Дослідження стилістичних особливостей назв реклами дозволяє респонденту краще зрозуміти суть прорекламованої книги. Саме за допомогою реклами книг у жіночій пресі відбувається 80% збуту. Сучасні автори за вдалого використання назв та їх реклами здобувають свою аудиторію.
У цьому пункті здійснюється аналіз особливостей використання назв у жіночих журналах Brigitte (автора Єльфріде Єлінек) та Petra (автора Штефана Бартельса) під назвою колонки «Die besten Tips für Bücher». Досліджуючи питання класифікації назв, ми поділяємо точку зору Ф. Бацевича. У залежності від експліцитного вираження, Ф. Бацевич подає власну типологію назв, які він поділяє на антропонімічні, назви-дескрипції та семантично трансформовані назви [1, с. 99]. Дослідник антропонімічними називає назви, що є вказівкою на провідну тему твору, привертають увагу читача до означуваного персонажа, ставлять його в центр художнього світу твору та сприяють його сприйняттю в якості виразника змісту тексту» [1, с. 114].