МЕТАЗробити навчально-виховний процес цікавим та раціональним;Сформувати в дошкільників стійке бажання навчатися та розвиватися;Пізнавати нове, вміння бачити на заняттях свою значимість та мотиви власної діяльності;Підвищити рівень знань дошкільників;Поєднати моральне, естетичне,художнє, трудове ,правове виховання
Шляхи розвитку пізнавальної компетентності дошкільника:- Стимулювання пізнавальної активності дітей. - Опора на діяльність дитини. - Забезпечення співробітництва. - Здійснення роботи в команді. - Орієнтація на конкретний продукт. - Забезпечення мотивації діяльності (те, що я роблю, є корисним).
Шляхи розвитку пізнавальної компетентності дошкільника: Усвідомлення власного внеску у спільну роботу. Розв'язання проблем. Пошук шляхів реалізації проекту. Встановлення причинно-наслідкових зв'язків. Формування адекватної оцінки й самооцінки. Вміння використовувати власний досвід. Адаптація до змін. Розвиток здібностей та обдарованості та підвищення через це їх соціального статусу