Конспект уроку з теми "Легка атлетика. Біг на короткі дистанції, човниковий біг"

Про матеріал

Педагогічні завдання:

A. розвиток фізичних якостей і здібностей, вдосконалення функціональних можливостей організму, зміцнення здоров'я людини;

B. формування стійких мотивацій і потреб обережного ставлення до власного здоров'я на заняттях фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності;

C. вдосконалювати техніку бігу на коротких дистанціях; розвивати швидкісне- силові якості: швидкість, спритність, витривалість завдяки рухливим іграм; виховувати прагнення до перемоги.

Перегляд файлу

 


Зміст

 План конспект УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Група № 10  –перший курс СПТУ, перший рік навчання

Тематичний модуль: «Легка атлетика».

Дата проведення уроку:.. 12 квітня

Посилання на веб-ресурс відео уроку:

Педагогічні завдання:

Інвентар та обладнання:

Місце проведення: Стадіон.

Хід уроку.

Картка 1. Фрактал «Завдання уроку»..................................8

 ПЛАН КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Девіз уроку«Рух – скарбниця життя, життя – лише в русі!»

Група № 10 –перший курс СПТУ, перший рік навчання

Тематичний модуль: «Легка атлетика».

Дата проведення уроку:. 12.квітня

Посилання на веб-ресурс відео уроку:

Педагогічні завдання:

  1. розвиток фізичних якостей і здібностей, вдосконалення функціональних можливостей організму, зміцнення здоров'я людини;
  2. формування стійких мотивацій і потреб обережного ставлення до власного здоров'я на заняттях фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності;
  3.  вдосконалювати техніку бігу на коротких дистанціях; розвивати швидкісне- силові якості: швидкість, спритність, витривалість завдяки рухливим іграм; виховувати прагнення до перемоги.

                Мотивація навчальної діяльності.

«Рух – скарбниця життя», «Життя -  в русі»… До схожих висловів ми вже звикли настільки,  що навіть не замислюємося над їхнім змістом і не намагаємось зрозуміти: в чому ж полягає така магічна сила руху? Чому ще стародавніми лікарями і філософами рух прирівнювався до самого життя, вважався еліксиром здоров’я та молодості?

 

Інвентар та обладнання:

  • гімнастичні палиці – 10
  • гімнастичні килими – 7
  • м’ячі – 2
  • скакалки – 15

Місце проведення: Стадіон.

Хід уроку.

№№

НАЗВА СТРУКТУРНОГО КОМПОНЕНТУ УРОКУ

ТРИВАЛІСТЬ

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УЧНІВ

ЧСС(УД/15 СЕК.)

  1.  

ВСТУПНА ЧАСТИНА: 4-5 ХВ.

1.1

Шикування.

Мотивація навчальної діяльності.

Актуалізація.

 

 

 

4- 5 хв.

«Рух – скарбниця життя», «Життя -  в русі»… До схожих висловів ми вже звикли настільки,  що навіть не замислюємося над їхнім змістом і не намагаємось зрозуміти: в чому ж полягає така магічна сила руху? Чому ще стародавніми лікарями і філософами рух прирівнювався до самого життя, вважався еліксиром здоров’я та молодості?

Різновиди бігу.

Тхніка безпеки.

 

ЧСС

 (22)

  1.  

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА: 10-12 ХВ.

  1.            

Спеціальні вправи бігуна(В).

10-12хв.

  ОПИС ЗАВДАННЯ. 4 тренера (Лідера), по 2 Лідера з Ліги А та Ліги Б. С початку Лідери Ліги А та Ліги Б, які переглянули відео вдома (вправи з гімнастичною палкою та гімнастичним килимом:

Ліги А: Гімнастична палка і килимок.

 

Гімнастичні Палки: вправи (додаток № 1)

 

Гімнастичні Килимки:вправи (додаток № 2)

 

Ліги Б: Вправи бігуна і скакалка

 

Вправи бігуна(додаток № 3)

 

Скакалка (додаток № 3)

 

ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ. Учні поєднані у групи за рівнем фізичної підготовленості.

ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ УЧНІВ: групова.

МЕТОД НАВЧАННЯ: пояснювально-стимулюючий.

ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ: врахування індивідуальних особливостей учнів.

www.youtube.com/watch?v=DDlg1e8mOJE, таwww.youtube.com/watch?v=ZvIrO8GjDDU),демонструють вправи. Потім вони переходять до Лідерів Ліги Б, які показують спеціальні вправи бігуна (https://www.youtube.com/watch?v=xpOQjp7wBIw  та вправи зі скакалкою https://www.youtube.com/watch?v=GpqZyeo-aNA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЧСС

(33)

  1.  

ОСНОВНА ЧАСТИНА: 22-25 ХВ.

