Педагогічні завдання:
A. розвиток фізичних якостей і здібностей, вдосконалення функціональних можливостей організму, зміцнення здоров'я людини;
B. формування стійких мотивацій і потреб обережного ставлення до власного здоров'я на заняттях фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності;
C. вдосконалювати техніку бігу на коротких дистанціях; розвивати швидкісне- силові якості: швидкість, спритність, витривалість завдяки рухливим іграм; виховувати прагнення до перемоги.
Зміст
План конспект УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Група № 10 –перший курс СПТУ, перший рік навчання
Тематичний модуль: «Легка атлетика».
Дата проведення уроку:.. 12 квітня
Посилання на веб-ресурс відео уроку:
Картка 1. Фрактал «Завдання уроку»..................................8
Девіз уроку«Рух – скарбниця життя, життя – лише в русі!»
Мотивація навчальної діяльності.
«Рух – скарбниця життя», «Життя - в русі»… До схожих висловів ми вже звикли настільки, що навіть не замислюємося над їхнім змістом і не намагаємось зрозуміти: в чому ж полягає така магічна сила руху? Чому ще стародавніми лікарями і філософами рух прирівнювався до самого життя, вважався еліксиром здоров’я та молодості?
№№ |
НАЗВА СТРУКТУРНОГО КОМПОНЕНТУ УРОКУ |
ТРИВАЛІСТЬ |
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УЧНІВ |
ЧСС(УД/15 СЕК.) |
|
ВСТУПНА ЧАСТИНА: 4-5 ХВ. |
|||
1.1 |
Шикування. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація.
|
4- 5 хв. |
«Рух – скарбниця життя», «Життя - в русі»… До схожих висловів ми вже звикли настільки, що навіть не замислюємося над їхнім змістом і не намагаємось зрозуміти: в чому ж полягає така магічна сила руху? Чому ще стародавніми лікарями і філософами рух прирівнювався до самого життя, вважався еліксиром здоров’я та молодості? Різновиди бігу. Тхніка безпеки.
|
ЧСС (22) |
|
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА: 10-12 ХВ. |
|||
|
Спеціальні вправи бігуна(В). |
10-12хв. |
ОПИС ЗАВДАННЯ. 4 тренера (Лідера), по 2 Лідера з Ліги А та Ліги Б. С початку Лідери Ліги А та Ліги Б, які переглянули відео вдома (вправи з гімнастичною палкою та гімнастичним килимом: Ліги А: Гімнастична палка і килимок.
Гімнастичні Палки: вправи (додаток № 1)
Гімнастичні Килимки:вправи (додаток № 2)
Ліги Б: Вправи бігуна і скакалка
Вправи бігуна(додаток № 3)
Скакалка (додаток № 3)
ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ. Учні поєднані у групи за рівнем фізичної підготовленості. ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ УЧНІВ: групова. МЕТОД НАВЧАННЯ: пояснювально-стимулюючий. ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ: врахування індивідуальних особливостей учнів. www.youtube.com/watch?v=DDlg1e8mOJE, таwww.youtube.com/watch?v=ZvIrO8GjDDU),демонструють вправи. Потім вони переходять до Лідерів Ліги Б, які показують спеціальні вправи бігуна (https://www.youtube.com/watch?v=xpOQjp7wBIw та вправи зі скакалкою https://www.youtube.com/watch?v=GpqZyeo-aNA
|
ЧСС (33) |
|
ОСНОВНА ЧАСТИНА: 22-25 ХВ. |
|||
|
Тренувальні зв’язки-комбінації з іншими видами спорту(B). |
10-11хв. |
За командою “ На старт” підходити до стартової лінії, ставити сильнішу ногу на відстань однієї стопи від лінії, другу відставте на 0,5 ступні назад, упираючись в підлогу (ґрунт) носком. Тулуб зігнуто, руки на стартовій лінії, . За командою “Увага” підіймається тулуб, вага переноситься на руки, тулуб подається вперед, дивитись треба вперед на 5-6 кроків. За командою “Руш” учень різко кидається вперед, не розгинаючи тулуба, щоб досягти максимальної швидкості при стартовому розгоні, ступні ніг ставляться м’яко, швидко, із збільшенням сили відштовхування. Руки під час бігу зігнуті в ліктях.
|
ЧСС (42) |
|
Біг + стрибки + м’ячі. (B). |
10-11 хв. |
ОПИС ЗАВДАННЯ. Легкоатлетичне змагання з використанням обумовлених видів рухової діяльності: Ліга А Б – виконують човниковий біг з різновидами технічних елементів володіння м’ячем; різним способом бігу, повторяти не можна вправи, повинні бути різні види бігу в одну сторону, й різні види переміщення або бігу зворотно. ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ. Учні, працюють в парах, в групах. ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ УЧНІВ: у парах та мікрогрупах. МЕТОД НАВЧАННЯ: стандартно безперервної вправи. ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ: міцності навчання та його циклічності. |
ЧСС (44) |
|
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА: 3-5 ХВ. |
|||
|
Вправи на приведення організму в стан відносного спокою.
|
2- 4 хв. |
В.п. – руки внизу.
|
ЧСС (30) |
|
ПІДСУМКИ УРОКУ |
1-3 хв. |
Домашнє завдання. Вам потрібно тренуватися та вдосконалювати техніку бігу та техніку виконання низького старту, а також подумайте та підберіть рухливі ігри, які сприяють розвитку швидкості та спритності. Оцінювання. Організований вихід з уроку. |
ЧСС (27) |
Гімнастична Палка (Додаток 1 )
в.п. палка перед собою: колові рухи вперед і назад -15 повторювань.
в.п. палка перед собою: гребля -20 повторювань.
в.п. палка с заді вузкий хват: підйоми вверх -20 повторювань.
в.п. палка перед собою: підіймаєм вверх і назад-15 повторювань.
в.п. палка перед собою одній руці: повороти -15 повторювань.
в.п. палка перед собою внизу: підіймаємо до підборіддя локті назад -20 повторювань.
в.п. палка вверх : наклони вправо вліво -15 повторювань.
в.п. палка с заді вдоль хребта права зверху ліва знизу :підйом палки вверх -15 повторювань.
в.п. палка с заді широкий хват: млин -15 повторювань.
в.п. палка с заді руки зогнуті: повороти -15 повторювань.
в.п. палка з верху: прогіб ліва нога с заді. -15 повторювань.
Гімнастичний Килимок (Додаток 2 )
упор на руках голова вперед (15с.)
упор на предплечі (15с.)
в.п. лежа на животі руки вперед: підіймання рук і ніг одночасно на 3с. -10 повторювань.
в.п. на колінах руки вперед: руки як можливо дальше – прогнутися 10с. -3 повторювання.
в.п. сидячи ноги порізно: тягнемось поперемінно до лівої і правої ноги 10с. -3 повторювання.
в.п. сидячи ноги порізно, руки за головою: повороти в право і вліво 3с. -5 повторювань.
в.п. лежа на спині підіймаємо ноги і руки -10 повторювань.
в.п. лежа на спині, обіймаємо коліна , голову к груді , починаємо кататися на спині.
Вправи бігуна (Додаток 3 )
Біг:- приставним кроком (правий лівий бок)
Скакалка ( Додаток 3 )
1