Зарубіжна література. 9 клас. Контрольна робота №6
Література ХХ-ХХІ ст. Життя, історія, культура.
Творчість Р.Д. Бредбері. Роман «451 градус за Фаренгейтом»
І Варіант
І Рівень
Тестові завдання закритого типу з однією правильною відповіддю.(0,5 б.)
а) Кларисса; б) Мілдред; в) Фабер; г) Бітті.
6. «451 градус за Фаренгейтом»Р. Бредбері є: а) утопією; б) антиутопією; в) хронікою.
ІІ Рівень
Допиши речення (1 бал)
ІІІ Рівень
Завдання на встановлення відповідності
За даними цитатами визначте героя.
а) Брандмейстер Бітті; б) Фабер; в) Мілдред Монтег; г) Гай Монтег; д) Кларіс; е) місіс Бауеллс.
ІV Рівень
Розкрийте одну із запропонованих тем
3. Написати твір-роздум : «Доля книги у XXI столітті».
Зарубіжна література. 9 клас. Контрольна робота №6
Література ХХ-ХХІ ст. Життя, історія, культура.
Творчість Р.Д. Бредбері. Роман «451 градус за Фаренгейтом»
ІІ Варіант
І Рівень
Тестові завдання закритого типу з однією правильною відповіддю.(0,5 б.)
1. Улюбленим письменником Р. Бредбері був: а) Ф. Достоєвський;
б) Жуль Верн; в) Г.Уеллс.
2.Р. Бредбері є представником: а) масової літератури; б) класичної літератури; в) елітарної літератури.
послужили: а) кадри кінохроніки, на яких нацисти спалювали книги непридатних їм авторів; б) історія, яку розповів друг; в) розвиток робототехніки.
4.Завданням пожежників у романі Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» полягало у :а) гасінні пожеж; б) спаленні книг; в) проведенні профілактичних робіт із попередження виникнення пожеж.
5.Що переховував Монтег у вентиляційній трубі своєї кімнати?
а) гроші; б) зброю; в) книги.
6. Зі світу, де живе Ґай Монтеґ із твору Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом», майже зникли: а) емоції; б) дерева; в) дикі тварини; г) різні хвороби.
ІІ Рівень
Дайте поширену відповідь (1 бал)
ІІІ Рівень
Завдання на встановлення відповідності
За даними цитатами визначте героя.
1.«…у людей тепер немає часу один для одного. А ви так добре ставиться до мене (дивився, слухав, коли інші б просто пішли. Це рідкість".
2. «Йому здалося, що він роздвоївся навпіл і одна його половина була гаряча, як вогонь, а інша – холодна, як лід ... І кожна половина намагалася знищити іншу».
3. «В її вухах щільно сиділи електронні бджоли й без угаву дзижчали. За десять років користування радіовтулками "черепашка" навчилася читати по губах.»
4. « Дурниці! Механічний пес — взірець того, що може створити людський геній, чудова рушниця, яка сама знаходить ціль і влучає без промаху. У чому річ? У вас нечисте сумління?»
5.«Ми всі повинні бути однакові. Не вільні й різні від народження, як сказано в конституції, а просто однакові. Кожен схожий на кожного, мов дві краплі води, і тоді всі будуть щасливі, бо не буде .велетів, перед якими треба схилятися в шанобі, на яких треба рівнятись. Отак! А книжки — це заряджена рушниця в помешканні сусіда. Спалити її! Розрядити рушницю! Зруйнувати людський розум! Хто може ручитися, яку мішень собі вибере начитана людина? Мене?»
6. «…у мене немає дітей, та й хто, будучи при своєму розумі, захоче їх мати?»
а) Брандмейстер Бітті; б) Фабер; в) Мілдред Монтег; г) Гай Монтег; д) Кларіс; е) місіс Фелпс.
ІV Рівень
Розкрийте одну із запропонованих тем
1.Напишіть рецензію (або відгук.) на самостійно прочитану книгу сучасної зарубіжної літератури.
2.Напишіть твір-роздум «Чи загрожує людству розвиток науки й техніки, бездумне споживання благ цивілізації?»
3. Написати твір-роздум : «Доля книги у XXI столітті».