Лепбук «Мода» розроблений на основі Типової освітньої програми початкової освіти (НУШ - 2). Відповідає Навчальній програмі інтегрованого курсу «Я досліджую світ», 1 клас (11 тиждень).
Лепбук за призначенням: навчально-ігровий.
Лепбук за формою: велика папка з 3 розворотами.
Завдання лепбука
Поповнювати і систематизовувати знання дітей по темі «Мода». Організовувати навчальні ситуації, щоб учні поділилися власними міркуваннями про те, що таке мода та що означає неповторність (унікальність). Навчати висловлювати свою думку, активно слухати усні повідомлення, взаємодіяти з однокласниками. Розвивати уяву, творчу ініціативу, пізнавальні та інтелектуальні здібності дітей. Виховувати повагу до чужої праці, організованість у спільній діяльності.
Очікувані результати використання лепбука
Знатимуть, що таке мода, а що таке унікальність; як змінювався одяг від минулого до сучасності; які фахівці створюють одяг, що робить кожний з них; чи тільки на одяг є мода.
Умітимуть пояснювати, що кожен має право на вираження власного “Я”, зокрема й за допомогою одягу; уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування; взаємодіяти в парах і групах для досягнення мети; порівнювати і впорядковувати об’єкти; дбайливо ставитися до власного одягу.
Фото
Макет
|
|
|
|
|
|
Зміст лепбука
Картки для бесіди «Що таке мода?». Картки допоможуть дітям розповісти про моду, історію її виникнення, приладдя для пошиття одягу, порівняти одяг і зачіски в давнину і тепер, поділити одяг за сезонами і призначенням.
Дидактична гра «Одягни ляльку».
Мета гри: дібрати певний одяг, використовуючи класифікацію за статтю, сезонами, призначенням, і вдягнути ляльок.
Вміст гри: макети ляльок хлопчика і дівчинки, класифікація одягу, окремі гардероби з різноманітним одягом для дівчинки і хлопчика.
Вправа «З’єднай зображення і назву одягу» . Назва предмету одягу дається і на українській, і на англійській мовах. Вправа спонукає уживати відповідну до теми тижня лексику, самостійно пояснювати значення слів.
Гра «Шифрувальник».
Мета гри: обчислити приклади на додавання і віднімання в межах 10 й за кодом розшифрувати слова, що пов’язані з модою. Вчитися відтворювати графічні знаки за зразком.
Загадки. На одній стороні картки знаходиться текст загадки, а на іншій – відгадка і її зображення. Для тренування пізнавальних процесів і мовлення.
Вірші і забавлянки по темі вивчення. Вчитися читати вголос, ділитися своїми почуттями і емоціями від прочитаного.
Гра «Встанови відповідність».
Мета гри: встановити відповідність між картинками і сюжетним малюнком за допомогою фішек певного кольору. Гра дозволяє розвивати зорову увагу, здатність встановлювати причинно-наслідкові зв’язки і класифікувати певні об’єкти довкілля.
Вміст гри: 8 карток, по 8 фішок жовтого, помаранчевого, червоного, зеленого, синього і фіолетового кольору.
Креативні розмальовки. Спочатку треба розглянути зразки одягу, взуття, аксесуарів. Потім вигадати свої образи, домалювати і розфарбувати їх.