Питання до другої частини казки. Чому зозуля теж відмовила горобчику?Хто був наступний? Що зробив бузько?Яку пораду отримав від гави ?Чию пораду довелося чекати аж до ночі?Чи навчила мудра сова горобчика?Чого вчила його сорока? Чи сподобалась така наука горобчику?Хто був останній, до кого він звернувся за порадою?Чия порада сподобалась вам? Чому?
Робота з деформованим текстом. Картка 1 Тіточко,щояваспроситиму!Навчітьменерозуму!Увас женема своїхдітей: ато куркипросив,товонакаже,щовнеї йтакбагатоклопоту. Картка 2І васоснузала. робчик. Го не мівспо її ругевддибути, вісбісо на біду та й чаповдатижчіно. дав. Ж , давж, аж муйориобдло. Картка 3 ли. Ко це лотаснітитем, кинупроласьвасо та як де заве: «у. Г-у-у! у. Г-у-у!...» Картка 4чикроб. Го аж терпо зо хустра: тіхов уже кавтіти, та якось ся утримав. лаліз. Вивасо з пладу, лагляну на чикаробго, а чіо в неї тятьсві! Страх та й діго!..
Питання до ІІ частини казки– Чому зозуля теж відмовила горобчику?– Хто був наступний? Що зробив бузько?– Яку пораду отримав від гави?– Чию пораду довелося чекати аж до ночі?– Чи навчила мудра сова горобчика?– Чого вчила його сорока? Чи сподобалась така наука горобчику?– Хто був останній, до кого він звернувся за порадою?– Чия порада сподобалась вам? Чому?
Вправа на розвиток швидкості читанняІ васо снузала. робчик. Го не мівспо її ругевд дибути, віс бісо на біду та й чапов датиж чіно. дав. Ж , давж, аж муйо риобдло. ли. Ко це лотас нітитем, кинупролась васо та як де заве: «у. Г-у-у! у. Г-у-у!...»чикроб. Го аж терпо зо хустра: тіхов уже кавтіти, та якось сяутримав. лаліз. Ви васо з пладу, лагляну на чикаробго, а чіо в неї тятьсві! Страх та й діго!..