«LEGO - цеглинки кличуть в Країну дорожніх знаків»
Вихователь
Степанць О.В.
2019
«LEGO - цеглинки кличуть в Країну дорожніх знаків»
Мета:
•виявити рівень готовності дошкільнят вирішувати дорожньо-транспортні ситуації;
•закріплювати правила дорожнього руху, вчити застосовувати знання, отримані раніше в практичній діяльності;
•вдосконалювати вміння дітей розрізняти дорожні знаки ;
•уважно слухати дорослого та свого товариша;
•відповідати на запитання;
•продовжувати знайомити дітей з конструктором LEGO;
• розвивати орієнтування в просторі, розвивати увагу, дрібну моторику, творче мислення;
• виховувати самостійність, інтерес до конструювання з ЛЕГО;
•активізувати процеси мислення і уваги дітей;
• розвивати зв’язне мовлення, вміння аналізувати ситуацію;
•виховувати потребу дітей бути дисциплінованими та уважними на вулицях, обережними і обачними;
• вміння піклуватися про власне здоров’я.
Словник: проїжджа частина, зебра, пішохід, тротуар, світлофор, перехрестя, дорожні знаки.
Попередня робота: спостереження за рухом транспорту на дорозі; екскурсія з пішоходним переходом; заняття на вивчення правил дорожнього руху.
Матеріал: жезл регулювальника,білети на кожну дитину(з вказаним номером місця в автобусі), LEGO - конструктор, Макет дороги в куточок ПДР, картки «Дорожні знаки», дидактичні ігри: «Збери ціле»(транспорт), «Подорожуємо весело»(числа-сусіди), «Штраф правопорушнику», «Дорожні зна
Хід заняття:
Налаштування дітей на заняття
Психогімнастика «Наше коло,мов сім’я»
Наше коло,мов сім’я.
Друзі ми: і ти і я,
- Добрий день сусіда зліва.
- Добрий день сусіду справа.
Ми одна сім’я.
Вихователь:
- Діти, сьогодні у нас буде незвичайне заняття! Ми з вами завітаємо до Країни дорожніх знаків! А екскурсію по цій Країні для нас проведе регулювальник.
Але спочатку давайте привітаємося з гостями ,які сьогодні завітали до нас.
Доброго ранку.
Доброго дня
Каже весела усім дітвора.
Регулювальник:
- Доброго дня, діти! Я радий вас вітати в Країні дорожніх знаків. А підемо ми з вами не пішки, а вирушимо автобусом. Я пропоную вам витягнути ваш білетик,на якому написаний номер вашого місця у транспорті. (Дітки тягнуть собі картку,на зворотній стороні якої приклеєний номер місця)
«Висадися в ряд»( дітки висаджуються в три ряди відповідно до куплених білетів,в порядку зростання цифрового ряду чисел).
Вихователь:
- Щоб добратися нам до першої зупинки нам потрібно виконати завдання. Скажіть,діти , а на якому ще транспорті можна подорожувати? А який транспорт можна найчастіше зустріти у великому місті? Як такий транспорт можна назвати одним словом? Так, вірно, пасажирський.
Дидактична гра «Склади транспорт». (Розрізні картинки)
Вихователь:
- Ви гарно впоралися. А як у великому місті можна знайти місця зупинки цього транспорту?
Так, вірно, потрібно уважно дивитися на дорожні знаки і вони нам допоможуть. А давайте,серед запропонованих знаків знайдемо нам потрібні. (Увага на дошку)
Регулювальник: Ось, перша зупинка! І тут стоїть знак - пішохідний перехід.
Вихователь:
– Для чого потрібна «зебра» на дорозі?
– А який ще знак вказує де потрібно переходити проїжджу частину?
– Так, це знак «пішохідний перехід» та «підземний перехід»
Вихователь:
- Дітки, а давайте разом за допомогою знайомих вже нам lego - цеглинок викладемо «пішохідний перехід» та «підземний перехід» .
(Робота дітей в групах).
Вихователь:
- Всі гарно впоралися. Вирушаємо далі.
Регулювальник:
Щоб наш автобус рушив далі,нам потрібно виконати ще одне завдання. Займаємо місця відповідно куплених білетів.
Дидактична гра «Подорожуємо весело» (Числа сусіди)
Регулювальник:
- А чи впораєтесь ви з таким завданням на другій зупинці – поясніть мені, де на малюнку діти порушують правила дорожнього руху, а де – ні! Дидактична гра „Штраф правопорушнику”
Пропоную вам поділитися на три команди.
Регулювальник: Які ж ви молодці! Рушаймо далі – третя зупинка.
Фізкультхвилинка
Ми цеглиночки візьмемо,
Руханочку дружньо проведемо.
Синя в ручках – покружляєм,
З жовтою – поприсідаєм.
Голубенька у руках – політаємо, як птах.
Вже зелену брати час, бо робота є у нас.
Вихователь:
- Всі ви знаєте, що існує багато дорожніх знаків,які допомагають людям дотримуватися правил дорожнього руху та уникнути біди на дорозі.
А взагалі для чого вони нам потрібні,можливо і без них ми зможемо жити?
«Мікрофон по колу»
- Дітям пропонується продовжити фразу : « Я знаю правила дорожнього руху і нехочу їх порушувати щоб не…»
Дидактична гра «Дорожні знаки»
Регулювальник:
- А на закінчення нашого заняття я хочу щоб ми з вами закріпили правила дорожнього руху. Ми вирушимо на вулиці «LEGO-містечка», де і покажемо свої вміння.
Вихователь:
- А перед цим ми виконаємо веселу зарядку для наших пальчиків і скажемо до побачення нашим гостям.
Пальчик,пальчик
Тук,тук,тук.
По цеглинці тук,тук,тук
Плесь,плесь,раз,два,три
Ти цеглиночку бери.
Її другу передай
Гру спочатку починай.
Рухлива гра «Танок з цеглинками»