Квест "Здоровим будь"

Про матеріал
Квест «Здоровим будь» позакласний захід з курсу «Основи здоров'я» для учнів 3 - 4 класів сприяє отриманню учнями знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя»
Перегляд файлу

Квест «Здоровим будь»

позакласний захід з курсу «Основи здоров'я»

для учнів 3 - 4 класів

Мета: сприяти отриманню учнями знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя», визначення та усвідомлення факторів, що впливають на здоров’я, створення умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного здоров’я; навчити дитину з раннього віку розумно ставитися до свого здоров’я, поважати фізичну культуру, гартувати свій організм, раціонально харчуватися.

Обладнання: картки із зображенням овочів, фруктів, кошиків, спортсменів, пазли, кросворд, маршрутні листи.

Сюжет: Грають 4 команди. Діти отримують смс - повідомлення, де казковий герой Здоров’ятко розповідає про те, що зараз діти здебільшого їдять не корисну, а шкідливу їжу, а також мало займаються спортом, проводячи час біля комп’ютерів. Він просить у учнів допомоги – відвідавши 8 станцій, виконати завдання на кожній з них, отримати від помічників фрукт чи овоч, довести, що діти не забули, як дбати про здоров’я. Виграє та команда, яка збере першою всі овочі та фрукти на станціях.

Правила гри: Для успішного просування команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.

Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!

Правило 2. Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі. На виконання кожного із завдань дається до 10 хвилин.

Правило 3. З Помічниками, як із суддями, НЕ СПЕРЕЧАЮТЬСЯ!

Правило 4. Не консультуйтесь з членами інших команд, не заважайте та не допомагайте іншим командам. Це змагання, тому завдання кожної команди –

перемогти! За порушення цього правила команду можуть відправити на перший етап змагань чи дискваліфікувати.

 

Маршрутні листи:
1 команда

  1.  

станція «Піраміда харчування» 

  1.  

станція «Спортивна» 

  1.  

станція «Зрозумій мене»

  1.  

станція «Корисне – шкідливе»

  1.  

станція «Видатні спортсмени» 

  1.  

станція «Чистоплотна»

  1.  

станція «Вікторина»

  1.  

станція «Розумники»

 

2 команда

  1.  

станція «Зрозумій мене»

  1.  

станція «Корисне – шкідливе»

  1.  

станція «Видатні спортсмени» 

  1.  

станція «Чистоплотна»

  1.  

станція «Вікторина»

  1.  

станція «Розумники»

  1.  

станція «Піраміда харчування» 

  1.  

станція «Спортивна» 

3 команда

  1.  

станція «Видатні спортсмени» 

  1.  

станція «Чистоплотна»

  1.  

станція «Вікторина»

  1.  

станція «Розумники»

  1.  

станція «Піраміда харчування» 

  1.  

станція «Спортивна» 

  1.  

станція «Зрозумій мене»

  1.  

станція «Корисне – шкідливе»

4 команда

  1.  

станція «Вікторина»

  1.  

станція «Розумники»

  1.  

станція «Піраміда харчування» 

  1.  

станція «Спортивна» 

  1.  

станція «Зрозумій мене»

  1.  

станція «Корисне – шкідливе»

  1.  

станція «Видатні спортсмени» 

  1.  

станція «Чистоплотна»

 

1 станція «Піраміда харчування» 
Завдання : Перерахуйте, які продукти харчування слід вживати щоб бути здоровим. 

https://obj.altapress.ru/picture/292985/618x.jpg

2 станція «Спортивна» 

Для того, щоб бути здоровим потрібно загартовуватися, робити зарядку.

Завдання : під музику за ведучим повторити комплекс вправ. Зараховується дружне, синхронне та правильне виконання.

3 станція «Зрозумій мене»

Завдання : Капітанам пропонується показати своїй команді за 2 хвилини вид спорту, який вони отримають на жеребкуванні.


  • Важка атлетика.
  • Настільний теніс.
  • Легка атлетика.
  • Футбол.
  • Баскетбол.
  • Гандбол.
  • Волейбол.
  • Гімнастика.
  • Гонки.
  • Вільна боротьба.
  • Катання на лижах (біатлон).
  • Плавання.
  • Велоспорт.
  • Шахи.

  • Бокс

4 станція «Корисне – шкідливе»

Завдання: команди отримують картки із зображенням корисної та шкідливої їжі. Корисну їжу потрібно скласти у кошик, а шкідливу – у сміттєвий бак.

http://refs.in.ua/kvest-u-krayini-zdorovya-dlya-uchniv-2-4-klasiv-meta-spriyati/21977_html_m34d28005.png

5 станція «Видатні спортсмени» 

Завдання: командам потрібно з’єднати фото спортсмена із назвою виду спорту, у якому він досяг успіху.

https://pbs.twimg.com/media/CbUglRiWAAAsW28.jpg футбол           https://politeka.net/wp-content/uploads/2019/02/56_original.jpg Бокс


https://pic.sport.ua/media/images/GettyImages-51182698.jpg Плавання               https://ukrainianpeople.us/wp-content/uploads/2016/03/1-3Z9A9812-copy.jpg гімнастика

https://images.wallpaperscraft.ru/image/majkl_dzhordan_basketbolist_nba_chikago_bullz_98094_3008x1960.jpg Баскетбол    https://ogoblin.ru/uploads/posts/2018-08/153511621121535115792168155697.jpg Автоперегони

6 станція «Чистоплотна» 

Для того щоб бути здоровим потрібно тримати своє тіло в чистоті та дотримуватися гігієни.

Завдання: команди повинні відгадати загадку та скласти пазл – відгадку.


  1. Гарне я і запашне,

Роботяще змалку.

Люблять всі чомусь мене

Вдень і на світанку.                  

Кажуть, що даю красу,

І здоров’я й силу.

Чистоту у дім несу,

Звуть мене всі…(мило).

https://infokava.com/uploads/posts/2017-06/1497108862_original.jpg


  1. Я - невтомна трудівниця, мені вірять люди,
    Хто зі мною поведеться – той здоровий буде.
    Буде часто усміхатись білими зубами,
    Мене знає вся малеча і бабусі й мами.
    Чистоту тримаю в домі. Справу знаю чітко,
    Вам  ім’я моє знайоме, бо

зубна я…(щітка)

 

 

https://www.utkonos.ru/images/photo/3360/3360488_4H.jpg

 

 


  1. Коли миюсь, чи вмиваюсь,             
    Потім ним я витираюсь.
    Витирати сухо звик
    Мій м’якесенький...(рушник)    

     https://dobroe-utro.com/uploads/oo/kz/k7/ON/BTjfmbq4.jpg


 


  1. Він по зачісках мастак,
    Вас причеше гарно так.
    Розчесав моє волосся,
    Так давно вже повелося,
    Що охайний молодець, 
    Той, хто має...(гребінець)

https://cdn.rbt.ru/images/item/image/543/542902_1317354524_91f333a96432fc017effb556711b8756.JPG


 

7 станція «Вікторина» 

Завдання: дати якомога більше точних відповідей на завдання вікторини.

Який м’яч найважчий і найлегший ? (Набивний і тенісний)

Скільки гравців у футбольній команді? (11)

Скільки білих фігур у шахах? (16)

Як часто проводять Олімпійські Ігри? (Один раз в 4 роки)

Під час якої гри вболівальники кричать «Оле -оле -оле»? (Футбол)

Під час якої гри вболівальники кричать «Шайбу-шайбу»? (Хокей)

В якому виді спорту вдягають рукавиці? (Бокс)

Назвіть зимові види спорту. (Лижні гонки, біатлон, хокей, бобслей, фігурне катання, слалом тощо)

Назвіть літні види спорту. (Плавання, гімнастика, велогонки, футбол, баскетбол, пляжний волейбол тощо)

Назвіть ігри ,в яких грають в м’яч. (Водне поло, мотобол, волейбол, баскетбол, футбол, хокей на траві,теніс тощо)

Що захищає воротар? (Ворота)

8 станція «Розумники» 

Завдання:  вписати правильні відповіді у кросворд.

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Хай в тебе буде гострим, як в орла... (Зір)
  2. Те, чого ти чекаєш від лікаря, коли захворів. (Допомога)
  3. Найвідоміший лікар - ветеринар. (Айболить)
  4. Дуже корисна і смачна їжа, яка росте на деревах. (Фрукти)
  5. Не менш корисна і смачна їжа, яка росте на городах. (Овочі)
  6. Те, що міститься у фруктах і овочах. (Вітаміни)
  7. Вони окріпнуть, якщо вживатимеш багато вітамінів. (М'язи)

Закінчення квесту

По проходженню всіх етапів квесту учасники команд збираються в актовій (спортивній) залі для оголошення результатів. Нагородження переможців.


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури

  1. Ієвлева, В. За здоровий спосіб життя [Текст]: Ток-шоу для уч. 9-11 кл. /

В. Ієвлева // Шк. світ. – 2009. - № 6 (лют.). – С. 14-15

  1. Кметь, О. Подорож до країни чистоти [Текст]: сценарії / О. Кметь //

Розкажіть онуку. – 2009.- № 5-6 (бер.). – С. 120-121

  1. Кончиц, І. Мандрівка островами [текст]: пізнавальна гра для підлітків:

здоровий спосіб життя / І. Кончиц // Шк. світ. – 2008. - № 40 (жовт.). – С. 12-18

  1. Майфат І.Я. Виховний захід з курсу «Основи здоров’я» [Текст]: сценарії// Початкове навчання та виховання. – 2013. - №27.
  2. Большакова І., Пристинська М. Квести в початковій школі. ТОВ «Видавничий дім «Перше вересня», 2016

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Ігнатюк Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Попік Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Амінова Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Білоножко Антоніна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Платаш Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
17708
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку