Лепбук "Мода" з курсу "Я досліджую світ" у 1 класі НУШ

Про матеріал
Запропонований матеріал допоможе в реалізації завдань 11 тижня курсу ЯДС у 1 класі НУШ. Тема тижня: «Мода». Завдання підібрані з урахуванням інтегрованого і компетентнісного підходу у навчанні. Лепбук може стати у нагоді вчителям початкової школи для організації групової, парної і індивідуальної роботи як на уроці, так і у групі подовженого дня.
Перегляд файлу

 

Лепбук «Мода» розроблений на основі  Типової освітньої програми початкової освіти (НУШ - 2).  Відповідає Навчальній програмі інтегрованого курсу «Я досліджую світ», 1 клас (11 тиждень).

 


Лепбук за призначенням: навчально-ігровий.

 

Лепбук за формою: велика папка з 3 розворотами.

 


Завдання лепбука

Поповнювати і систематизовувати знання дітей по темі «Мода». Організовувати навчальні ситуації, щоб учні поділилися власними міркуваннями про те, що таке мода та що означає неповторність (унікальність). Навчати висловлювати свою думку, активно слухати усні повідомлення, взаємодіяти з однокласниками. Розвивати уяву, творчу ініціативу, пізнавальні та інтелектуальні здібності дітей. Виховувати повагу до чужої праці, організованість у спільній діяльності.

 

Очікувані результати використання лепбука

Знатимуть, що таке мода, а що таке унікальність; як змінювався одяг від  минулого до сучасності; які фахівці створюють одяг, що робить кожний з них; чи тільки на одяг є мода.

Умітимуть пояснювати, що кожен має право на вираження власного “Я”, зокрема й за допомогою одягу; уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування; взаємодіяти в парах і групах для досягнення мети; порівнювати і впорядковувати об’єкти; дбайливо ставитися до власного одягу.

 

 

C:\Users\Домашний\Desktop\АНОТАЦІЯ до лепбуку\фото лепбук\20210425_143738.jpgФото

       

 

 

C:\Users\Домашний\Desktop\АНОТАЦІЯ до лепбуку\фото лепбук\20210425_120024.jpgC:\Users\Домашний\Desktop\АНОТАЦІЯ до лепбуку\фото лепбук\20210425_120203.jpg 

 

 

 

 

Макет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст лепбука

  1. Познайомся.

Картки для бесіди «Що таке мода?». Картки допоможуть дітям розповісти  про моду, історію її виникнення, приладдя для пошиття одягу,  порівняти одяг і зачіски в давнину і тепер, поділити одяг за сезонами і призначенням.

C:\Users\Домашний\Documents\Lightshot\Screenshot_13.pngC:\Users\Домашний\Documents\Lightshot\Screenshot_14.png 

 

 

 

 

 

  1. Одягни.

Дидактична гра «Одягни ляльку».

Мета гри: дібрати певний одяг, використовуючи класифікацію за статтю, сезонами, призначенням, і вдягнути ляльок.

Вміст гри: макети ляльок хлопчика і дівчинки, класифікація одягу, окремі гардероби з різноманітним одягом для дівчинки і хлопчика.

C:\Users\Домашний\Desktop\АНОТАЦІЯ до лепбуку\фото лепбук\20210425_143854.jpg 

 

 

 

 

 

C:\Users\Домашний\Desktop\АНОТАЦІЯ до лепбуку\фото лепбук\20210425_132735.jpgC:\Users\Домашний\Desktop\АНОТАЦІЯ до лепбуку\фото лепбук\20210425_134254.jpgC:\Users\Домашний\Desktop\АНОТАЦІЯ до лепбуку\фото лепбук\20210425_132529.jpgC:\Users\Домашний\Desktop\АНОТАЦІЯ до лепбуку\фото лепбук\20210425_133016.jpg 

 

 

 

 

 

  1. З’єднай.

Вправа «З’єднай зображення і назву одягу» . Назва предмету одягу дається і на українській, і на англійській мовах. Вправа спонукає уживати відповідну до теми тижня лексику, самостійно пояснювати значення слів.

C:\Users\Домашний\Documents\Lightshot\леп.pngC:\Users\Домашний\Documents\Lightshot\ппп.png 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розшифруй.

Гра «Шифрувальник».

Мета гри:  обчислити приклади на додавання і віднімання в межах 10 й за кодом розшифрувати слова, що пов’язані з модою. Вчитися відтворювати графічні знаки за зразком.

C:\Users\Домашний\Desktop\мода\заготовки\гра Шифрувальник матем\шифр 1.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Відгадай.

Загадки. На одній стороні картки знаходиться текст загадки, а на іншій – відгадка і її зображення. Для тренування пізнавальних процесів і мовлення.

C:\Users\Домашний\Documents\Lightshot\ллл.pngC:\Users\Домашний\Documents\Lightshot\ааааа.png 

 

 

 

 

 

 

  1. Прочитай.

Вірші і забавлянки по темі вивчення. Вчитися читати вголос, ділитися своїми почуттями і емоціями від прочитаного.

C:\Users\Домашний\Documents\Lightshot\жжж.png 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Встанови відповідності.

Гра «Встанови відповідність».

Мета гри: встановити відповідність між картинками і сюжетним малюнком за допомогою фішек певного кольору. Гра дозволяє розвивати зорову увагу, здатність встановлювати причинно-наслідкові зв’язки і класифікувати  певні об’єкти довкілля.

Вміст гри: 8 карток, по 8 фішок жовтого, помаранчевого, червоного, зеленого, синього і фіолетового  кольору.

C:\Users\Домашний\Documents\Lightshot\ттт.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Домалюй і розфарбуй.

Креативні розмальовки. Спочатку треба розглянути зразки одягу, взуття, аксесуарів. Потім вигадати свої образи, домалювати  і  розфарбувати їх.

C:\Users\Домашний\Documents\Lightshot\ююю.pngC:\Users\Домашний\Documents\Lightshot\юююю.png 

 

 

 

docx
Додано
9 січня 2022
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку