ПІБ вчителя Жукова Юлія Володимирівна
Місце роботи Комунальний вищий навчальний заклад «Бериславський педагогічний коледж імені В.Ф. Беньковського» Херсонської ради
Досвід роботи 5 років
Лінгвістичні змагання з англійської мови, присвячені
Міжнародному дню рідної мови
Мета: Удосконалити навики аудіювання, лексичних навиків говоріння, розширити кругозір через знайомство з історією; розвивати творчі здібності учнів, виховувати повагу та любов до рідної країни та більш глибокого осягнення своєї культури, підвищити зацікавленість учнів до англійської мови, формувати комунікативну, пізнавальну, інтелектуальну компетентності учнів.
Задача: Сприяти бажанню краще знати свою країну та дізнаватись більше про країни світу.
Очікуваний результат: діти мають більше уявлення про рідну країну, бажання її досліджувати та дізнаватись про цікаві історичні факти; вміють вільно англійською мовою розповісти своїм закордонним друзям про Україну, пишаються красою свого краю; зацікавленні у подальшому вивченні англійської мови, бо «англійська – це легко!».
Procedure
Вед.1 - Dear teachers, students and jury! We decided to organize a competition and call it “Linguistic competition devoted to Day of native language”. We are glad to meet you at our competition; we think you’ll have a nice time. We’ll check your knowledge in different aspects of English.
Вед.2 - Ukraine is one of the beautiful country all over the world, this country is full of culture, natural beauty and there are various places which are full of fun and entertainment. The team which receives the most points will win the competition.
Вед.1 - We have 3 teams: “Motherland”, “Ukrainians” and “Freedom”. We mixed students in each team. We wish you good luck!
Вед.2 - Please stand up and sing our Ukrainian national anthem. The students of Lviv University translated it into English.
Вед.1 – The first task is matching. Each team has own card with words and translation. You should match the pairs.
1 team
1. |
Independent |
a) суверенітет |
2. |
Sovereignty |
b) суперник |
3. |
Elect |
c) гімн |
4. |
Anthem |
d) обирати |
5. |
Contender |
e) незалежний |
2 team
1. |
Legislative |
a) законодавчий |
2. |
Proclaim |
b) проголошувати |
3. |
Defend |
c) грошова одиниця |
4. |
Abundant |
d) захищати |
5. |
Monetary unit |
e) багатий |
3 team
1. |
Invasion |
a) оживати |
2. |
Support |
b) вторгнення |
3. |
Revive |
c) підтримка |
4. |
Appeal |
d) благати |
5. |
Expand |
e) поширюватися |
Вед.2 – Each team will get a topic, so students must say as many words, word combinations or even sentences as they can. The jury counts the score. Choose one person/player who will present your team in that contest. (The players stand in front of microphones and take the topics)
The first topic is “Ukrainian Food”.
The second topic is “Geographical position of Ukraine”.
The third topic is “Traditions in Ukraine”.
Вед.1.Thanks the groups! It was good! The next task is not so easy. Bring call to memory and do this task as well.
Вед.2 You must mark the Ukrainian proverb that best corresponds to the English one. If you do the task, raise your hand.
Вед.1 Each team has its own proverbs and 4 Ukrainian equivalents. Give the correct one. (Players circle the correct answers)
Team 1 1East or West, home is best A)Ваша хата, ваша й правда B)в гостях добре, дома краще C)Добре там де нас нема D)В своїй хаті кожний пан 2Every bird likes its own nest A)Чуже миле, своє наймиліше B)Усякий кулик до свого озера звик C) З рідної сторони і ворона мила D)Нікчемна пташка, власне кубло нівечить 3Every dog is a lion at home A)Мала бджола, та більш великого знає B)Удома кожен великий герой C)Тисяча мурашок і лева переможе D)Мертвого лева і пес скубе 4The wolf may lose his teeth, but never his nature A)Вовк міняє шкуру, але не натуру B)Клин клином вибивають C)Вавка боятися – в ліс не ходити D)пізнати вовк по голосу 5As the people, so the proverb A)Мудрість в приказках шукай B)Коротку прислів’я - багатомовне C)Приказка – голос народу D)Слово – не стріла, а глибше ранить |
Team 2 1The pen is mightier than the sword A) Слово – не стріла, а глибше ранить B)Слово – не горобець, назад не вернеться C)І одне слово багато важить D)М’яко стеле, та твердо спати 2There is a great force in a great command A) Слово – не стріла, а глибше ранить B) Слово – не горобець, назад не вернеться C)Не до ладу сказати – краше змовчати D)Слово чемне кожному приємне 3A word is enough to the wise A)Ангельські слова, а чортова душа B)Розумній голові досить два слова C)Не до лату сказати – краще змовчати D)Слово чемне кожному приємне 4Dont judge a book by its cover A)Дім без книги, що тіло без душі B)Книжку вибирай, як вибираєш друга C)Книга – твій друг, без неї, як без рук D)Гарна книжка не письмом, а розумом 5God helps those who helps themselves A)Добре дядькові. То й Бога забув B)Винного Бог знайде C)Роби, небоже, то й Бог допоможе D)Бачить Бог з неба, що кому треба |
Team 3 1Life is not a bed of roses. A)Терпи душе, спасенна будеш B)Життя прожити – не поле перейти C)І найдовше життя - коротке D)Сам живи й іншим не заважай 2Great deeds live A)Як жив, так і помер B)Добрі люди умирають, а діла їх живуть C)Сам живи й іншим не заважай D)Той живе довго, хто живе правильно 3Penny and penny laid up will be many A)Мала бджола, а більше за великого знає B)З кожного по нитці – голому сорочка C)З малої іскри великий вогонь буває D)Копійка карбованець береже 4One swallow doesn’t make a summer A)Однією рукою в долоні не поплещеш B)Одна ластівка літа не робить C)Мала ріка береги ломить D)Багато шуму – мала толку 5Fortune favours the brave A)Як води боятися, то не купатися B)Ризик – благородна справа C)Хто сміливий, той щасливий D)Хто не має. Той не губить |
Ключі -:Proverbs_
Вед.2While the teams are working it is time to have fun.
