LEGO – технологій в корекційно- розвивальній роботі під час інклюзивного навчання з дітьми в умовах НУШ.

Про матеріал
Методика «Шість цеглинок» допомагає використовувати LEGO: педагогам, асистентам, вихователям, вчителям-логопедам, дифектологам, корекційним педагогам на заняттях та уроках, з дітьми, у закладах дошкільної освіти та початковій школі. Пропоную розроблені мною завдання на різних етапах навчання, з LEGO-цеглинками, для розвитку навичок читання, письма, звуковимови та зв’язного мовлення на рівні звуку.
Перегляд файлу

Завдання на рівні звуку:

1.Візьми та покажи цеглинки, які позначають голосні звуки у слові.

2.Візьми та покажи цеглинки, які позначають приголосні звуки у слові.

3.Покажи цеглинку з почутим звуком. 

4.Визнач послідовність звуків у словах.

5.Складіть звукові схеми, використовуючи кольорові цеглинки. Червоні – голосні звуки, сині – тверді приголосні.

                                       D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\0_6618a_44806add_XXXL.png

                                              D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\358.jpg   

 

Завдання на рівні звуку:

  1. Візьми та покажи цеглинки, які позначають голосні звуки у слові.
  2. Візьми та покажи цеглинки, які позначають приголосні звуки у слові.
  3. Покажи цеглинку з почутим звуком. 
  4. Визнач послідовність звуків у словах.
  5. Складіть звукові схеми, використовуючи кольорові цеглинки. Червоні – голосні звуки, сині – тверді приголосні, зелені – м’які приголосні.

                                            D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\3f0e8508897aac34f34639171c5b0cb3.jpg

                                         D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\0001.png

                                                                

 

Завдання на рівні звуку:

  1. Візьми та покажи цеглинки, які позначають голосні звуки у слові.
  2. Візьми та покажи цеглинки, які позначають приголосні звуки у слові.
  3. Покажи цеглинку з почутим звуком. 
  4. Визнач послідовність звуків у словах.
  5. Складіть звукові схеми, використовуючи кольорові цеглинки. Червоні – голосні звуки, сині – тверді приголосні, зелені – м’які приголосні.

 

                                                   D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\ffd51b4b58544b558fe82c4636808327.jpg

 

                                        D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\obuv-podborka-igr-i-uprajneniy-4.jpg

 

Завдання на рівні звуку:

  1. Визнач та покажи за допомогою цеглинок  кількість звуків в слові.
  2. Візьми стільки цеглинок, скільки звуків в слові.
  3. Відстукати  цеглинкою кількість звуків у слові

 

                                          D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\images (39).jpg

                                                                                                                                  

                                       D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\rybki-v-akvariume-applikaciya.jpg

 

Завдання на рівні звуку:

  1. Визнач та покажи за допомогою цеглинок  кількість звуків в слові.
  2. Візьми стільки цеглинок, скільки звуків в слові.
  3. Визнач послідовність звуків у 1 слові.
  4. Складіть звукову схему 1 слова, використовуючи кольорові цеглинки. Червоні – голосні звуки, сині – тверді приголосні.
  5. Відстукати  цеглинкою кількість звуків у слові.

                                       D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\Jerry-tom-and-jerry-8670458-300-337.jpg   

             

                                        D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\tram.gif

 

docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку