Лексична тема Пізнай себе Розподіл видів здоров’язбережувальних технологій за лексичними темами

Про матеріал
Основна ідея полягає в тому, щоб зробити кожен компонент логопедичного заняття ефективною здоров'язберігаючою технологією. Дитина з особливими освітніми потребами в процесі корекції мовлення обов'язково повинна навчитися розуміти себе, свій організм, свій емоційний стан, свої потреби – перш за все задля того, щоб берегти і зміцнювати свій природній запас здоров'я , розвивати свої можливості і компенсувати недоліки. Якщо поєднати технології збереження здоров'я, влучно дібраний мовленнєвий матеріал та критичне мислення, створюється ЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЮЧА ЛОГОПЕДИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ, щоденне застосування якої, по-перше, допомагає усунути певні мовленнєві розлади, а, по-друге, налаштовує дитину на здоровий спосіб життя. На логопедичних заняттях з використанням ЗЗТ діти вчаться правильно дихати; розвивають м'язи та рухливість артикуляційного апарату; за допомогою різних технік масажу впливають на активні точки пальців рук, вушних мочок та м'язів шиї та обличчя; покращують стан загальної моторики за допомогою динамічних вправруханок; вчаться керувати власним емоційним станом; розвивають емпатію та зміцнюють співвідносини всередині колективу; обговорюють лексичні теми, пов'язані із healthy-звичками, екологічними проблемами та етичним ставленням до нашої планети. Всі ці компоненти заняття супроводжуються грамотно підібраним мовленнєвим матеріалом – віршами, казками, загадками, приказками, бесідами, дискусіями. На логопедичних заняттях, окрім процесу корекції мовлення, формується мотивація на здоровий спосіб життя і створюються умови для гармонійного розвитку особистості.
Перегляд файлу

Розподіл видів здоров’язбережувальних

технологій за лексичними темами

  \\

Лексична  тема           Пізнай себе

                                                         Учитель-логопед ЛДНЗ №13

                                                   Малюк Н.В.

 

1.Сенсорно-інтегративна терапія

Сухий басейн з кульками (пропріоцепція) відчуття тіла

Гра «  Де твоя ручка »

-Ігри з крупами  Гра Намалюй доріжку (ручками, ніжками)

-Логостімулони

(масажори з  дерева)

2.Розвиток дрібної моторики    Самомасаж

Пальч. впр. «Наші пальчи- ки»:

 Встали пальчики? Ура!

Привітатись їм пора.

Стали один одного вітатися, Іменами називатися:

Великі, вказівні, середні,

Безименні, мизинці.

ХЛОПЧИК

Хлопчик любить скрізь ходити,

Ніжки мусять тупотіти. Вказівний і середній пальці правої (потім лівої) руки «ходять» по столу.

 

Масаж пальчиків 1.Масаж кожного пальця ( розтирання). Пальці правої руки ─ лівою рукою і навпаки. 2.З’єднуємо по черзі мізинці, безіменні пальці та інші і промовляємо: «1, 2, 3, 4, 5, вийшли пальці погулять» ( сплескуємо долонями ). 3.Почерговий масаж пальців від основи нігтя із зовнішнього боку . 4.Енергійне розтирання кистей, струшування ними

3Логоритмічні      вправи

 «Я - великий»:

 Правда, мамо, я великий?

Сам взуваю черевики,

І завязую шнурочки

Одягаюся в сорочку.

Сам лице і руки мию,

Сам зачисуватись вмію

4Артикуляційні вправи                     

 Сенсорно-інтегративні  артикуляційні вправи                   Біоэнерго-пластика

Артик.казка

«Казка про  веселий  язичок»  (знайомство з органами артикуляції)

5.Дихальні вправи  (фізіологічне,мовне дихання)

Звукотерапія (голосові впрови)

Гра « Вітерець» • 

Вимовляти «Ох!», «Ах!», «Ух!» пошепки, тихо і голосно від імені дідуся, бабусі і внучки.

6.Розвиток  загальної моторики

Фізкульт- хвилинки

Кінезіологія

Кінезіологічна  вправа

« Оцей пальчик»

Показати : долоню, а потім по черзі з'єднує з великим пальцем усі інші, починаючи зі вказівного.(виконувати обома руками)

7.Арт-терапія . Пісочна терапія.  Казко- терапіяя .Імаготерапія.

Малюємо  пальчиками

Людина»

«Пісочна терапія

 Гра    Відбитки  наших рук

Рухові вправи долоньками  у піску

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
14 травня 2020
Переглядів
777
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку