КВК “Школа - наш дім”

Про матеріал
Це позакласний розважальний захід,який можна використовувати до Дня вчителя
Перегляд файлу

КВК

“Школа - наш дім”

     

 

ПРИВІТАННЯ

/Входить Надя/

НАДЯ: 

О! Скільки народу, аж не хватає мені кислороду. Ну ,що прийшли, гроші заплатили і давайте ,давайте до виходу пішли.

СОВІСТЬ:

Ти що робиш? Як так можна?

НАДЯ:

Не парся, я просто прикалуюсь! Піднімаю людям настрій. Ти нічого не чуєш , щось шкребить.

/входять КВК-нщики  і співають пісню/

   Ми сьогодні до вас у цей зал  прийшли ,

 Щоб зіграть в КВК вільний час знайшли.

Тож давайте щиро приймайте ви нас,

Бо команда з Озерни , то є вищий клас!

Руки підіймайте, нас усіх вітайте! /2 рази

1 КАВЕКЕНЩИК:

Ой пацани , гляньте , а що ця вискочка тут робить?

НАДЯ:

Ох, ох ! А може я прийшла подивитися , як ви позорите нашу школу!

1 КАВЕКЕНЩИК:

А хто це у нас тут такий пухнастенький та біленький?

СОВІСТЬ:

А, а я її совість! А біленька тому, що вона мною зовсім не користується.

НАДЯ:

Ну і що! Але саме мені надано честь розповісти про нашу школу. Так, що час мій дорогий не витрачай –жени зі сцени, а то я директору пожаліюся.

/Квк-нщик йде /

НАДЯ:

Ну з чого почнемо?

СОВІСТЬ:

Знаєш наша школа славиться своїми випускниками! Ось хоча б візьмемо таких відомих поетів, гумористів як Євген Дудар, Михайло Пихальський…

НАДЯ:

А  мій друган Вася тоже достойно вірші строчить.

СОВІСТЬ:

Зустрічайте, спеціально для вас і тільки раз юне дарування школи Василько!

/входить Вася/

ВАСЯ:

Муха літала по нашій кімнаті

Сіла вона на ніс тьоті Каті.

Тато рушницю взяв і бабах.

Він не любив шкідливих комах.

НАДЯ:

Ну ти і філософ!

СОВІСТЬ:/ГЛАДИТЬ ЙОГО ПО ГОЛОВІ/

Бідненьке! Хіба воно винне маленьке, що на голову слабеньке! А може ти ще про школу пишеш?

ВАСЯ:

А по любому! Дівчинка Оля зі школи ішла

Машинка тарах- і голівки нема.

НАДЯ:

Я просто фанатію від твоїх шедеврів!

СОВІСТЬ:

От до чого дітей телевізори доводять! А ти щось ніжне пишеш, ну там про любов…

ВАСЯ:

А по любому! Саша за ножку Наталю тримав

Тихенько з балкону до низу спускав

Цікавить хлопчину питання одне-

Яка паляничка з дівчини буде!

СОВІСТЬ:

Та заберіть же його із сцени, а то я за себе не ручаюся.

/входять 2 хлопці і забирають його , він , вирвавшись, кричить/

ВАСЯ:

Я ще не все сказав, Люди подивіться , вашому кумиру рота затикають. Та не будьте байдужі!

СОВІСТЬ:

А ось ідуть наші хлопці спортсмени, всі як один силачі- супермени.

Району і області славні призери.

Вміють швидко бігать, тягарі піднімати

І висоту метрів на 5 легко долати.

Про їхнє майбутнє ми ще не знаєм,

Давайте про це хлопців наших спитаєм.

СПОРТСМЕН:

З цього таємницю не робимо ми,

Хочемо стати колись депутатами.

Для цієї роботи задатки великі маємо

Не сумнівайтесь, вміло їх використаємо.

Адже, щоб за всіх відсутніх в залі проголосувати,

треба як метеор  швидко літати.

/2 спортсмен показує/

Щоб правоту свою опонентам доказати – треба кулака міцного мати.

/2 спортсмен показує/

І м’язи свої треба розвивати, щоб годинами без діла сидіти і пресу  переглядати/2 спортсмен показує/

Направо! Кроком руш! Пісню затягай!

ВСІ СПІВАЮТЬ:

Наша служба титанічна і важка, депутатством називається вона!

/вбігає Вася/

ВАСЯ:

Петрусьо штангу підіймав і свої мускули качав.

Штанга на шийку дитячу упала, на цьому і слава спортивна пропала.

/хлопці тягнуть його/

Що хочете заглушити джерело таланту, та на мені вся програма

тримається ! Та якби не я вас вже давно яйцями  тухлими закидали.

/входять ведучий і дизайнер, їх знімають на камеру/

ВЕДУЧИЙ:

Операція «Школа» чи «воля»

Скажіть, чи почуваєте ви себе в цій школі комфортно? Чи є у вас проблеми!

ДИЗАЙНЕР:

Ага! В мене є тільки одна проблема- це моя зовнішність. Через неї мене всі помічають і захоплюються. Не можу спокійно відпочити  під час уроків . Тільки вийду за поріг школи, а директор вже тут , як тут… Зайду на хвилинку в туалет викурити сигаретку, дві , а класний керівник вже у двері гепає. Проте я вирішила цю проблему. Зустрічайте ,мою нову колекцію

«Шкільна форма - 20016»

/звучить мелодія «Не родись красивою», входять дівчата/

Якщо ви не можете сховатися від вчительського ока, вас турбує надмірна увага директора, тоді неодмінно придбайте мій ексклюзивний одяг Азималіто косим під Пушкарьову.

ВЕДУЧИЙ:

Ви ще цього не зробили, тоді ми йдемо до вас.

/хлопці танцюють брейкданс/

СОВІСТЬ:

О , та це ж наші шкільні майстри брейкдансу!

НАДЯ:

Тоже мені  танцюристи, таке мале, худе, а товчеться по сцені  аж штукатурка облітає. А вигляд, чисто жебраки –натягло дідові довоєнні штани з торочками , зачіпчилося в бабцину облізлу хустку , та й тішиться.

/вбігає Вася/

СОВІСТЬ:

Та тихо ти , це ж останній писк моди!

ВАСЯ:

Хлопчик брейкдансом зайнятись хотів

В танці шальному умить полетів.

Ножка за ножку якось замоталась,

Довго в повітрі бандана моталась!

СОВІСТЬ:

Геть зі сцени! Таке мале а вже із зірковою хворобою . Тоже мені артист погорілого театру!

/пісня/

В квк сьогодні будем грати, щоб усіх присутніх забавляти.

Ти журі часу не гай швидше бали додавай. Чап, чап, чап, чалі.

А ви судді будьте гонорові, киньте зразу бали суперові,

Чим дасте нам більше щастя, тим на небі вам воздасться. Чап, чап, чап, чалі

Дорогий ти наш уболівальник , вищой ліги вірний шанувальник

Ти на сидіннях не дрімай, гучні оплески подай. Чап, чап, чап, чалі

КАПІТАНСЬКИЙ КОНКУРС

«ПЕРЕДВИБОРЧА ПРОГРАМА ГОЛОВИ УЧКОМУ»

ГОЛОС:

І так 2006 рік, 2 семестр , 16 годин 30 хвилин 15 секунд – вибори голів учкому в шкільному окрузі О. 3 скликання.

ШЕХАРИЗАДА:

Я Шехеризада, Фатіма, Хан ума Бен Мухтар

ГОЛОС:

Я не проста! І навіть дуже не проста дівчина Штефа Федорівна Тузік, яка мріє стати головою учкому.

ШЕХАРИЗАДА:

Гарем шикуйсь!

ГОЛОС:

Добрий день , шкільна родино!

ШЕХАРИЗАДА:

Кранти базар!

ГОЛОС:

Послухайте мене уважно!

ШЕХАРИЗАДА:

Гуль читай Кирик.

ГОЛОС:

Чи є відсутні?

ШЕХАРИЗАДА:

Ага, Зульфія, буль- буль, курдюк  мощі торчок.

ГОЛОС:

А, Зульфія відпросилася- в неї  нежить.

ШЕХАРИЗАДА:

У Хануми башка бабах.

ГОЛОС:

У Хануми критич… легке занедужання.

ШЕХАРИЗАДА:

Абу алі торчок, халупка бардак!

ГОЛОС:

Як я втомилася від цього хаосу в школі!

ШЕХАРИЗАДА:

Вах, вах, трисун заде.

ГОЛОС:

Дуже погано, мої нерви не витримують!

ШЕХАРИЗАДА:

Кукиш чувак! 

ГОЛОС:

Пі, пі,пі…

ШЕХАРИЗАДА:

Урус шакал! Талди кураж.

ГОЛОС:

Робота попереднього голови учкому незадовільна.

ШЕХАРИЗАДА:

Вах вах караван сарай!

ГОЛОС:

Не проводить учнівські збори!

ШЕХАРИЗАДА:

Айда ішак, Шахерезада.

ГОЛОС:

Я висуваю свою кандидатуру на голову учкому і пропоную свою програму

ШЕХАРИЗАДА:

 Айда, смокчи ізюм ібн Калушка.

ГОЛОС:

Пропоную організувати безплатне харчування  школярів в барі Галушка.

ШЕХАРИЗАДА:

Євнух гарем чік – чік.

ГОЛОС:

Пропоную ввести у школі учнівську недоторканність!

ШЕХАРИЗАДА:

Паранджа ханум тіп топ «аля Катя Пушкарьова»!

ГОЛОС:

Учні повинні носити учнівську форму від шкільного дизайнера , з метою підтримки вітчизняного виробника!

ШЕХАРИЗАДА:

Брейк – шейк гоп, гоп, гопцака!

ГОЛОС:

Обіцяю організувати факультатив українських народних танців.

ШЕХАРИЗАДА:

Талди курган і тягни гашиш.

ГОЛОС:

Беру на себе організацію екскурсії в ліс по гриби.

ШЕХАРИЗАДА:

Юлиш дід Бабай.

ГОЛОС:

Виборча програма затверджена завучем школи.

ШЕХАРИЗАДА:

О! Аллах Акбар!

ГОЛОС:

Хай живе пан директор! Хай його літа пролітають в щасті і здоров’ї!

/падає на коліна/

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

«ШКІЛЬНІ ВИБОРИ»

1ДІВЧИНА:

Ой Марійко, але класна вчора дискотека була. Так мене крижі і ноги болять від тих танцюльок.

2 ДІВЧИНА:

Як я тебе розумію. Мама мене зранку будить  до школи, ногами йду , а голова ще на подушці.

1ДІВЧИНА:

Ой правду кажуть мудрі люди : життя коротке , але і його встигають зіпсувати.

2 ДІВЧИНА:

Думаєш, тільки ми не хочемо йти до тої школи? От нині повзу вулицею і чую таку розмову:

-Іванку, Іванку вставай , до школи спізнишся!

А він «Не хочу , мамо про ту школу , навіть чути. Діти мене ображають, прозиваються… » А мама настирлива така попалася ,не відстає : «Та Івасю ну що ти видумуєш ,та як не хочеш , вставай – ти ж учитель математики.»

/підходить 3 дівчина/

3 ДІВЧИНА:

Привіт , дівчата!

2 ДІВЧИНА:

А ти куда така щаслива?

3 ДІВЧИНА:

У школу. Сьогодні шкільні вибори- голову учкому будемо вибирати.

        /пішла/

1 ДІВЧИНА:

Ну, дивні люди,Не мають чим зайнятися, я б ще зрозуміла їх, якби вибирали вчителів, що мають нас вчити, а то…

 2 ДІВЧИНА:

А сама диви як погнала , ніби за голос мільйон їй дадуть. А здавалось: така прикольна діваха була!

1 ДІВЧИНА:

Бачиш люди довго придурюватися не можуть

/Голос «Сонце стало припікати,а дівчата засипати»/

Заходять хлопці2

1 ХЛОПЕЦЬ:

Диви наші дівулі дрихнуть під кущем! Давайте настрашимо їх/крадеться/

2 ХЛОПЕЦЬ:

Олю, до дошки!/Оля зривається/

1ДІВЧИНА:

Ой ні, ні, я не причесана, не накрашена, Можна я завтра!

2 ДІВЧИНА :

О , пацани то ви, дуже смішно! Що нового чувати!

1 ХЛОПЕЦЬ:

Та тут таке сталося, вчителі всі до одного школу покинули, як ті лелеки полинули в теплі краї

ДІВЧАТА РАЗОМ:

Ура! Тепер заживем !

/Пісня на мотив «Так просто»І.Білик/

Навколо мене директор і школа,

Навколо мене підручників море

Хвилини нещастя. Хвилини чекання –

Це все називається словом «навчання»

Навіщо серце сумує і плаче,

 навіщо вчитель такий нетерплячий

Так хоче знову двійку вліпити

Це все називається словом-навчити , так важко!

Навіщо завтра виклики знову,

Навіщо будуть вони випадкові?

Найкраще у школу було не ходити,

Це все називається байдики бити, так класно.

3 ХЛОПЕЦЬ:

Ми також так спочатку думали …Вже через тиждень телевізор так надоїв, що я випадково стукнув кулаком по ньому і він накрився.

2 ХЛОПЕЦЬ:

Дискотеки  проїлися, від брейкдансу кістки і все тіло ниє. Були б учителі, урізноманітнили нам тусовку, а так…

1 ХЛОПЕЦЬ:

А я взяв газету взяв хотів , щось там прочитати, а тут букви якісь незнайомі вискакують… Я ажналякався.

3 ХЛОПЕЦЬ :

От наша голова учкому  і зібрала учнівські збори , щоб ми собі вибрали нових вчителів.

1 ДІВЧИНА:

А що тут вирішувати, треба дати оголошення в газету.

2 ХЛОПЕЦЬ:

Точно,  я навіть знаю яке /мій батя так завжди вибирає собі секретарш, і ще ні разу не прогадав/. Напишемо так : «Запрошуємо молоду дівчину років 19 –ти ,з параметрами 60- 90-60, блондинку ,довгоногу, активістку, спортсменку…»

2 ДІВЧИНА:

Та ну тебе, тобі одні дівки в голові. Краще так: « Шукаємо вчителя з такими даними : Фізіономія від Діми Білана, тіло від Тарзана».

1ХЛОПЕЦЬ:

Стоп , що ви тут конкурс краси розводите! І чим ви тільки думаєте?

2 ХЛОПЕЦЬ:

Як би Бог захотів , щоб ми думали тільки головами, то зробив нас колобками.

1 ДІВЧИНА:

Послухайте народ! Нам треба вчителя іноземця й бажано з екзотичних країн. Може колись нас в гості запросить.

3 ХЛОПЕЦЬ:

Ага, був 3 дні тому такий – дали йому випробний термін в нашій школі.

1 ДІВЧИНА:

І що протримався?

3 ХЛОПЕЦЬ:

Та де там , дохляк якийсь попався.

/входить перекладач із арабом/

АРАБ:

Вай ! Вай ! Запросенто мене в це проклято школенто. Обіцяно золоті горен то. Казанто- діти ангеленто, а це якісь чортенто. Я просто шокенто від цих школенто.

ПЕРЕКЛАДАЧ:

Мені запропонували  посаду вчителя в цій прекрасній школі.Діти виявились просто ідеальні. Я на 7 небі від щастя!

АРАБ:

Як тільки я зайшов у це школенто , як якесь ученто в моє носенто кулаком гепненто і в вухо моє як заверещенто,як якесь дике собакенто. Я на годину оглухенто.

ПЕРЕКЛАДАЧ:

Мене зустріли хлібом і сіллю на вишитому рушникові й заспівали чудову пісню про школу.

АРАБ:

А їхня форменто просто ужасенто. Спідниці такі коротенто, певне матерії бракненто, джинси протеренто, пупці наставленто.

А штукатурено на лиценто певне 3 кілограменто, та таке тяженто, що аж відпаденто.

А в тих дівчатенто на ногах отакі каблукенто. Підбиті певно підковенто, бо як йдуть по коридоренто, то ніби стадо верблюбенто жене до водопендо : очі вилізенто, волосся стирченто, бо тиждень певно нечесенто ./штовхає перекладача/

ПЕРЕКЛАДАЧ:

Я чув ,що українські дівчата найгарніші ,і в цьому я переконався, попавши в цю школу. Вони ніби вийшли з елітних салонів краси. Їхня хода нагадує плавні і граційні рухи пави.

АРАБ:

Я спокійненто йду по коридоренто.Чую якесь шументо, не встиг я огляденто, як ті учненто мене киденто головою об грунтенто. А там такі порохенто, що світу божого не видерто.

ПЕРЕКЛАДАЧ:

Мене приємно здивували діти своєю поведінкою .Вони чемно пропускають старших , завжди вітаються. А про чистоту школи говорити не приходиться. Кожен день пилососиться шкільний коридор і робиться вологе прибирання шампунем «пантін прові».

АРАБ:

Коли я ся зголоденто, я пішов  в столовенто. Там учненто мене борщом обливенто і кашею очі мені заліпенто. І з мого дорогого халатенто зробилося одне шматенто.

