Урок з фізичної культури "Волейбол, розвиток фізичних якостей".

Про матеріал
Тема: «Волейбол: розвиток фізичних якостей» Завдання уроку: 1 – сприяти розвитку рухових якостей (спритності, сили,швидкості, витривалості, гнучкості). 2 – сприяти розширенню рухового досвіду, вдосконаленню навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності. 3 – створити умови для творчої ініціативи й самостійних рішень у виборі вправ. Місце проведення: спортивний зал ЗЗОШ«ОСНОВА». Інвентар:папір, картки, схеми, планшети, секундомір, маркери, магнітофон, «швидка драбинка», гімнастичні палки, гантелі, м’ячи,
Перегляд файлу

Конспект уроку

з фізичної культури для 7 класу.

 

Тема: «Волейбол: розвиток фізичних якостей»

Завдання уроку:

1 – сприяти розвитку рухових якостей (спритності, сили,швидкості, витривалості, гнучкості).

2 – сприяти розширенню рухового досвіду, вдосконаленню навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.

3 – створити умови для творчої ініціативи й самостійних рішень у виборі вправ.

Місце проведення: спортивний зал ЗЗОШ«ОСНОВА».

Інвентар:папір, картки, схеми, планшети, секундомір, маркери, магнітофон, «швидка драбинка», гімнастичні палки, гантелі, м’ячи,

 

 

Частина урока

Тривалість/ЧСС/уд/хв

Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності

Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя

ЗМІСТОВНА НАСКРІЗНА ЛІНІЯ.       Здоров’я   і безпека

Ключові компетентності

Ініціативність і підприємливість

Інформаційно-цифрова компетентність

Вклад предмета в формування КК

Ініціативність, відповідальність, упевненість у собі; переконаність, що успіх команди – це й особистий успіх;

Діяти за алгоритмом,  використовувати різні знакові схеми

Вступна-адаптаційна

2-3 хв

90-115 уд./хв

 

"Можна,заборона"
Діти об'єднані в коло. Вчитель пропонує згадати правила безпеки на уроці. Вчитель вводить 2 м'ячі (зелений -"можна",красний-"заборона"). Діти по черзі промовляють правила і передають м'яч наступному.

Принцип: пробудження свідомості учнів.

Метод: продуктивно-практичний.

Вимога: використання вчителем різноманітних Вимога: використання вчителем організаційних форм,засобів,методів і прийомів навчання.

 

1-2 хв.

115/130 уд./хв

«Біологічні години». Учням пропонується закрити очі, і впродовж 30 секунд рухатися на місці, виконуючи любі вправи з волейбольним м’ячем. Вимога: треба зупинитися ближче до фактичної позначці 30 сек. (рухатися повільно, любим способом).

Принцип:активності і самостійності. Метод:дедуктивний/репродуктивний

Вимога:забезпечення:освітньої,виховної,оздоровчої,розвивальної спрямованості навчального процесу.

 

Підготовча=пошукова

4-5 хв.

134/145 уд./хв

 

«Парна розминка». Діти об’єднані в 2 концентровані кола. Вчитель обумовлює групу м'язів та в.п.,діти виконують в парах завдання. Через 2-4 хв  учасники внутрішнього кола переміщуються ліворуч на 1,2,3 учасника. Змінюється група м’яз,тощо. Все виконується з волейбольним м’ячем.

Принцип: діяльнісного характеру навчання.

Метод: частково-пошуковий.

Вимога:забезпечення:освітньої,виховної,оздоровчої,розвивальної спрямованості навчального процесу..

 

10-12 хв

140-150 уд./хв

«Точка опори-фізична якість». Діти об’єднані в пари,або поодинці,чи в парах. Вчитель обумовлює кількість точок опори і фізичну якість. Учасники виконують завдання з м’ячем. Через деякий час вчитель делегує свої функції наступному учню.

Принцип: активності та самостійності

 Метод: редуктивний / репродуктивний.

 Вимога: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.

