Літературна географія

Про матеріал
План уроку з української літератури з використанням Вікіпедії. Можна використати на уроках літератури рідного краю або повторення
Перегляд файлу

Шаблон плану уроку:

Тема уроку: Літературна географія

 

Творча назва уроку: “Кожен куточок талантами славен”

 

Клас: 7

 

Предмет: Українська література

 

Мета уроку мовою учнів: Відгадати цікаві міста України за короткими характеристиками.

З якими цікавими особистостями літератури, музики та кіно я можу познайомитися, перебуваючи у відгаданих містах?

 

Матеріали та обладнання: комп’ютер, смартфон, доступ до Інтернету та Вікіпедії, аркуш  для відповідей,гра “Цікаві міста України”,  статті з Вікіпедії про міста відгадані в грі (розділ література, музика, кіномистецтво), “чарівний капелюх”

 

Очікувані результати навчання:

Учні за посиланням  відгадують за короткими характеристиками міста України, демонструючи свої знання з географії. Завдяки статтям з Вікіпедії, учні знайомляться з розділами культура і обирають двох відомих людей: письменника і кіноактора або письменника та музиканта. Результати записують на аркуш.

 

 

Підготовка:

        -      визначити напрям і мету роботи, активності учнів;

-          ознайомити учнів з  алгоритмом проходження гри https://learningapps.org/view24001176 , роботою зі статтями та заповненням аркуша “В пошуках відомих особистостей” та таблицею   оцінювання;

-          роздрукувати учням аркуш  “В пошуках відомих особистостей” для заповнення.

Навчальні діяльності до результатів навчання:

Вступна частина:

-          презентація теми дослідження;

-          провести “Мозковий штурм”, запропонувавши учням назвати міста України, які вони знають і відомих людей, які з цими містами пов’язані;

-          пояснити правила гри “Цікаві міста України”;

-          презентувати аркуш  “В пошуках відомих особистостей”.

 

Практика під наставництвом:

 

-          учні (працюють в парах) мають для початку роботи над аркушем  “В пошуках відомих особистостей” відгадати міста, обрати з чарівного капелюха “свої” відгадані міста;

-          продемонструвати учням на екран, як шукати інформацію у Вікіпедії за допомогою поля пошуку, як фіксувати отриману інформацію на аркуші.

 

Самостійна практика:

-          виділити час для самостійного заповнення аркуша в парах;

-          консультувати за потреби учнів.

 

Демонстрація результатів навчання:

 

-          учні здають аркуші на перевірку;

-          кожна пара  проводить  мінізахист своєї роботи;

-          обговорення з дітьми робочого процесу: Що виявилося для вас цікавим? В чому ви мали труднощі? Чи зрозумілими для вас були статті з Вікіпедії?

 

Критерії оцінювання результатів навчання:

-          правильно відгадали всі міста з гри “Цікаві міста України”;

-          аргументують свій вибір щодо відомих людей обраного міста;

-          коротко записують про кожну обрану людину;

-          висловлюють міркування з приводу того, з ким з відомих людей міст  хотілося б зустрітися особисто і чому.

Оцінювання гри:

        - 3 бали - відгадано 8-9 міста;

        - 2 бали - відгадана 4 - 7 міст;

        - 1 бал - відгадано три міста;

Оцінювання результатів роботи на аркуші:

3 бали - обрано дві особи, чітко сформульована причина такого вибору;

2 бали - обрана одна особа, але причина вибору відсутня;

1 бал - не виконали завдання.

 

Аркуш

                                                                                                                                                                         
 

                                              

                                              
 

                                  

 

                                                                                                                                                                                                             

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку