коли миюсь чи вмиваюсь, Потім ним я витираюсь. Витирати сухо звик Мій м`ягесенький… |
(рушник)
|
Будуть зубки здоровенькі – Я почищу їх гарненько. Візьму в руки зубну щітку. Густу і пухнасту. Що крім цього треба , діти? Іще зубну … |
(пасту)
|
Він по зачісках мастак, Вас причеше гарно так, Розчесав моє волосся. Так давно вже повелося, Що охайний молодець, Той, хто має… |
(гребінець)
|
Гумова Акулинка Має вправно спинку. Поки вона гуляла, Спина рожевою стала. |
(мочалка)
|
Лежу в кишені і чекаю Рев, бруднуль і плаксія. Витру їм потоки сліз, Не забуду і про ніс
|
(носова хустка)
|
Наче їжачок на вигляд, Та не просить їсти. По одягу пробіжить – Стане одяг чистим вмить. |
(щитка для одягу)
|
Запитав орел в шуліки: – Де дістати можна ліки? Цей будинок недалеко, Називається …
|
(аптека)
|
Хто людей з біди рятує І хвороби всі лікує – Призначає процедуру І таблетки і мікстури
|
(лікар) |
Третя зупинка – станція « Спортивна»
У якому виді спорту замість воріт - корзина?
|
(це баскетбол)
|
У якому виді спорту відсутні фізичні навантаження, а виникає потреба розумового напруження?
|
(шахи, шашки)
|
З гірки мчаться сани – біб, В них сидить кілька осіб. Швидкість там – не для дітей! Звуть вид спорту цей ...
|
( бобслей)
|
Ця спортивна боротьба – Рух на лижах і стрільба ... Гонка – справжній марафон! Цей вид спорту
|
( біатлон)
|
Той , хто диво – дошку має, Із гори, мов птах, злітає. Це не гра – зимовий спорт! Зветься вид цей ..
|
( сноуборд)
|
Дві команди, як в футболі, Та на крижаному полі, І дорослих, і дітей Позбирав на лід ...
|
( хокей)
|
З нетерпінням зиму ждуть,
|
(ковзани)
|
Спуск на лижах із гори
|
(слалом )
|
Сіла купа дітвори
|
(санчата)
|
Четверта зупинка – станція « Художня»
Розглядаємо картини, Ось дівчина біля тину, Портрет, пейзаж, а разом все це Називається... |
(мистецтво)
|
Намалювати можна нею Будинки, хмари і поля. Зелену затишну алею, Високі гори і моря. Зачарувати можна нею- Така вона чудова й гарна! Ти знаєш, як зовуть цю фею? Її зовуть, звичайно |
(фарба)
|
Він для фарби — незамінний, Бо художник він відмінний. Розфарбує все, як треба, І малюнок є вже в тебе
|
(пензлик)
|
Ми на вернісаж прийшли, Щось цікаве там знайшли, То не птах і не людина, А зовуть її...
|
(картина)
|
Сонце, небо, ляльку, м’ячик, Вправно водить олівець Наш художник молодець. Він потрібен всім сьогодні, Бо вам стане у пригоді, Тут підкаже з казки гном, Що потрібен вам...
|
(альбом)
|
Фрукти, овочі та ваза, Кожен з вас побачить зразу В чому річ і в чому суть, Як картину цю зовуть?
|
(натюрморт)
|
Змалював Андрійко маму, А малюнок вставив в раму Цей малюнок, не секрет Називається...
|
(портрет)
|
Невелика деревина, Із графіту середина, Всім потрібна, щоб писати Щоб картини малювати
|
(олівець)
|
Бачим ліс, галяву ясну, День безхмарний та прекрасний, Захопило подих аж, Як побачили...
|
(пейзаж)
|
П`ята зупинка - станція « Пізнайко»
Посміхнулись гарно губи, Тридцять два – це в роті…
|
(зуби)
|
Відрізняти їжу звик Помічник зубів…
|
(язик)
|
Сяє сонце в зорях ночі… Це все бачать наші …
|
(очі)
|
На обличчя він “ заліз ” Між очима у нас …
|
(ніс)
|
У ній і думи і слова, Місце мрій – це…
|
(голова)
|
Можуть створити звуки Плескотом в долоні …
|
(руки)
|
Обійдуть усі дороги Непосиди, наші …
|
(ноги)
|
Є в людини і у звіра, Захищає тіло …
|
(шкіра)
|
Їжа потрапляє в ротик І прямує у …
|
(животик)
|
Ношу їх багато років, а полічити не можу
|
(волосини)
|
Шоста зупинка - станція « Народна медицина»
Хоч колюча та чорнюча,
|
Ожину
|
Стоїть, коливається, Головою величається, А торкнеш – кусається
|
(кропива)
|
Полюбляє також кіт Рослину цю духмяну. А скуштує її – вмить Стає трішки п`яний
|
( валер`яна)
|
Викупана в сонечку. Стоїть собі донечка, Бджоли сонячний медок Дістають з її квіток.
|
( липа)
|
Стоїть дівка серед поля, В чорні цятки біла льоля. Довгі коси розпустила, Їх заплести їй не сила
|
( береза)
|
Квітка ця на сонце схожа, На олію вона гожа. Жовті пелюсточки має, Їх до сонця повертає
|
( соняшник)
|
Цвіту я запашним духмяним цвітом, У затінку гілок сховаю літом. Для захисту колючки маю, Тому мене й не зачіпають.
|
( акація)
|
Листячко довгасте з жилками-нитками
|
(подорожник)
|
«Любить-не любить», - ворожать дівчата.
|
(ромашка )
|
Червона, солодка, пахуча, росте низько, до землі близько.
|
(суниця )
|
Сьома зупинка – станція « Музична»
Український народний духовий муз. інструмент великої довжини {до 3 метрів }, поширений у західних областях України |
(трембіта) |
Український мандрівний музикант 17 – 19 століть. |
(кобзар) |
Найменший смичковий інструмент. |
(скрипка)
|
З якої дитячої опери взято цей уривок: ,,Я лисичка, я сестричка, не сиджу без діла, я гусятка пасла, полювать ходила’’?
|
(о. ,, Коза – Дереза’’ М. Лисенка) |
Автори гімну України. |
(муз. М. Вербицького сл. П. Чубинського ) |
Я – ані скрипка, ані бас, сама із деревини, З моїх складі неважко скласти словечка,, сопка’’ й ,, спілка’’ Отож, назвіть мене, будь ласка, зовуся я … |
(сопілка) |
Ну й велика в хлопця скрипка – відвести не міг очей. Звук низький, баритональний – це і є… |
(віолончель) |
Зверху кожа, знизу тоже, а в середині пусто |
(барабан) |
Найбільший інструмент із сімейства смичкових. |
(контрабас) |
Графічне зображення музичного звука. |
(нота) |
Це – червоний, жар неначе.
Це – оранжевий, гарячий.
Жовтий – як пшениця в полі.
Мов трава – зелений колір.
Голубий – як у краплині.
А наступний колір – синій.
Синій колір – ніби річка,
Фіолетовий – як нічка
Додаток
Маршрут команди
Назва станції |
Місце проведення |
Кількість балів
|
Підпис керівника станції |
« Кулінарна» |
Шкільна їдальня |
|
|
« Народна медицина» |
Медичний кабінет |
|
|
« Пізнайко» |
|
|
|
«Музична » |
Кабінет музики |
|
|
«Спортивна» |
Спортивна зала |
|
|
« Гігієна» |
|
|
|
« Художня» |
Кабінет ОТМ |
|
|