ПЕРЕКЛАДАЧ:

Зголоднівши ,я відвідав шкільну їдальню, де поласував українськими спеціальними стравами: наваристим борщем і козацькою кашею « аля перловка»

АРАБ:

Коли я в дзеркаленто побачив своє фізіоменто, то зразу захотів в туаленто. Коли я дібрався туденто, то побачив  таке велике чергенто, що пожалів, що некупив собі памперсенто. Десь через годен то нарешті я попав в те туаленто. А там так накурено, таке дименто, що очі виїдено. Мене зразу заціпенто, мені стало поганенто. Якби не дириктенто, то я б відкинув копиненто в тому туаленто.

ПЕРЕКЛАДАЧ:

Я ніколи не забуду їхню гордість школи – біоароматизований туалет. Обстановка дуже сприяє медитації, адже там розмістився зелений куточок, де учні з користю для свого здоров’я проводять вільний від уроків час

АРАБ:

Дайте мені моє верблюденто, я хочу домен то, до свого психологенто. Не хочу навіть чутенто слова «дітенто»

ПЕРЕКЛАДАЧ:

Я дуже вдячний всім вам за таку можливість розкритися мені як вчителю. Я тут відпочив душею і тілом . Ніякі Кариби не зрівняються з цією школою. Вибачайте мушу йти, бо на мене чекає вже літак. До нових зустрічей!

1 ХЛОПЕЦЬ:

Знаєте я думаю, що нам потрібно більше строгості, справедливості. А хто краще ніж рідний батько нас зрозуміє. Олька давай твого тата вчителем зробимо!

1 ДІВЧИНА:

Ага ! Дякую В мене в дома і так один екстрім,  а ви ще й в школі хочете мені життя ускладнити.

2 ДІВЧИНА:

Ну чого ти?  Що тобі важко ради друзів пожертвувати собою?

1 ДІВЧИНА:

Послухайте, що було вчора , а тоді робіть висновки…

/заходить батько/

БАТЬКО:

Подивимось , що там пишуть газети…О , знов Шуфрича побили .Шкода хлопа. А кажуть що депутати купаються в добрі , як сир в маслі… Хоч телевізор подивлюся. Ну , що вони таке показують ! Тьху ! Дивитися стидно.

ДОЧКА: /Говорить по мобільному/

І що …в бар, класно !...На  мерседесі… Я певно , що поїду .Тільки  в тата треба відпроситись…Я тебе просто люблю. Васька, чекай мене  біля сусідської брами …

/До тата йде /Татусю!

БАТЬКО:

Не мішай , бачиш батько працює.

ДОЧКА:

А можна я піду до подружки пограю в комп’ютер!

БАТЬКО:

А, ти уроки зробила?

ДОЧКА:

Так, татусику.

БАТЬКО:

А ну покажи, доню,свій щоденник!

ДОЧКА:

Татусю, а може не треба? В тебе ж серце хворе.

БАТЬКО:

Треба , дочко, треба.  За серце не переживай, якось переживу./дивиться в щоденник/ Так, подивимось на твої успіхи :О, фізика -1. Чуєш жінко,

фізика -1.

ЖІНКА:

Чую, чую

БАТЬКО:

Хімія – 1 Чуєш жінко хімія -1

ЖІНКА:

Чую, чую

БАТЬКО:

Так, співи – 12. То при таких оцінках вона ще співає! /витягує ремінь/

ДОЧКА:

Таточку не бийте! Дивіться в мене по трудовому 10, по фізкультурі-9

БАТЬКО:

А як ти це поясниш? Чому по музиці, трудовому, фізкультурі -9,10,12, а по фізиці, хімії 1 і 2?

ДОЧКА:

Розумієш , таточку , це як сонце, сонце, а тоді раз і сонячний удар!

БАТЬКО:

Геть з моїх очей! Ну дітиська пішли , не дадуть до пенсії дожити. Правду люди кажуть, що діти це прекрасні квіти …на могилі своїх батьків./йде/

/ВХОДЯТЬ КВК-ИКИ/

2 ДІВЧИНА:

А може Тольчиного татка візьмемо за вчителя?

1 ХЛОПЕЦЬ:

Ти що його тато взагалі звір! В нього терпцю до дітей нема . Тольчина мама розказувала моїй , що приїхала з  тижневого відрядження  , та й питає сина ,як він час провів з татом. А Толька каже до неї , що вони кожен день з татом на рибалку ходили. Запливуть на човні на середину озера , а тоді його батя кидає в воду і він мусить сам добратися до берега. Ось так він плавати і навчився. Мама зразу забідкалась, мовляв бідний ти ж міг втопитися. А Толька каже «Та це не було дуже важко, тяжче було кожен раз з мішка вилазити.» Подумайте, він з Толькою був лише тиждень, а з нами треба бути  цілий рік.

1 ДІВЧИНА:

А в мене ідея є , давайте запросимо когось крутого, щоб мерса мав –одним словом когось з тих …ну продвинутих.

/входить новий українець/

БІЗНЕСМЕН:

Ша! Братва! Кінчай шуміти! Ви що не поняли в натурі?

Я тепер ваш новий бос з української мови та літератури.

Привалив сьогодні в школу , будем разом зависати.

Щас, малявки для прикола будем ми дектант писати.

А кому урок по фєні, можуть в коридор конати.

Все! Базарить зав’язати , починайте всі катати.

Шкребіть зверху всі «Диктант на новий варіант,а назву нище «Теремок.»»

Все! Накатали і мовчок, щоб настрочили в 5 мінут , бо часу ноль,

Братки на стрілу ждуть.

Теремок стоїть не хілий в чистім полі, тіпа віли.

Ліфт є, сауна,є все. Мишка в хату ту гребе.

Двері відчинила, завалила – глянь євроремонт!

Чия в натурі то є віла, мишка прибалділа, то ульот!

А-а , мовчать , нічо не кажуть, всі ,напевне, за бугром

На Канарах зависають.Це ж треба-нікого нема .

Офігенна хата пропадає задарма і красиво і багато буду жить тут я сама.

Слиш,пацан , не наривайся, я тє списувать не дам .

Прийми вліво і старайся і диктант царапай сам!

Женем далі: Ось жабуля шкандибає до воріт.

Миш побачила в віконці, стала в дверях і кричить:

«Привіт, миша, пустиш в дім? Веселіше вдвох у нім».

Пищить миша  потихеньку: «Ну ,завалюй помаленьку!»

Ти чого в натурі спиш, під глухого не коси,
Ти катай давай бистріше і на парті не виси.

Ей , ти там на задній парті – ти чє ручки не найшов?

Пиши маркером в зошиті, обнаглів , вобще прикол.

Так , малявки , піднайміть, ручками бігом водіть.

Тут удвох вони живуть і хотдоги собі печеть.

Вдруг крутії фраєра на 600-сотім пруть сюда.

За рульом –когут балдіє, їжак обкурений сидить

Рядом зайка з кулемета по прохожих решетить.

Ідуть! Вдребезги ворота і забор в гармошку весь.

«Блін-янчить їжак.- Петрусю! Ти мені подрапав фейс.

Ей , братва, а тут маліна, їх хороми –вищий клас.

Бачу, бачу хлопці раді тут розслабитись, вилазь.

Що ревеш! Не поспіли. Я в обіду вас не дам.

Пахани нехай привалять, побазарим по душам.

Що ? Дзвінок? На стіл листочки кидайте мені в момент.

Ну, а завтра на тусовці проведем експеримент.

Той , кому 12 треба- 500 баксів хай несе.

Ну , а хто рване 9- і 40 доларів піде.

Чухаєм всі на перерву тільки чуєш без понтів,

Щоби стін не обдирали,не царапали столів,

Малишів не обдирали, не шантажували вчителів.

Дружбами, Ви не грузіться. Я вже вас всіх I love you.

Будем з вами разом вчити мову рідную свою.

1ДІВЧИНА:

Чогось я за нашими вчителями скучила. Дивіться скільки ми кандидатур перебрали, ніхто не підходить . Може попросимо їх назад повернутися до школи. Таких як наші вчителі нема ніде. Тільки вони могли з нами справитись…

2 ДІВЧИНА:

Так просто вони до нас не вернуться, треба бити на жалість. Адже в них такі м’які серця. Вони завжди нас пробачали!

/Пісня на мотив «Надєжда»/

Поверніться милі вчителі

Просять із слізьми вас уклінно ваші сиротиночки малі.

Поверніться молим неодмінно.

Як же сумно тут без вас

Бігати й чудити неохота.

Хочеться почути голос ваш

У якім звучить про нас турбота.

П-В:

Ми молим, звертаємсь до вас

Серце стукотить як ніколи

Учителі простіть ви нас

Верніться будь ласка до школи.

Ми хочем зауваження дістать

Або хоча би бідну одиничку.

Не будемо вас більше доставать

Приносить вчасно будем рапортичку.

Ми будемо носить вас на руках

При дверях школи з квітами стрічати.

На обласних конкурсах

Першими місцями дивувати.

ВСІ:

Вчителі Озернянської школи ви найкращі!

 

 

docx
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку