Розподіл видів здоров’язбережувальних
технологій за лексичними темами
\\
Лексична тема Пізнай себе
Учитель-логопед ЛДНЗ №13
Малюк Н.В.
1.Сенсорно-інтегративна терапія
Сухий басейн з кульками (пропріоцепція) відчуття тіла
Гра « Де твоя ручка »
-Ігри з крупами Гра Намалюй доріжку (ручками, ніжками)
-Логостімулони
(масажори з дерева)
2.Розвиток дрібної моторики Самомасаж
Пальч. впр. «Наші пальчи- ки»:
Встали пальчики? Ура!
Привітатись їм пора.
Стали один одного вітатися, Іменами називатися:
Великі, вказівні, середні,
Безименні, мизинці.
ХЛОПЧИК
Хлопчик любить скрізь ходити,
Масаж пальчиків 1.Масаж кожного пальця ( розтирання). Пальці правої руки ─ лівою рукою і навпаки. 2.З’єднуємо по черзі мізинці, безіменні пальці та інші і промовляємо: «1, 2, 3, 4, 5, вийшли пальці погулять» ( сплескуємо долонями ). 3.Почерговий масаж пальців від основи нігтя із зовнішнього боку . 4.Енергійне розтирання кистей, струшування ними
3Логоритмічні вправи
«Я - великий»:
Правда, мамо, я великий?
Сам взуваю черевики,
І зав’язую шнурочки
Одягаюся в сорочку.
Сам лице і руки мию,
Сам зачисуватись вмію
4Артикуляційні вправи
Сенсорно-інтегративні артикуляційні вправи Біоэнерго-пластика
Артик.казка
«Казка про веселий язичок» (знайомство з органами артикуляції)
5.Дихальні вправи (фізіологічне,мовне дихання)
Звукотерапія (голосові впрови)
Гра « Вітерець» •
Вимовляти «Ох!», «Ах!», «Ух!» пошепки, тихо і голосно від імені дідуся, бабусі і внучки.
6.Розвиток загальної моторики
Фізкульт- хвилинки
Кінезіологія
Кінезіологічна вправа
« Оцей пальчик»
Показати : долоню, а потім по черзі з'єднує з великим пальцем усі інші, починаючи зі вказівного.(виконувати обома руками)
7.Арт-терапія . Пісочна терапія. Казко- терапіяя .Імаготерапія.
Малюємо пальчиками
Людина»
«Пісочна терапія
Гра Відбитки наших рук
Рухові вправи долоньками у піску