Технологічна карта уроку на тему "Валентність"

Про матеріал
Розробка уроку у вигляді технологічної карти уроку на тему "Валентність хімічних елементів" для 7 класу з хімії.
Перегляд файлу

 

Вчитель:  Олійник Юлія Володимирівна ____________________________________________________________________________________________________________________________________

              

                     ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ

1.

Предмет

Хімія

  1.                

Клас

7

  1.                

Базовий підручник (назва, автор)

Хімія 7 клас, Павло Попель, Людмила Крикля

  1.                

Тема урока

Валентність хімічних елементів

  1.                

Тип урока 

Комбінований

  1.                

Мета уроку у відповідності з очікуваними результатами 

Сформувати поняття про валентність, навчити учнів складати формули; розвивати логічне мислення та творчі здібності.

 

 

  1.                

Завдання уроку:

1. Визначити поняття «валентність» як здатність атомів утворювати хімічні сполуки;

2.Показати учням найпростіші способи визначення валентності за періодичною системою;

3. Навчити учнів складати формули бінарних сполук за валентністю;

4.Закріпити знання учнів читати формули хімічних речовин, визначати якісний і кількісний склад простих та складних речовин;

5. Розвивати логічне мислення; вміння та навички: працювати з періодичною системою хімічних елементів , виконувати завдання за алгоритмом.

 

  1.                

Міжпредметні зв’язки

1.Мовно – літературний.

2. Історичні.

3. Математичні.

  1.                

Змістові лінії, які будуть реалізовуватися

 1. Підприємливість і фінансова грамотність.

2. Здоров’я і безпека.

  1.           

Ключові компетентності

 1. Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами.

2. Математична компетентність.

3. Інформаційно-цифрова компетентність.

 

  1.           

Види використаних ІКТ, Інтернет-ресурси (вказати джерела)

https://www.youtube.com/watch?v=Oup2LfgYiO4

 

  1.           

Матеріали і обладнання

Періодична таблиця Д.І.Мендєлєєва,  роздаткові картки, ІКТ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 СТРУКТУРА І ХІД УРОКУ

Етап уроку

Діяльність учителя

Діяльність учнів

Очікувані

Результати

 

1

Актуалізація знань учнів

 

Пригадати…

1. Вправа «Хімічний диктант»

 

2. Прийом «Віночок моїх сподівань»

 

1.Учні письмово виконують  завдання.

2. Учні на листочках записують свої сподівання та прикріплюють їх на віночок.

 

1.Закріплення знань учнів читати формули хімічних речовин, визначати якісний і кількісний склад простих та складних речовин .

2.Вміння логічно мислити, розвивається уява,  порівнювати, спостерігати.

2

Вивчення нового матеріалу

1.Гра «Асоціативний кущ».

2. Робота в групах.

3. Робота з картками.

4. Робота з інтерактивною дошкою GoogleJamboard

Учні виконую гру «Асоціативний кущ», працюють в групах, працюють з підручником та з картками. Працюють на інтерактивні дошці GoogleJamboard.

 В учнів сформувалось поняття «валентність»,  учні визначають валентності за періодичною системою;вміють визначати валентність атомів одного елемента за валентністю іншого в бінарних сполуках.

Розвиваються  елементи логічного (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення) та креативного мислення в ході впровадження інтерактивних методів навчання.

 

3

Рефлексія

1.Прийом «Сходи успіху».

2. Прийом «Віночок моїх сподівань»

 

 

Учні аналізуть чого вони навчились сьогодні на уроці, чого вони досягнули, чи виправдались їхні сподівання, які вони поставили на початку уроку.

Учні вміють порівнювати, спостерігати робити висновки і узагальнення.

 

4

Домашнє завдання

1.Скласти кросворд.

2.Скласти сенкан.

3. Підготувати повідомлення.

4. Виконати Д/З на картках

Виконують задання.

Учні вміють узагальнювати та систематизувати знання, розвиваються творчі здібності.

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Олійник Юлія
Пов’язані теми
Хімія, Розробки уроків
Додано
26 вересня 2021
Переглядів
335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку