Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки
Полтавської обласної державної адміністрації
Полтавський професійний ліцей
«Легка атлетика.
Біг на короткі відстані»
м. Полтава
Місце проведення: спортивний майданчик
Тема: «Легка атлетика. Біг на короткі відстані»
Мета уроку: Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвиткулегкої атлетики. Повторити виконання низького старту. Закріпити отримані учнями навички й уміння з техніки передачі естафетної палиці. Розвиток в учнів загальної витривалості,розвиток координаційних здібностей. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь.
Завдання уроку:
Обладнання: секундомір, фішки, інтерактивна дошка, свисток, естафнтшіпалиці.
Методи навчання: інтегрований, ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи.
Тип уроку: вступний.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. Підготовча частина. 15-20 хв. |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
2.Теоретична частина уроку. Діти стоячи слухають уважно інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з легкої атлетики. Інструкція з’являється на екрані.
Учні уважно слухають розповідь учителя, дивляться слайди.
|
30 сек.. 30 сек. 1 хв. 1 хв.
10 хв
|
Фронтальний метод Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття.
Звернути увагу на важливість дотримання правил техніки безпеки під час уроку.
(Презентація № 1)
(Презентація № 2)
Учні, що прослухали розповідь учителя та подивилися слайди відповідають на питання вчителя.
|
2.Основна частина. 20-15 хв. |
|||
|
А зараз для практичної частини уроку нам треба розім’яти свої м’язи. Вимірювання ЧСС
Виконання стройових вправ.
Звичайна ходьба ( перехід з ліцею до місця проведення уроку – спортивного майданчику._
Біг у повільному темпі по колу
3.Виконання комплексу загальнорозвиваючих вправ на місці
1) Вихідне положення (В.П.) - ноги на ширині плечей, руки на поясі, 1-4 кругові оберти голови праворуч, 1-4 те саме ліворуч;
2) В.П. - ноги на ширині плечей, руки на поясі, 1-2 нахил голови вперед, 3-4 нахил голови назад;
3) В.П.- ноги на ширині плечей. Руки перед грудьми ривки руками. 1-ривок перед грудьми 2-поворот тулуба в ліво рики в сторони. 3-4 те саме в право;
4 ) В.П.- руки вгору, ноги на ширині плечей. 1-4 колові рухи руками вперед, 1-4 колові рухи руками назад;
5) В.П.- права рука вгорі, ліва внизу, ноги на ширині плечей. 1-2 ривки прямими руками, 3-4 те саме зі зміною положення рук;
6.) В.П.- руки на пояс, ноги на ширині плечей. 1-4 нахил тулуба ліворуч, 1.4 нахил тулуба праворуч;
7) В.П.- ноги на ширині плечей, нахил тулуба вперед, руки в сторони, вправа «млин»;
8) В.П.- ноги на ширині плечей, руки за головою, присідання;
9 ) Стрибки на лівій на правій нозі та на двух
Вимірювання ЧСС
4.Виконання низького старту ( вибігання із низького старту. Біг по дистанції , фінішування)
5. Естафетний біг
|
30 с
До 200м
2 кола
4 – 6р.
3-4 р.
3 -4 р.
8 р.
4-5 р.
8 р.
20 р.
По 2 р.
2р. |
За 10 с.перевірити готовність стану організму учнів до уроку.
Повороти праворуч ,ліворуч,кругом.Звернути увагу на чітке виконання поворотів.
Біг виконувати, рухаючись по колу у колоні по одному
Учень розповідає і показує виконання вправ.
Виконання вправи в повільному темпі
Виконання вправи в повільному темпі
Виконання вправи в середньому темпі.
Виконання вправи в середньому темпі.
Виконання вправи в середньому темпі.
Виконання вправи в середньому темпі.
Виконання вправи в середньому темпі.
.
За 10 сек ЧСС до 140 – 1
Звернути увагу на передачу естафетної палочки.
|
3.Заключна частина.10 хв. |
|||
|
1.Шикування. 2. Спокійна ходьба зі змахами рук. 3.Перевірка домашнього завдання:хл.-присідати на одній нозі; дів. - віджимання від підлоги. 4.Виставлення оцінок за урок. 5.Вимірювання ЧСС 5. Домашнє завдання: Стрибки зі скакалкою до 2 хв 6. Відхід із спортивного майданчику. |
30 сек. 1 хв.
5 хв. 1 хв. 30 с
30 с
|
В одну шеренгу. Вправи на відновлення дихання
За 10 с.Звернути увагу на дітей із Підвищенним пульсом (вище 100 уд/хв.)
Вихід у колоні по одному. |