Вед.1 Yes you are absolutely right. The next few minutes we are going to play with the audience.
Вед.2 Look at the screen and repeat the movement after the video. (You may choose any activity but we decided to use the next couple “Hand Clapping Game Bim Bum”, “Hand Tic Tac Toe Game”)
Вед.1 It was great the team are ready and it is time for the last task.
Вед.2 It is called “The Crocodile”. Mimic the words from the task so that your team guesses it.
Вед.1 Do not use the words or voice just mimic.
Вед.2 Here is your tasks. You have 1 minute to think under the word and demonstrate it. (You may give another words. These words are for example.)
Piano |
Guitar |
Xylophone |
Builder |
Driver |
Teacher |
Earth |
Moon |
Sun |
Cat |
Mouse |
Dog |
Вед.1 It was funny and very interesting. But I must say that it’s time to find ought the winner.
Вед.2 Dear jury, welcome to the stage.
Вед.1 – Thank you very much for your work. I think our lesson was very interesting for you. You know a lot of different things. The team… is the winner. Our best congratulations!
Appendix
Лінгвістичні змагання: Ukraine До дня рідної мови
Team names |
Matching |
Vocabulary |
Proverbs |
Crocodile |
Summarising |
1 Motherland |
|
|
|
|
|
2 Freedom |
|
|
|
|
|
3 Ukrainians |
|
|
|
|
|
5 points for each task
Task 1
Team ___________________________________
1. |
Legislative |
a) законодавчий |
2. |
Proclaim |
b) проголошувати |
3. |
Defend |
c) грошова одиниця |
4. |
Abundant |
d) захищати |
5. |
Monetary unit |
e) багатий |
Team ___________________________________
1. |
Invasion |
a) оживати |
2. |
Support |
b) вторгнення |
3. |
Revive |
c) підтримка |
4. |
Appeal |
d) благати |
5. |
Expand |
e) поширюватися |
Team ___________________________________
1. |
Independent |
a) суверенітет |
2. |
Sovereignty |
b) суперник |
3. |
Elect |
c) гімн |
4. |
Anthem |
d) обирати |
5. |
Contender |
e) незалежний |
Task 2
Team name___________________________________
I. 1East or West, home is best A)Ваша хата, ваша й правда B)в гостях добре, дома краще C)Добре там де нас нема D)В своїй хаті кожний пан 2Every bird likes its own nest A)Чуже миле, своє наймиліше B)Усякий кулик до свого озера звик C) З рідної сторони і ворона мила D)Нікчемна пташка, власне кубло нівечить 3Every dog is a lion at home A)мала бджола, та більш великого знає B)Удома кожен великий герой C)Тисяча мурашок і лева переможе D)Мертвого лева і пес скубе 4The wolf may lose his teeth, but never his nature A)Вовк міняє шкуру, але не натуру B)Клин клином вибивають C)Вавка боятися – в ліс не ходити D)пізнати вовк по голосу 5As the people, so the proverb A)Мудрість в приказках шукай B)Коротку прислів’я - багатомовне C)Приказка – голос народу D)Слово – не стріла, а глибше ранить |
Team name___________________________________
II. 1The pen is mightier than the sword A) Слово – не стріла, а глибше ранить B)Слово – не горобець, назад не вернеться C)І одне слово багато важить D)М’яко стеле, та твердо спати 2There is a great force in a great command A) Слово – не стріла, а глибше ранить B) Слово – не горобець, назад не вернеться C)Не до ладу сказати – краше змовчати D)Слово чемне кожному приємне 3A word is enough to the wise A)Ангельські слова, а чортова душа B)Розумній голові досить два слова C)Не до лату сказати – краще змовчати D)слово чемне кожному приємне 4Dont judge a book by its cover A)Дім без книги, що тіло без душі B)Книжку вибирай, як вибираєш друга C)Книга – твій друг, без неї, як без рук D)Гарна книжка не письмом, а розумом 5God helps those who helps themselves A)Добре дядькові. То й Бога забув B)Винного Бог знайде C)Роби, небоже, то й Бог допоможе D)Бачить Бог з неба, що кому треба |
Team name___________________________________
III. 1Life is not a bed of roses. A)Терпи душе, спасенна будеш B)Життя прожити – не поле перейти C)І найдовше життя - коротке D)Сам живи й іншим не заважай 2Great deeds live A)Як жив, так і помер B)Добрі люди умирають, а діла їх живуть C)Сам живи й іншим не заважай D)ой живе довго, хто живе правильно 3Penny and penny laid up will be many A)Мала бджола, а більше за великого знає B)З кожного по нитці – голому сорочка C)З малої іскри великий вогонь буває D)Копійка карбованець береже 4One swallow doesn’t make a summer A)Однією рукою в долоні не поплещеш B)Одна ластівка літа не робить C)Мала ріка береги ломить D)Багато шуму – мала толку 5Fortune favours the brave A)Як води боятися, то не купатися B)Ризик – благородна справа C)Хто сміливий, той щасливий D)Хто не має. Той не губить |