Девіз:
«Мудрим ніхто не вродився, а навчився»
Сценарій
Ведучий 1.
Минають дні, минають роки,
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новиночки науки
Прийшли до школи і до нас.
Просторий клас, а в нім машини
І кожному – як би пізнать
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.
Тож не барімося, до діла
І зараз свято проведем,
Та інформатиків умілих
Сьогодні тут ми віднайдем.
Вчитель хімії .
Привіт! Вже не вперше ми з вами збираємося у цьому гарно прибраному залі, щоб розважитись та отримати дозу гарного настрою.
Вчитель інформатики.
Сьогодні ми будемо свідками змагання знавців хімії та інформатики серед учнів 8-х класів. Я гадаю, що ця зустріч принесе нам максимум задоволення.
Ведучий 2.
Усім, хто навчає ,
Усім, хто вивчає ,
Усім, хто любить точні науки,
Усім, хто ще не знає, що може любити хімію та інформатику, присвячується наш хімічно-інформаційний марафон.
(Звучить мелодія КВК.)
Ведучий1 . Усе в світі тримається на антиподах: є полюс Північний і Південний, є плюс і мінус, є чорне і біле, є добро і зло, любов і ненависть, радість і горе. Сьогодні протистоять один одному хлопці й дівчата.
Ведучий 2. Цікаво, вивчення хімії та інформатики — це справа жіноча чи чоловіча?
Ведучий 1.
Подивимось.
Дві команди вже у зборі,
марафон почать готові.
А щоб змагання розпочати,
Потрібно судів відшукати.
Ведучий 2.
За ходом гри слідкуватиме рахункова комісія, що лічитиме зароблені командами бали та стежатиме за часом , відведеним для конкурсів, що оцінюється максимальним балом - 5.
У складі журі:
1)
2)
3)
(Вітаємо під мелодію )
Ведучий 1.
Усі приготування зроблено, тепер можна і краще познайомитись!
Ведучий 2.
Оголошую 1 конкурс «Презентація «Найдотепніша і найерудованіша відповідь»»
Попередньо командам було роздано завдання дати відповідь на питання: «Хімік чи інформатик – це справа чоловіча чи жіноча? »)
5хв. на обдумування; оцінюється 5 балів.
Ведучий 1. Переходимо до другого конкурсу «Розминка». За 1 хвилину потрібно до кожного слова з першого стовпчика знайти відповідне слово з другого стовпчика.
Відгадай логогриф” – 2 бали. За кожну правильну відповідь
Логогриф – це гра, в якій літери в слові не замінюються іншими, а додаються нові або викидаються.
Для 1-ї команди:
(Титан - Титанік)
(Борій - бор)
(Формат –форма)
(Радій - парад)
(Комір – комірка)
(Золото - лото)
(Матування-форматування)
(Германій - Герман)
(Процес-процесор)
(Хром – ром; Бром - ром)
(Драйв- Драйвер)
(Бор - борг)
(Ставка –вставка)
(Карбон - ”кар”)
Для 2-ї команди:
(Нептуній - Нептун)
(Екс-ексель)
(Уран - Буран)
(Стовп – стовпець)
(Цирконій - цирк)
(Ряд-рядок)
(Радон - Дон)
(Скрип- Скрипт)
(Дубній - дуб)
(Інтер-інтернет)
(Аргон - аргонавт)
(Мак –макет)
(Купрум - Румба)
(Магній - маг)
Ведучий 1. Журі оголошує результати конкурс “Презентація”
Ведучий 2. Поки журі перевірить правильність виконаних робіт, ми проведемо гру із вболівальниками.
Загадки для команди дівчат
Я малюю діаграми,
Знаю формули й доданки.
Підрахую як годиться –
Електронна я (Таблиця)
* * *
Видозмін аж дві він мас.
Із пробірки воду витісняє.
Цілий клас сполук за ним назвали —
Без нього й нас не будо б з вами. (Кисень)
* * *
Промені і сонце-коло
Намалюємо ми скоро.
Творчий маю я характер,
Бо графічний я (Редактор)
* * *
Скажи мені, друже,
Коли так бува:
При таненні льоду
Не тече вода? (Сухий лід)
* * *
Я пишу листи і вірші,
Мої тексти найгарніші.
Хай підтвердить весь народ,
Як усім потрібен (Ворд)
* * *
Хто у реакції байдики б'є,
А реакцію прискорює?
(Каталізатор)
* * *
Коли треба показати
Слайди про усі формати –
В допомозі не відмовить
Вам ніколи (Павер Поінт)
* * *
Є явища природні і погодні.
Є історичні, соціальні, політичні.
А коли змінить склад речовина,
Тоді якого явища учасниця вона? (Хімічного)
* * *
У тридесятому царстві,
У всім відомім государстві були собі сім братів — ?
І вісім сестер — ?
Кожна мала по дві дочки — ?
А п'ять братів— по два синочки —
Якщо ти хімію вивчаєш,
Загадку швидко відгадаєш.
(Періодична система)
* * *
Хто хоче щось запам'ятати —
В блокнот свій може записати.
Комп'ютер теж немов блокнот —
Не має з пам'яттю турбот.
А як називають комп'ютер-блокнот (Ноутбук)
* * *
Їх смак відразу ж розпізнаєш ти,
Коли лимон чи яблуко візьмеш до рота.
Від них всі речі треба берегти —
Така вже в речовин у цих робота.
Руйнують, роз'їдають, посуд рвуть...
Скажи: як речовини ці зовуть? (Кислоти)
* * *
Я показую об’єкти,
Фото-, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний - (Монітор)
* * *
Хоча «спиртом» мене називають,
Людину з того світу часом повертають,
Коли до носа піднесуть.
Та не у тім, звичайно, суть.
Хоч «спирт» я, не згоряю у вогні,
Бо добувають мене з газу у воді. (Нашатирний спирт)
* * *
Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я (Мишка)
* * *
«Живим сріблом» мене називають,
Ще у пристрої медичні заливають,
Та брати в руки категорично забороняють. (Ртуть)
* * *
Його можна назвати самим дивовижним матеріалом, створеним людиною; воно тверде як камінь і в той же час плавке і видуваюче як мильна бульбашка, прозоріше чистої води, може бути рубіново-червоного кольору або чорного як бітум. Його знаходили в Єгипетських гробницях. Йому присвячена поема М. В. Ломоносова.
(Скло)
* * *
Хоч не можу я горіти,
Мене треба погасити —
Буду вам добро робити,
Хату зможу побілити,
Змурувати диво-дім —
Буде добре вам у нім. (Вапно)
Ведучий 1. Журі оголошує результати конкурсів Розминка .
Ведучий 1. Слідуючий конкурс називається «Народна мудрість».Зараз ви отримаєте картки зі завданнями.
Ведучий 2. «Впізнай прислів’я»
|
Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти. |
|
Кашу маслом не зіпсуєш. |
|
Дарованому коневі в зуби не дивляться. |
|
Потопаючий за соломинку хапається. |
|
Копійка гривню береже. |
|
Що з воза впало, те пропало. |
|
Вовків боятися — в ліс не ходити. |
|
Не все те золото що блистить |
|
Білий як крейда |
|
Залізний характер |
|
Слово — срібло, а мовчання — золото. |
|
За мідний гріш повісився |
|
Багато води витекло |
Ведучий 1. Журі оголошує результати конкурсу «Народна мудрість»
Ведучий 2. А зараз конкурс «Життя моє у небезпеці без правил техніки безпеки» – 5 балів (розігрується сценка «Неправильно проведена практична робота», потрібно вказати допущені помилки при виконанні практичної роботи, відповідь аргументувати)
Ведучий 1 Хімія – наука експериментальна, і в процесі її вивчення виконується чимало дослідів, які пов’язані з використанням небезпечних та їдких речовин.Тому необхідно дотримуватись певних правил під час роботи з реактивами.
Ведучий 2. А інформатика передбачає постійну роботу з електричними та вибухонебезпечними пристроями. Тому обовязково дотримуватись правил ТБ
Зараз двоє учнів розіграють сценку «Практична робота», допускаючи багато помилок і порушень правил техніки безпеки.
Від кожної команди виходить 1 учасник, вказує допущені помилки при виконанні практичної роботи та пояснює, як необхідно роботи правильно. (Кожна правильно вказана помилка оцінюється 1 бал
Ведучий 2. За підсумками конкурсів маємо такий результат.
Ведучий 1. Переходимо до наступного конкурсу Капітанів
Ведучий 1. Слово журі.
Ведучий 2.
«Чорна скринька» – 5 балів за правильну відповідь.
(На столі стоїть чорна скринька, кожен з капітанів підходить і витягує питання, відповідає без обдумування).
(Алмаз, атомна гратка)
(Активоване вугілля)
(Сірка, молекулярна гратка)
(Натрій хлорид (кухонна сіль) NaCl, йонна гратка
Ведучий 1. Слово журі.
Ведучий 2. Наступний конкурс «Знайди слова». Потрібно зі слова “Хемоінформатика” знайти якомога більше слів.
Ведучий 1. Ви дуже гарно попрацювала, знайшли багато слів. А чи знаєте що означає це слово?
Хе́моінформа́тика (англ. cheminformatics) — застосування комп’ютера та інформатики до проблем хімії, це поєднання тих інформаційних ресурсів, що дозволяють перетворити дані в інформацію, а інформацію в знання, які призначенні для досягнення мети більш швидкого прийняття найкращих рішень у процесі створення та вдосконалення лікарських засобів.
Ведучий_1. Корисне і цікаве — на кожному кроці
— Нестиме заряд позитивних емоцій,
— Ще інтелект і пробудження думки,
— А ще спільна праця і дружні стосунки.
— Журі вже готове оголосити результати конкурсу? Будь ласка!
Журі оголошує результати конкурсу
Пісня “Остров невезения” (проіграш 1 хв.)
Школа в Первомайську біля стелли є,
Якщо тут навчаєтесь, значить вам везе—2 р.
Школа в Первомайську біля стелли є.,
Там щасливих учнів роблять з дикунів
Вчителі працюють на тижні аж 5 днів—2 р.
Там щасливих учнів роблять з дикунів
Є найкращою в світі школою для нас,
Школа номер п'ятнадцять —просто вищий клас 2 р.
Є найкращою в світі школою для нас.
1