Вчитель: Олійник Юлія Володимирівна ____________________________________________________________________________________________________________________________________
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ
1. |
Предмет |
Хімія |
|
Клас |
7 |
|
Базовий підручник (назва, автор) |
Хімія 7 клас, Павло Попель, Людмила Крикля |
|
Тема урока |
Валентність хімічних елементів |
|
Тип урока |
Комбінований |
|
Мета уроку у відповідності з очікуваними результатами |
Сформувати поняття про валентність, навчити учнів складати формули; розвивати логічне мислення та творчі здібності.
|
|
Завдання уроку: |
1. Визначити поняття «валентність» як здатність атомів утворювати хімічні сполуки; 2.Показати учням найпростіші способи визначення валентності за періодичною системою; 3. Навчити учнів складати формули бінарних сполук за валентністю; 4.Закріпити знання учнів читати формули хімічних речовин, визначати якісний і кількісний склад простих та складних речовин; 5. Розвивати логічне мислення; вміння та навички: працювати з періодичною системою хімічних елементів , виконувати завдання за алгоритмом.
|
|
Міжпредметні зв’язки |
1.Мовно – літературний. 2. Історичні. 3. Математичні. |
|
Змістові лінії, які будуть реалізовуватися |
1. Підприємливість і фінансова грамотність. 2. Здоров’я і безпека. |
|
Ключові компетентності |
1. Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами. 2. Математична компетентність. 3. Інформаційно-цифрова компетентність.
|
|
Види використаних ІКТ, Інтернет-ресурси (вказати джерела) |
https://www.youtube.com/watch?v=Oup2LfgYiO4
|
|
Матеріали і обладнання |
Періодична таблиця Д.І.Мендєлєєва, роздаткові картки, ІКТ.
|
СТРУКТУРА І ХІД УРОКУ
№ |
Етап уроку |
Діяльність учителя |
Діяльність учнів |
Очікувані Результати |
1 |
Актуалізація знань учнів
Пригадати… |
1. Вправа «Хімічний диктант»
2. Прийом «Віночок моїх сподівань»
|
1.Учні письмово виконують завдання. 2. Учні на листочках записують свої сподівання та прикріплюють їх на віночок.
|
1.Закріплення знань учнів читати формули хімічних речовин, визначати якісний і кількісний склад простих та складних речовин . 2.Вміння логічно мислити, розвивається уява, порівнювати, спостерігати. |
2 |
Вивчення нового матеріалу |
1.Гра «Асоціативний кущ». 2. Робота в групах. 3. Робота з картками. 4. Робота з інтерактивною дошкою GoogleJamboard |
Учні виконую гру «Асоціативний кущ», працюють в групах, працюють з підручником та з картками. Працюють на інтерактивні дошці GoogleJamboard. |
В учнів сформувалось поняття «валентність», учні визначають валентності за періодичною системою;вміють визначати валентність атомів одного елемента за валентністю іншого в бінарних сполуках. Розвиваються елементи логічного (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення) та креативного мислення в ході впровадження інтерактивних методів навчання.
|
3 |
Рефлексія |
1.Прийом «Сходи успіху». 2. Прийом «Віночок моїх сподівань»
|
Учні аналізуть чого вони навчились сьогодні на уроці, чого вони досягнули, чи виправдались їхні сподівання, які вони поставили на початку уроку. |
Учні вміють порівнювати, спостерігати робити висновки і узагальнення.
|
4 |
Домашнє завдання |
1.Скласти кросворд. 2.Скласти сенкан. 3. Підготувати повідомлення. 4. Виконати Д/З на картках |
Виконують задання. |
Учні вміють узагальнювати та систематизувати знання, розвиваються творчі здібності. |