залучати дітей до самостійної роботи з художніми творами; учити аналізувати байку відповідно до її жанрово-видових особливостей; удосконалювати сучасні педагогічні технології практично; розвивати усне зв’язне мовлення,логічне мислення, уміння робити висновки; виховувати зацікавленість спадщиною літературної Сумщини.
Номер слайду 3
Данило Кушнаренко “ Бджола і Муха ” (інсценізація байки)
Номер слайду 4
Літературна байка – це ... Від народної вона відрізняється тим, що ... Я знаю такі народні байки ... Мені відомі байкарі української та зарубіжної літератур – це... Характерна ознака літературної байки ... Байка складається із... Найчастіше в ролі головних героїв байок виступають... Зазвичай у байці викриваються...
Номер слайду 5
Пантелеймон Куліш Яків Щоголів Павло Грабовський Микола Хвильовий Борис Антоненко-Давидович Іван Багряний Остап Вишня Олександр Олесь
Номер слайду 6
Олексій Столбін Анатолій Гризун Миколай Грищенко Василь Чубур Петро Гришко Євген Васильченко Григорій Єлишевич Данило Кушнаренко ,,,Корнющенко
Номер слайду 7
1 група – 2 група – творчість Петра Гришка 3 група – 4 група – творчість Євгена Васильченка 5 група – творчість Данила Кушнаренка
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Байка “Кмітливе цуценя”
Номер слайду 10
Над чим ми сьогодні працювали на уроці? Чи досягли ми очікуваних результатів? Яких саме? Які теми розкривають байкарі у тих творах, які ми сьогодні опрацьовували на уроці?
Номер слайду 11
Сьогоднішній урок для мене був важливий, бо...
Номер слайду 12
Читати байки згадуваних на уроці байкарів Сумщини; підготуватися до наступного уроку позакласного читання з літератури рідного краю...