 

Основна=тренувальна

14-17 хв

153/172 уд./хв

"Шикування або перехід за ранжиром".Діти об'єднані в мікрогрупи. Вчитель пропонує шикуватися: "від маленького до великого", " по першій літері імені", "За кольором футболки", "за місяцім народження, тощо. Можна рахувати на англійській мові.

Принцип: діяльнісного характеру навчання.

Метод: частково-пошуковий.

Вимога: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.

"Колове тренування".Лідери отримують дорожню карту з маршрутом переходу "Сила-швидкість- гнучкість-витривалість -спритність" і розташовуються згідно маршруту. Дітям пропонується об'єднатися в групи за допомогою картинок.(Додаток №1) На кожній станції є планшет. Лідери відкривають відео, дивляться 1 завдання і виконують, потім дітям пропонується придумати та виконати завдання на групу, за допомогою інвентарю виконати завдання самотужки або в парі щодо відповідної якості.  (Додаток №2)

Принцип: діяльнісного характеру навчання.

Метод: частково-пошуковий.

Вимога: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами

Заключна=мотиваційна

3-5 хв.

135/150 уд./хв

 

"Уяви-склади-виконай." Діти розташовані хаотично по майданчику. Вчитель пропонує уявити фізичну якість щодо геометричної фігури. Наприклад: витривалість-діти утворюють коло і починають рухатися почергово(присідати і вставати), швидкість- діти перешиковуються в пряму,кладуть руки на плечі попередньому і виконують швидкій біг на місці, тощо

Принцип: наочності в навчанні.

Метод: інструктивно-продуктивно практичний. Вимога:забезпечення:освітньої,виховної,оздоровчої,розвивальної спрямованості навчального процесу

 

 

"Емоційне дзеркало". Діти об'єднані в коло. Вчитель пропонує кожному з учасників по черзі відобразити свою емоцію на обличчі. Кожен наступний повторює емоцію попереднього і додає свою."Тобі було комфортно, цікаво, корисно"?

Принцип: відкритості.

Метод: безпосередньої наочності.

Вимога: забезпечення диференційованого підходу до організації навчального процесу з урахуванням стану здоров’я,рівня фізичного розвитку,рухової підготовленості та статі учнів,урахування мотивів та інтересів учнів до заняття фізичними вправами.

 

Разом

45 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ

 

Додаток №1

 

 

 

 

 

 

 

 

                 

 

За допомогою цих малюнків діти об’єднуються в групи для колового тренування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №2

 

Навчальна дорожня карта № 1

 

1. Виконайте завдання за відео.

2. Складіть і виконайте групове рухове завдання.

3. За допомогою інвентарю складіть і виконайте індивідуальне завдання.

 

Навчальна дорожня карта № 2

 

 

1. Виконайте завдання за відео.

2. Складіть і виконайте групове рухове завдання.

3. За допомогою інвентарю складіть і виконайте індивідуальне завдання.

 

 

Навчальна дорожня карта № 3

 

1. Виконайте завдання за відео.

2. Складіть і виконайте групове рухове завдання.

3. За допомогою інвентарю складіть і виконайте індивідуальне завдання.

 

Навчальна дорожня карта № 4

 

1. Виконайте завдання за відео.

2. Складіть і виконайте групове рухове завдання.

3. За допомогою інвентарю складіть і виконайте індивідуальне завдання.

 

ДОДАТОК № 3

 

ШВИДКІСТЬ

здатність людини виконувати рухові дії за найменьший час  

 

 

 

 

 

СИЛА

здатність людини долати зовнішній опір за рахунок м’язових зусиль       

   

 

 

ВИТРИВАЛІСТЬ

здатність людини тривалий час виконувати роботу без зниження інтенсивності та долаючи втому.                 

 

 

 

 

 

СПРИТНІСТЬ

здатність людини точно і швидко реагувати на несподівано виникаючі

 

 

 

 

 

 

ГНУЧКІСТЬ

здатність людини виконувати рухи різними ланками людського тіла з великою амплітудою у різних напрямах.

 

docx
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
655
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку