Освітня . Навчитися нестандартно мислити, робити щось цікаве самостійно,максимально використовувати свої можливості.
Розвиваюча. Формувати медіа та комп’ютерні навички, розвивати самостійність мислення.
Виховна . Виховувати в учнів цілісне ставлення до фізичних пристроїв і механізмів.
Прилади та матеріали:
Презентація : Урок 69.4
Хід уроку
1.Організаційний момент.
2.Основні вимоги до навчального проекту.
Робота над проектом завжди спрямована на вирішення конкретної, причому соціально-значимої проблеми - дослідницької, інформаційної, практичної.
Планування дії з вирішення проблеми завжди починається із проектування самого проекту, зокрема - з визначення виду продукту й форми презентації (представлення результату). Найбільш важливою частиною плану є поетапна розробка проекту, у якій наводиться перелік конкретних дій із вказівкою результатів, строків і відповідальних.
Результатом роботи над проектом, його виходом, є продукт, що створюється учасниками проектної групи в ході рішення поставленої проблеми.
3. Що таке проект?
Проект - це "п'ять П":
Шосте "П" проекту - це його портфоліо, тобто папка, у якій зібрані всі робочі матеріали, у тому числі чернетки, щоденні плани, звіти тощо.
4. Структура і циклограмма навчального проекту.
Усякий проект, незалежно від типу, має практично однакову структуру. Це дозволяє скласти єдину циклограму проведення будь-якого проекту - довгострокового або короткостроковою, груповою або індивідуального - поза залежністю від його тематики.
5. Перегляд проектів.
6. Підсумок уроку.
Метод «Незакінчене речення»
- Сьогодні на уроці я дізнався …
- Я навчився …
7.Домашнє завдання.