Презентація містить розробку уроку з теми "Леся Українка. «Співець». Значення мистецтва в житті людини".Дидактичний матеріал,паспорт твору,різні види роботи з текстом.
Бесіда- Яка картина постала перед вами?- Які почуття передає поезія «Співець»?- Які провідні мотиви в поезії?- Яка головна думка твору?- Хто, на вашу думку, є героєм вірша?- Які асоціації виникають у вас зі словом співець?- Чим для вас є батьківщина?
Номер слайду 8
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Порівняння Епітети Метафори. Вже пролетів, немовпташка зальотна, Весняний той час; вітер зітха, мов дріада сумує…Багряні зорі, осінь холодна, пісні голосні…Пташиний хор, час пролетів,ніч спускається,діброва німа…Художні засоби
Номер слайду 9
Тема та основна думка поезії Лесі Українки «Співець»Тема – краса вранішньої природи, її гармонії; Основна думка – уславлення краси природи, оптимістичного світобачення; назва підкреслює основну рису героя твору солов’я; його майстерність у неперевершеному співі
Номер слайду 10
Художні образи. Зорі – яскраві, червоні, привітно сяють над світом, і їх радісно вітає все живе на землі;троянда – розкішна, вродлива, «найкраща з квіток», своїми барвами прикрашає садок, радує око;соловейко – «співець чарівливий», шле вітання зорі вечірній і зорі вранішній, славить життя, від його любого співу розпускаються квіти, розвиваються садки.
Номер слайду 11
Усний словесний малюнок на тему вірша. Зразок. Ще яскраво сяють зорі, але вже підкрадається світанок. Прокинулися птахи й голосно заспівали злагодженим хором. Визирнув один несміливий промінчик сонця, за ним другий, третій – і розбудив росу. Вона всміхнулася і заграла на сонці, ніби дорогоцінні камінчики. Прокинулася й красуня – троянда, запишалася, розіслала ніжний аромат по всьому саду. Негайно відгукнувся соловейко, заспівав так гарно, що заслухалися всі дерева і квіти в саду. Всім стало любо і весело.