Дослідження "Особливості назв художніх творів сучасних німецьких авторів у рекламі в пресі ФРН"

Про матеріал

Дослідження стилістичних особливостей назв реклами дозволяє респонденту краще зрозуміти суть прорекламованої книги. Саме за допомогою реклами книг у жіночій пресі відбувається 80% збуту. Сучасні автори за вдалого використання назв та їх реклами здобувають свою аудиторію.

У цьому пункті здійснюється аналіз особливостей використання назв у жіночих журналах Brigitte (автора Єльфріде Єлінек) та Petra (автора Штефана Бартельса) під назвою колонки «Die besten Tips für Bücher». Досліджуючи питання класифікації назв, ми поділяємо точку зору Ф. Бацевича. У залежності від експліцитного вираження, Ф. Бацевич подає власну типологію назв, які він поділяє на антропонімічні, назви-дескрипції та семантично трансформовані назви [1, с. 99]. Дослідник антропонімічними називає назви, що є вказівкою на провідну тему твору, привертають увагу читача до означуваного персонажа, ставлять його в центр художнього світу твору та сприяють його сприйняттю в якості виразника змісту тексту» [1, с. 114].

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kira Kira
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
rtf
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
922
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку