" LEGO-цеглинки кличуть в країну дорожніх знаків"

Про матеріал
LEGO -цеглинки допомогли намвиявити рівень готовності дошкільнят вирішувати дорожньо-транспортні ситуації;ми закріплювати правила дорожнього руху, вчили застосовувати знання, отримані раніше в практичній діяльності;вдосконалювати вміння дітей розрізняти дорожні знаки. LEGO підсилює інтерес до занять та робить їх більш цікавими, з ними можна не просто гратися, а удосконалювати свої вміння і навички з правил безпеки на дорозі.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

«LEGO - цеглинки кличуть в Країну дорожніх знаків»

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь

Степанць О.В.

 

 

2019

 

«LEGO - цеглинки кличуть в Країну дорожніх знаків»

 

Мета:  

виявити рівень готовності дошкільнят вирішувати дорожньо-транспортні ситуації;

закріплювати правила дорожнього руху, вчити застосовувати знання, отримані раніше в практичній діяльності;

 вдосконалювати вміння дітей розрізняти дорожні знаки ;

уважно слухати дорослого та свого товариша;

відповідати на запитання;

•продовжувати знайомити дітей з конструктором  LEGO;

розвивати орієнтування в просторі, розвивати увагу, дрібну моторику, творче мислення;

виховувати самостійність, інтерес до конструювання з ЛЕГО;

активізувати процеси мислення і уваги дітей;

розвивати зв’язне мовлення, вміння аналізувати ситуацію;

виховувати потребу дітей бути дисциплінованими та уважними на вулицях, обережними і обачними;

вміння піклуватися про власне здоровя.

Словник: проїжджа частина, зебра, пішохід, тротуар, світлофор, перехрестя, дорожні знаки.

Попередня робота: спостереження за рухом транспорту на дорозі; екскурсія з пішоходним переходом; заняття на вивчення правил дорожнього руху.

Матеріал: жезл регулювальника,білети на кожну дитину(з вказаним номером місця в автобусі), LEGO - конструктор, Макет дороги в куточок ПДР, картки «Дорожні знаки», дидактичні ігри: «Збери ціле»(транспорт), «Подорожуємо весело»(числа-сусіди), «Штраф правопорушнику», «Дорожні зна

Хід заняття:

 

Налаштування дітей на заняття

Психогімнастика «Наше коло,мов сімя»

Наше коло,мов сімя.

Друзі ми: і ти і я,

- Добрий день сусіда зліва.

- Добрий день сусіду справа.

Ми одна сімя.

Вихователь:

- Діти, сьогодні у нас буде незвичайне заняття! Ми з вами завітаємо до  Країни дорожніх знаків! А екскурсію по цій Країні для нас проведе  регулювальник.

Але спочатку давайте привітаємося з гостями ,які сьогодні завітали до нас.

Доброго ранку.

Доброго дня

Каже весела усім дітвора.

Регулювальник:

- Доброго дня, діти! Я радий вас вітати в Країні дорожніх знаків. А підемо ми з вами не пішки, а вирушимо автобусом. Я пропоную вам витягнути ваш білетик,на якому написаний номер вашого місця у транспорті. (Дітки тягнуть собі картку,на зворотній стороні якої приклеєний номер місця)

«Висадися в ряд»( дітки висаджуються в три ряди відповідно до куплених білетів,в порядку зростання цифрового ряду чисел).

Вихователь:

- Щоб добратися нам до першої зупинки нам потрібно виконати завдання. Скажіть,діти , а на якому ще транспорті можна подорожувати?  А який транспорт можна найчастіше зустріти у великому місті? Як такий транспорт можна назвати одним словом? Так, вірно, пасажирський.

Дидактична гра «Склади транспорт». (Розрізні картинки)

Вихователь:

- Ви гарно впоралися. А як у великому місті можна знайти місця зупинки цього транспорту?

Так, вірно, потрібно уважно дивитися на дорожні знаки і вони нам допоможуть. А давайте,серед запропонованих знаків знайдемо нам потрібні. (Увага на дошку)

Регулювальник: Ось, перша зупинка! І тут стоїть знак - пішохідний перехід.

Вихователь:

  Для чого потрібна «зебра» на дорозі?

  А який  ще знак вказує де потрібно переходити проїжджу частину?

  Так, це знак «пішохідний перехід» та «підземний перехід»

Вихователь:

- Дітки, а давайте разом за допомогою знайомих вже нам lego - цеглинок викладемо «пішохідний перехід» та «підземний перехід» .

(Робота дітей в групах).

Вихователь:

- Всі гарно впоралися. Вирушаємо далі.

Регулювальник: 

Щоб наш автобус  рушив далі,нам потрібно виконати ще одне завдання. Займаємо місця відповідно куплених білетів.

Дидактична гра «Подорожуємо весело» (Числа сусіди)

Регулювальник:

- А чи впораєтесь ви з таким завданням на другій зупинці – поясніть мені, де на малюнку діти порушують правила дорожнього руху, а де – ні! Дидактична гра „Штраф правопорушнику”

Пропоную вам поділитися на три команди.

Регулювальник: Які ж ви молодці! Рушаймо далі – третя зупинка.

Фізкультхвилинка

Ми цеглиночки візьмемо,
Руханочку дружньо проведемо.
Синя в ручках – покружляєм,
З жовтою – поприсідаєм.
Голубенька у руках – політаємо, як птах.
Вже зелену брати час, бо робота є у нас.

Вихователь:

- Всі ви знаєте, що існує багато дорожніх знаків,які допомагають людям дотримуватися правил дорожнього руху та уникнути біди на дорозі.

А взагалі для чого вони нам потрібні,можливо і без них ми зможемо жити?

«Мікрофон по колу»

- Дітям пропонується продовжити фразу : « Я знаю правила дорожнього руху і нехочу їх порушувати щоб не…»

Дидактична гра «Дорожні знаки» 

Регулювальник:

- А на закінчення нашого заняття я хочу щоб ми з вами закріпили правила дорожнього руху. Ми вирушимо на вулиці «LEGO-містечка», де і покажемо свої вміння.

Вихователь:

- А перед цим ми виконаємо веселу зарядку для наших пальчиків  і скажемо до побачення нашим гостям.

Пальчик,пальчик

Тук,тук,тук.

По цеглинці тук,тук,тук

Плесь,плесь,раз,два,три

Ти цеглиночку бери.

Її другу передай

Гру спочатку починай.

Рухлива гра «Танок з цеглинками»

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
1831
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку