Горобина і зайчик-вуханчик.
Фізкультурна розвага для дітей раннього віку.
Мета: Вправляти дітей у стрибках на двох ногах з просуванням вперед.
Закріпити вміння ходити в колоні по одному, змійкою, тримаючи рівновагу, бігати. Розвивати рухову активність, вміння працювати в команді, викликати позитивні емоції. Виховувати організованість, ввічливість та доброзичливість.
ХІД РОЗВАГИ
Інструктор:
- Діти, погляньте, нам прийшов лист від зайчика. У нього сьогодні день народження. І він запрошує нас сьогодні до себе у гості. Ви хочете до зайчика? Тоді відгадайте загадку:
- Здогадайтеся малята, де росте дерев багато?
- Дикі звірі там живуть, квіти і гриби ростуть.
- Правильно, в лісі.
І сьогодні ми помандруємо до осіннього лісу. Занесемо зайчику тортик. Зараз якраз достигла горобина, назбираємо по дорозі, буде нам чим прикрасити зайчику торт. Він її дуже любить. А тепер, давайте станемо в рядочок, один за одним, та вирушимо в дорогу. Йдуть наші малята у лісок гуляти, (Звичайна ходьба)
Дітки не сумують, весело крокують. (Крокування)
Ми йдемо навшпиньки, та через місточок. (Ходьба навшпиньки)
Ми на п'ятках йдемо, близько вже й лісочок. (Ходьба на п'ятках)
Ось стежиночка доріжка, тож біжіть маленькі ніжки! (Легкий біг)
Ніженьки прудкі в малят, швидко стежкою біжать. Вже й хатинка зайця близько. (Перехід на звичайну ходьбу)
Інструктор:
- Ось і прийшли ми з вами до лісу, а зайчик нас вже зустрічає.
Зайчик:
- Доброго дня, дітки, я дуже радий вас бачити у себе в лісі. Давайте трошки порозминаємося після довгої прогулянки.
Комплекс ЗРВ «Зайченята»
І.«Зайчик»
- Дуже зайчик наш боїться, може вовк де, чи лисиця.
В. п.-основна стійка, руки на поясі.
1.Поворот голови вправо.
2.Поворот голови вліво.
Повторити 5-6 разів.
ІІ.«Лякливий зайчик»
- Зайчик плечі піднімає, де безпечно він не знає.
В. п. – основна стійка, руки опущені.
1.Підняти руки через боки вгору (вдих)
2.Опустити руки (видих).
Повторити 5-6 разів.
ІІІ.«Розминання лапок»
- Ну не бійся ти сіренький, милий зайчику маленький, краще лапки розімни, щоб були вони міцні.
В. п. - ноги на ширині плечей, руки опущені.
1. Підняти руки, доторкнутися до плечей (вдих)
2. Опустити руки (видих).
Повторити 5-6 разів.
ІV. «Зайчикова схованка»
Зайцю в лісі жити звично, він ховається в травичку.
Ось наш зайчик присідає, ось з травички виглядає.
В.п. - стоячи, п'ятки разом, носки нарізно.
1. Присіли (видих)
2. Встали (вдих)
Повторити 5-6 разів.
V.«Зайчик-пострибайчик»
- Зайчик спритний та меткий, стриб та стриб – такий прудкий.
В.п. – основна стійка, руки на поясі.
1. Стрибки на обох ногах на місці, потім з просуванням вперед.
2. Стрибки на двох ногах з просуванням назад.
Повторити 2 рази, по 4 стрибки.
Зайчик. – Молодці діти, добре порозминав собі все, дякую. Запрошую вас до хатинки, в гості. Але вона в мене захована так, щоб ні які вовки та лисиці не змогли її знайти. Тому нам необхідно подолати перешкоди.
1.Пройти по звивистійдоріжці (ходьба змійкою)
2.Пройти по вузькій стежині (ходьба на рівновагу)
3.Перестрибнути струмочок (стрибок на двох ногах)
Зайчик:
- А ось і моя хатинка. Запрошую усіх в гості.
Інструктор:
- Давайте привітаємо зайчика з днем народження.
Усі разом:
- Вітаємо тебе, зайчику!
Рухлива гра « Іменний пиріг»
Як на зайчика іменини, ми спекли торт з горобини (ходьба за руки по колу)
І високий такий (підняття на носки, руки вгору)
І широкий такий (руки в сторони)
І красивий такий (нахил вперед, руки вперед)
Та ще дуже смачний (повороти голови)
Стали в колі ми кружляти (поворот кругом себе)
Іменинника вітати.
Зайчик:
- Ой, дякую вам, малята, в мене ще ніколи не було такого гарного торта.
А скільки горобини на ньому, який вже гарний!
Я дуже радий!
Хочеться з радості стрибати та стрибати!
Давайте усі разом зі мною пострибаємо!
Рухливагра «Скік-відскік»
(Стрибки на місці, потім з просуванням вперед та назад)
Зайчик:
- Дякую друзі, настрибався я до схочу, отримав такий гарний торт в подарунок. Це мій найкращий день народження в житті!
Всі разом: На здоров'я, зайчику, до побачення!
Зайчик:
- До зустрічі малята, на наступний рік обов'язково запрошу вас у гості!
Інструктор:
- Стаємо всі за мною, та весело крокуємо до дому, адже в нас такий радісний настрій сьогодні! (Крокування до групи).