  1.            

Тренувальні зв’язки-комбінації з іншими видами спорту(B).

10-11хв.

За командою “ На старт” підходити до стартової лінії, ставити сильнішу ногу на відстань однієї стопи від лінії, другу відставте на 0,5 ступні назад, упираючись в підлогу (ґрунт) носком. Тулуб зігнуто, руки на стартовій лінії, .

За командою “Увага” підіймається тулуб, вага переноситься на руки, тулуб подається вперед, дивитись треба вперед на 5-6 кроків.

За командою “Руш” учень різко кидається вперед, не розгинаючи тулуба, щоб досягти максимальної швидкості при стартовому розгоні, ступні ніг ставляться м’яко, швидко, із збільшенням сили відштовхування. Руки під час бігу зігнуті в ліктях.

 

ЧСС

(42)

  1.            

Біг + стрибки + м’ячі. (B).

10-11 хв.

ОПИС ЗАВДАННЯ.

Легкоатлетичне змагання з використанням обумовлених видів рухової діяльності:

Ліга А Б – виконують човниковий біг з різновидами технічних елементів володіння м’ячем;

різним способом бігу, повторяти не можна вправи, повинні бути різні види бігу в одну сторону, й різні види переміщення або бігу зворотно.

ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ. Учні, працюють в парах, в групах.

ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ УЧНІВ: у  парах та мікрогрупах.

МЕТОД НАВЧАННЯ: стандартно безперервної вправи.

ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ: міцності навчання та його циклічності.

ЧСС

(44)

  1.  

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА: 3-5 ХВ.

  1.            

Вправи на приведення організму в стан відносного спокою.

 

2- 4 хв.

  • Ходьба в повільному темпі.

  В.п. – руки внизу.

  • руки в сторони
  • руки вгору (вдих)
  • руки в сторони (видих)

 

ЧСС

 (30)

  1.            

ПІДСУМКИ УРОКУ

1-3 хв.

  • Які завдання стояли перед нами на сьогоднішньому уроці?
  • Як ви думаєте, чим корисні вправи, які ми виконували?

 Домашнє завдання.

Вам потрібно тренуватися та вдосконалювати техніку бігу та техніку виконання низького старту, а також подумайте та підберіть рухливі ігри, які сприяють розвитку швидкості та спритності.

 Оцінювання.

 Організований вихід з уроку.

ЧСС

 (27)

 

 

 

 

 

 

 

Картка 1. Фрактал «Завдання уроку».

 

 

 

Гімнастична Палка (Додаток  1 )

 

         в.п. палка перед собою: колові рухи вперед і назад  -15 повторювань.

в.п. палка перед собою: гребля  -20 повторювань.

в.п. палка с заді вузкий хват: підйоми вверх   -20 повторювань.

в.п. палка перед собою: підіймаєм вверх і назад-15 повторювань.

в.п. палка перед собою одній руці: повороти -15 повторювань.

в.п. палка перед собою внизу: підіймаємо до підборіддя локті назад   -20 повторювань.

в.п. палка вверх : наклони вправо вліво -15 повторювань.

в.п. палка с заді вдоль хребта права зверху ліва знизу  :підйом палки вверх  -15 повторювань.

в.п. палка с заді широкий хват: млин -15 повторювань.

в.п. палка с заді руки зогнуті: повороти  -15 повторювань.

в.п. палка з верху: прогіб  ліва нога с заді. -15 повторювань.

 

 

 

 

 

 

 

 

Гімнастичний Килимок (Додаток  2 )

 

упор на руках голова вперед (15с.)

упор на предплечі (15с.)

в.п. лежа на животі руки вперед: підіймання рук і ніг одночасно на 3с. -10 повторювань.

в.п. на колінах руки вперед: руки як можливо дальше – прогнутися  10с. -3 повторювання.

в.п. сидячи ноги порізно: тягнемось поперемінно до лівої і правої ноги  10с. -3 повторювання.

в.п. сидячи ноги порізно, руки за головою: повороти в право і вліво  3с. -5 повторювань.

в.п. лежа на спині підіймаємо  ноги і руки -10 повторювань.

 в.п. лежа на спині, обіймаємо коліна , голову к груді , починаємо кататися на спині.

 

 

 

Вправи бігуна (Додаток  3 ) 

 

 Біг:-  приставним кроком (правий лівий бок)

  • Підіймання стегна
  • Закидання голені
  • Перехресний біг (правий лівий бок)
  • Біг спиною вперед
  • Викидання прямих ніг
  • Прискорення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скакалка ( Додаток  3 )

  • Стрибки на двох ногах
  • Стрибки поперемінно права ліва нога
  • Стрибки з поворотом ступній
  • Стрибки на п’ятках 
  • Стрибки на носках

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку