Лексикологія. Лексичне значення. Підготовка до ЗНО

Про матеріал
Тестові завдання за темою "Лексичне значення" із розділу "Лексикологія", взяті із сайту для підготовки до ЗНО. Тест містить 57 запитань.
Перегляд файлу

Завдання 1.      Доберіть синоніми


Слово:

  1. абсолютний
  2. автентичний
  3. автономний
  4. аналогічний

Синонім:

  1. цілковитий
  2. самостійний
  3. сучасний
  4. схожий
  5. справжній

Завдання 2

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Поза хатами стежка розширювалась і прямувала попід кам’яною горою до самісінького ліска. (2) Між деревами ховався невеличкий струмок, у ньому — завжди холодна й різка джерельна водиця. (3) Трохи віддалік дорога круто забирала праворуч, і опускалася в/низ до річки, блакитний відблиск якої було […] видно з/верху дерева. (4) На/весні річка в цьому місці широко розливалася, затоплюючи собою велику ділянку землі, а влітку, коли вода спадала, на лузі селилося безліч усякої дрібної звірини, і великий птах там полював. (5) Аж ген від отого лісочка, що не/виразно синів удалині, і до високого пагорба був його луг.

На місці пропуску в третьому реченні має бути слово


  1. добре
  2. легко
  3. суттєво
  4. гаразд

  1.  

Завдання 3

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Навесні ми часто блукали сонячними пагорбами поміж торішнім листям визбируючи перші не/сміливі фіалки, вдихали міцний і п’янкий дух землі. (2) А коли забуяв зеленню травень, заквітчав широкі, не/приховані від людського ока луги ромашками, усе наче потонуло в білому морі, якому не/ має кінця-краю. (3) Ковтаєш трепетний запах квітів, і тебе вабить кудись у не/звідане. (4) А згори ніжно припікає сонечко, у чистому прозорому небі — ні хмаринки, тільки лине […] пісня жайворонка.

У четвертому реченні пропущено слово


  1. гамірна
  2. чарівна
  3. свавільна
  4. нечутна

Завдання 4

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну.

Замість пропуску в останньому реченні має бути слово


  1. птах
  2. літак
  3. дощик
  4. буревій

 

 

 

 

 

Завдання 5

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.

У переносному значенні вжито в тексті виділене слово

  1. маленької дитини
  2. над колискою
  3. почутої мелодії
  4. ходить навшпиньках

Завдання 6

Доберіть замість пропусків потрібні слова.


Речення:

  1. Замість паспорта можна подати … про народження.
  2. Це було натхненне й поетичне … в коханні.
  3. На вході чергові обов’язково перевіряють … особи.
  4. Лейтенант уважно занотував … очевидця події.

Пропущене слово:

  1. свідоцтво
  2. свідчення
  3. освідчення
  4. засвідчення
  5. посвідчення

 

Завдання 7

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) У моїй батьківщині на/світанні колишуться польовими доріжками навантажені хлібом вози. (2) Удосвіта часом кукурікають півні, вечорами линуть до/гори сині димочки. (3) У моїй батьківщині осінь по/тихеньку ступає в червоних чобітках заквітчана в соняшники й китиці винограду. (4) Вечірні тумани заступають хороводи русалок, і зорі, на диво, сяють близько над землею, що/б можна було говорити до них. (5) У моїй батьківщині сонце ходить босоніж, підперезане бабиним літом, з червоною калиною в русявому волоссі.

У переносному значенні вжито в тексті виділене слово


  1. колишуться вози
  2. кукурікають півні
  3. осінь ступає
  4. зорі сяють

Завдання 8

Доберіть українські відповідники до іншомовних слів.


Іншомовне слово:

  1. критерій
  2. фіаско
  3. фактор
  4. рецепт

Український відповідник:

  1. чинник
  2. мірило
  3. учення
  4. припис
  5. провал

Завдання 9

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Ще над/вечір землю оповив холодний туман. (2) Значить, чекай на ніч морозну. (3) І ранній завчасний морозенко таки добре [...] протягом ночі: настелив трави, побілив памороззю засохлі дерева. (4) У/ранці листя без/упину опадало на землю, лягало покорченими долоньками до/гори наче все ще просило хоч краплиночку тепла. (5) Не було ні вітру, ні жодного поруху. (6) А листя падало й падало, зривалося з верховіття. (7) Здавалося, що проливається чорно-зелений сумний водограй.

Замість пропуску в третьому реченні може бути кожне з наведених слів, ОКРІМ

  1. похазяйнував
  2. потрудився
  3. попорався
  4. полаявся

Завдання 10

Лексично правильне словосполучення утворить прикметник повчальний з іменником


  1. заклад
  2. план
  3. ефект
  4. досвід
  5. метод

Завдання 11

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Гордий птах змахнув крильми і злетів на/зустріч новим пригодам. (2) Він уважно приглядався до всього, що було внизу. (3) Птах мав (…) зір і добре бачив, як люди збивалися з ніг, поралися по городах, згрібаючи на купи сухе картоплиння та спалюючи його разом із зів’ялим листям. (4) Дим від вогнищ тягнуло в долину, але він не стелився пасмами, а зразу ж піднімався до/гори підфарбовуючи все не/баченою досі прозоро-блакитною аквареллю. (5) А небо, навпаки, залишалося високим і чистим, і в тій височині розкошланими клаптями вати плавали не/великі хмарки.

Замість пропуску в третьому реченні має бути слово


  1. проникливий
  2. слабкий
  3. власний
  4. гострий

Завдання 12

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Пахне луг… (2) Вечірній туманець благеньким напиналом напнувся над усеньким лугом, а отам, коло лісу, начебто завис густіший і темніший морок. (3) А де лелеки, що прилетіли на/зустріч з вечірньою казкою? (4) Мабуть, поки вечеряв, то познімались і полетіли на лісові озера. (5) Вдивляєшся поміж кущів, поміж осоки — ніде не видно, тільки сумують вечірні сутінки. (6) А луг пахне де/далі сильніше, і груди не можуть умістити, увібрати всю його терпку свіжість бо за/малі. (7) Дихаєш і наче оновлюєшся, в/друге на світ народжуєшся.

У переносному значенні вжито в тексті виділене слово


  1. пахне луг
  2. лелеки прилетіли
  3. сумують сутінки
  4. дихаєш і оновлюєшся

 

Завдання 13

Прочитайте речення.

Студентка. [...] перевтому, блискуче склала іспит.

Замість пропуску можуть стояти всі слова, ОКРІМ


  1. незважаючи на
  2. не дивлячись на
  3. забувши про
  4. подолавши
  5. попри

Завдання 14

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Холодні осінні тумани клубочаться в/горі і спускають на землю мокрі коси. (2) Пливе в сірі без/вісті нудьга, пливе […] , і стиха хлипає сум. (3) Плачуть голі дерева, плачуть солом’яні стріхи, умивається сльозами вбога земля і не/знає, коли усміхнеться. (4) Міріади дрібних крапель спадають до/долу, і пливуть, змішані з землею, брудними потоками. (5) Недобрі думи крутяться тут, над головою, висять хмарами, котяться туманом.

На місці пропуску в тексті можуть бути всі слова, ОКРІМ

  1. злість
  2. розпач
  3. безнадія
  4. відчай

 

Завдання 15

Знайдіть українські відповідники іншомовним словам.


Іншомовне слово:

  1. абориген
  2. агресор
  3. асистент
  4. адвокат

Українське слово:

  1. туземець
  2. загарбник
  3. попередник
  4. помічник
  5. захисник

 

Завдання 16

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Картина відкривалася справді чудова: з високої гори видно було все місто. (2) Церкви підняли високо в/гору свої зелені, мов травою вкриті голови; біліли білі боки, мов із крейди вистругані. (3) Річка блищала, звивалася змією по жовтому пісочку, пускаючи легенький димок туману із себе. (4) Не/далеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок, здоровенну пустку-будинок. (5) У/далині […] степ, тонув у своїй зеленій траві то здіймаючись, то опадаючи. (6) Гарно всюди, красиво так, не налюбувався б! (7) На/багато років уперед я був зачарований красою рідного краю!

У п’ятому реченні пропущено слово


  1. розташувався
  2. спускався
  3. розіслався
  4. вився

Завдання 17

Установіть відповідність між значеннями слів лівого та правого стовпчиків:


  1. відраза
  2. спокуса
  3. царина
  4. тенети

 

  1. осоруга
  2. зваба
  3. галузь
  4. пастка
  5. каверза

Завдання 18

Виділене слово вжите в прямому значенні в реченні


  1. Холодні осінні тумани спускають на землю мокрі коси.
  2. У чужу душу не влізеш.
  3. Умивається сльозами убога земля.
  4. Приходять друзі, виринають у пам’яті спогади.

Завдання 19

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Чогось непокоїться хлопець, чомусь безпричинно тягне його в глибінь вечорів, де місяць і зорі ворожать угорі. (2) Ідеш шляхом, і здається тобі, наче от-от зі щастям зустрінешся. (З) І, як загадкові лісові [...], кличуть далекі дівочі пісні. (4) Він часто поривається до них, але близько не наважується підійти. (5) І не тому, що несміливий, а тому, що потаємна, ще нерозпізнана ним дівоча душа була святою для Романа. (6) Ще не знайшов тої, для якої зміг би небо прихилити.

Замість пропуску в третьому реченні має бути слово


  1. стежки
  2. дороги
  3. тумани
  4. нетрі

 

Завдання 20

Утворіть лексично правильні словосполучення.


  1. переводити
  2. переказувати
  3. підписувати
  4. передплачувати

 

  1. газети
  2. ордери
  3. кошти
  4. через майдан
  5. з хорватсько

 

Завдання 21

Позначте речення, що містить застаріле слово:

  1. І можу поклястись на знамені, що мав би за найвищу нагороду потрібним бути власному народу (М. Луків).
  2. Марічка любила, коли він грав на флояру (М. Коцюбинський).
  3. Гостей у Івана повна хата, ґазди і ґаздині (В. Стефаник).
  4. Козаки йшли під білими хоругвами, з піками, у зухвалих магерках  (П. Загребельний).
  5. Маєва нічка леготом дише... (Б. Лепкий).

Завдання 22

Позначте речення, у якому виділене слово вжито в переносному значенні:


  1. До булави треба й голови (Нар. творчість).
  2. Як голова сивіє, то чоловік мудріє (Нар. творчість).
  3. У голову, як у торбу, що знайдеш, те й сховаєш (Нар. творчість).
  4. Скільки голів, стільки й умів (Нар. творчість).
  5. Хліб – усьому голова (Нар. творчість).

Завдання 23

Виділене слово вжито в прямому значенні в реченні


  1. Долинами пісня літає.
  2. Ви знаєте, як сплять старі гаї?
  3. Шелестом опалого листя зітхає лісова стежка.
  4. Хазяїн коротко відповідав на запитання гостя.

Завдання 24

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Нашу тисячолітню історію не треба ні підмальовувати, ні чепурити, хоч її переписали на свій лад чужинці, відвівши в ній для нас непривабливу роль другорядних статистів. (2) У цьому життєписі, сповненому суперечностей, є приклади героїзму і ницості, жертовного патріотизму і відступництва. (3) Зрештою, читати історію можна й без брому якщо не [...] мелодраматично руки й не хапатися за серце, а вперто думати над нею. (4) Українська минувшина густо населена особистостями. (5) Серед них є постаті непересічні, але зрозумілі (Святослав, Богун, Наливайко, Стус, Чорновіл), а є загадково роздвоєні (Богдан Хмельницький, Гоголь і Хвильовий).

На місці пропуску в третьому реченні має бути слово

  1. бруднити
  2. мозолити
  3. заламувати
  4. нагрівати

 

Завдання 25

Доберіть українські відповідники до іншомовних слів.


Іншомовне слово:

  1. фактор
  2. критерій
  3. лозунг
  4. сфера

 

Українське слово:

  1. царина
  2. віче
  3. гасло
  4. чинник
  5. мірило

 

Завдання 26

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1)Леся Українка завжди прагнула не/звичайної краси та спокою душі й шукала їх не лише в рідній Україні, а й у Грузії. (2)До речі цей край вона _______ завдяки грузинському студентові Нестору, який квартирував у будинку Косачів у Києві. (З)Леся навчала його французької та любові до України, а він її – грузинської та любові до Грузії. (4)Життєвий шлях Лесі Українки нагадує не/суцільне тло, а різнокольорові шматочки скла - новоград-волинський, київський, грузинський, італійський, єгипетський. (5)Це сходинки до творчої вершини й до не/оборотної вічності, що скріплені ниткою одного не/повторного життя.

На місці пропуску в другому реченні має бути слово


  1. впізнала
  2. визнала
  3. вигадала
  4. вподобала

Завдання 27

Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Людина загубила кому й почала боятися складних речень, шукаючи простенькі фрази. (2) За примітивними репліками прийшли елементарні думки. (3) Потім вона проґавила знак оклику й стала говорити монотонно, з однаковою інтонацією. (4) Пізніше людина десь «посіяла» знак питання й припинила запитувати: жодні події не цікавили її, де б вони не відбувалися: у космосі, на землі чи навіть у власній квартирі. (5) Ще через кілька років наша роззява загубила […] і перестала пояснювати іншим свої вчинки. (6) Бідолаха не могла висловити жодної ідеї, увесь час когось цитувала користуючись лише лапками, а згодом не стало і їх, у неї залишилася тільки крапка. (7) Бережіть розділові знаки…

На місці пропуску в п’ятому реченні має бути слово


  1. двокрапку
  2. тире
  3. крапки
  4. дужки

Завдання 28

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Веселка, виграваючи розмаїттям кольорів, завжди викликала радість і захоплення в усіх народів. (2) Її називали дугою, аркою та обожнювали, як сонце, і (З,з)емлю, і трави. (3) Древні (І,і)ндійці вважали райдугу величним луком (Б,б)ога Індри за допомогою якого він пускав стріли, уражаючи злих демонів, що ховалися в чорні хмари. (4) За давнім повір’ям, ця дуга піднімає вгору воду з озер, рік, а потім повертає її у вигляді дощу. (5) У народі кажуть: «Веселка воду бере». (6) Українці вірили: райдуга – це труба, що сягає одним кінцем неба, а інший опускає в криницю, з якої п’є (Б,б)огородиця.

Слово демонів (речення 3) можна замінити словом


  1. ворогів
  2. лиходіїв
  3. волхвів
  4. духів

 

Завдання 29

Прочитайте речення.

Перед виходом з дому не забудьте … світло і , … погоду, … всі вікна.

Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків


  1. вимкнути, незважаючи на, позачиняти
  2. виключити, незважаючи на, позакривати
  3. вимкнути, не дивлячись на, позачиняти
  4. вимкнути, незважаючи на, позакривати
  5. виключити, не дивлячись на, позачиняти

 Завдання 30

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…

Замість пропуску в другому реченні можна поставити всі слова, ОКРІМ


  1. світогляду
  2. звичо
  3. поглядів
  4. переконань

Завдання 31

Суфікс -інн(я) має різне значення в словах рядка


  1. носіння, говоріння
  2. гасіння, коріння
  3. ходіння, шарудіння
  4. терпіння, водіння

Завдання 32

Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Люко Дашвар пише неприкриту правду про чоловіків, жінок, дітей, тобто про нас із вами. (2) Авторка «зліплює» людей до/купи в одне неймовірне ціле – і виходять, здавалося б, фантастичні, а насправді цілком реальні історії. (3) Її романи ніби знаєш на/пам’ять, адже «ковтаєш» за одну ніч, а потім вони ще довго звучать у твоїй голові. (4) Іноді читати стає важко, але ти примушуєш себе рухатися вперед, сторінка за сторінкою, на/зустріч болю й захвату. (5) Разом з героями ми підіймаємося на/гору людських страждань, і падаємо вниз, чудово розуміючи, що все в цих книгах справжнє.

У тексті слово фантастичні (речення 2) можна замінити всіма наведеними словами, ОКРІМ


  1. дивовижні
  2. казкові
  3. неймовірні
  4. правдиві

Завдання 33

У прямому значенні вжито всі прикметники в рядку


  1. гострий біль, минулі роки, живильна вода
  2. глибоке озеро, золоте слово, жорсткий матрац
  3. шовкова хустка, теплі спогади, ясне небо
  4. дитячі голоси, свіжий хліб, настільна лампа

Завдання 34

Проаналізуйте текст і виконайте завдання

(1) У ХVІІІ столітті шведський король Густав ІІІ наказав провести такий експеримент: братам-близнюкам, засудженим до смертної кари, вирок, замість накидати петлю на шию, замінили довічним ув’язненням, але з умовою, що одному щодня даватимуть велику порцію кави, а іншому – чаю. (2) Обом злочинцям створили однаково пристойні умови. (3) Два медики-професори не спускали очей із піддослідних: хто ж, захворівши, підтвердить […] про шкідливість якогось із напоїв. (4) Але чекати довелося надзвичайно довго. (5) Ось відійшов у небуття перший учений, згодом – другий, короля було вбито… (6) Натомість обидва кандидати в небіжчики топтали ряст смакуючи свої «отруйні» напої. (7) Ініціатори експерименту так і не дізналися, що першим помер «поціновувач» чаю, щоправда, у 83 роки…

Замість пропуску в третьому реченні можуть бути всі слова, ОКРІМ


  1. гіпотезу
  2. аксіому
  3. версію
  4. припущення

Завдання 35

Лексичну помилку допущено в рядку


  1. виговор з попередженням
  2. запровадження виборності
  3. оголошення подяки
  4. посвідка на проживання

Завдання 36

Проаналізуйте текст і виконайте завдання до нього.

(1) У 1924 році на радіо вперше пролунали звуки точного часу: із Гринвіцької обсерваторії, заснованої ще в XVII столітті, їх передала британська компанія BBC. (2) А вже 1925 було запроваджено Всесвітній час, тож людство почало йти в ногу, тобто «в секунду». (3) От тільки для одного подружжя цей сигнал означав початок […]. (4) Виявляється діяла в Лондоні одна парочка, яка продавала час! (5) Сімейство Белвілів щодня їздило до Гринвіча, аби звіряти свій хронометр, а потім ці спритники збували інформацію понад 200 клієнтам, зокрема й годинникарям.

На місці пропуску в третьому реченні має бути слово


  1. краху
  2. успіху
  3. розвитку
  4. бізнесу

Завдання 37

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

На шляху більшої … лауреатів і … конкурсів … перешкоди, однак прагнення перемоги завжди… до успіху.

Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

  1. половини, дипломатів, трапляються, призводить
  2. частини, дипломників, зустрічаються, приводить
  3. частини, дипломантів, зустрічається, приводить
  4. половини, дипломантів, трапляються, призводить
  5. частини, дипломантів, трапляються, приводить

Завдання 38

Проаналізуйте текст і виконайте завдання до нього.

 (1) Картина відкривалася справді чудова: з високої гори видно було все місто. (2) Церкви підняли високо в/гору свої зелені, мов травою вкриті голови; біліли білі боки, мов із крейди вистругані. (3) Річка блищала, звивалася змією по жовтому пісочку, пускаючи легенький димок туману із себе. (4) Не/далеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок, здоровенну пустку-будинок. (5) У/далині […] степ, тонув у своїй зеленій траві то здіймаючись, то опадаючи. (6) Гарно всюди, красиво так, не налюбувався б! (7) На/багато років уперед я був зачарований красою рідного краю!

У п’ятому реченні пропущено слово


  1. розташувався
  2. спускався
  3. розіслався
  4. вився

Завдання 39

Доберіть для відповідного пропуску під номером 34 правильний варіант з-поміж запропонованих.

Дистанційна форма (34)________ освіти – це (35)______ навчання, яке проходить переважно за опосередкованої взаємодії віддалених (36)______ учасників освітнього процесу в спеціалізованому (37)______, що (38)______ на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.


  1. отримання
  2. набуття
  3. одержання
  4. здобуття

Завдання 40

Доберіть для відповідного пропуску під номером 35 правильний варіант з-поміж запропонованих.


  1. індивідуалістичне
  2. індивідуальне
  3. індивідуалістське

Завдання 41

Доберіть для відповідного пропуску під номером 36 правильний варіант з-поміж запропонованих.


  1. один від одного
  2. одне до одного
  3. один з одним
  4. одне між одним

Завдання 42

Доберіть для відповідного пропуску під номером 37 правильний варіант з-поміж запропонованих.

  1. середовищі
  2. осередку
  3. посереднику
  4. осерді

 Завдання 43

Доберіть для відповідного пропуску під номером 38 правильний варіант з-поміж запропонованих.

  1. знаходиться
  2. функціонує
  3. перебуває
  4. оперує

 

 

Завдання 44

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) ___________ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) ___________ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) ___________ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) ___________ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) ___________частин заходу.

  1. заснування
  2. спорудження
  3. конструювання
  4. створення

Завдання 45

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

  1. стикаються
  2. зустрічаються
  3. пересікаються
  4. перетинаються

Завдання 46

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.


  1. особистим
  2. міжусобним
  3. особовим
  4. особистісним

Завдання 47

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

  1. неформалістичних
  2. неформальних
  3. неформалістських
  4. неформених

Завдання 48

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Американський бізнесмен і новатор у (34) __________ прикладних (35) __________ технологій Стів Джобс разом зі Стівеном Возняком заснували компанію «Apple» для (36) __________ комп'ютерів власної конструкції. Автором більшості розробок був Возняк, а Джобс став маркетологом і (37) __________ «Apple» на одну з найприбутковіших корпорацій світу, ринкову вартість якої можна (38) __________ з валовим внутрішнім продуктом Аргентини або Нідерландів.

  1. галузі
  2. області
  3. площині
  4. середовищі

 

 

Завдання 49

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

  1. інформованих
  2. інформатичних
  3. інформативних
  4. інформаційних

Завдання 50

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

  1. устаткування
  2. видавництва
  3. генерування
  4. виробництва

 Завдання 51

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

  1. перетворив
  2. перевтілив
  3. трансформував
  4. видозмінив

Завдання 52

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.


  1. ідентифікувати
  2. порівняти
  3. співставити
  4. протиставити

Завдання 53

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

  1. особову
  2. власну
  3. приватну
  4. осібну

Завдання 54

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

  1. несуперечливого
  2. безконфліктного
  3. неконтраверсійного
  4. беззаперечного

 

 

Завдання 55

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

  1. несприятливі
  2. неласкаві
  3. непривітні
  4. неприязні

Завдання 56

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

  1. взаємини
  2. ставлення
  3. відносини
  4. стосунки

Завдання 57

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Американський психолог, педагог, публіцист Дейл Карнегі розробив (34) __________ концепцію (35) __________ спілкування, якої дотримувався й сам. Він жив за принципом: у світі немає поганих людей, є лише (36) __________ обставини, які насправді можемо легко подолати, змінивши (37) __________ до них і в такий спосіб припинивши псувати настрій як собі, так і (38) __________.

  1. довкіллю
  2. оточуючим
  3. оточенню
  4. середовищу
docx
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
525
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку