Картка-інструкція для проведення лабораторного дослідження з біології у 6 класі до теми «Будова квітки»
Лабораторне дослідження №7
Тема. Будова квітки
Мета: вивчити будову квітки.
Обладнання: гербарні зразки квіток, лупа, таблиця «Будова квітки» QR-код відео «Будова квітки»
Хід роботи:
1. Інструкція з БЖ для учнів під час проведення практичних і лабораторних робіт у кабінеті біології.
2. Розгляньте будову квітки на гербарних зразках за допомогою лупи та знайдіть її основні частини.
3. Перегляньте відео за QR-кодом.
4. Замалюйте квітку та підпишіть на малюнку: ( квітконіжку, квітколоже, чашолисток, пелюстку, тичинку, маточку, оцвітину, віночок)
5. Розгляньте маточку та знайдіть її основні частини.
6. Замалюйте маточку та підпишіть на малюнку: (приймочку, стовпчик, зав’язь)
7. Розгляньте тичинку та знайдіть її основні частини.
8. Замалюйте тичинку та підпишіть на малюнку: (тичинкову нитку і пиляк)
9. Дайте відповіді на питання:
Чим утворений віночок квітки
Чим утворена оцвітина квітки?
З чого складається подвійна оцвітина?
З чого складається проста оцвітина?
Що немає гола оцвітина?
Чим маточкова квітка відрізняється від тичинкової?
Висновок:
1. До вегетативних органів квітки належать…
2. До генеративних органів квітки належить…