Літературна гра «Впізнай героя»
(за підручником «Зарубіжна література» 5 клас.
Автор О. М. Ніколенко, Т. М. Конєва, О. В. Орлова)
Цю вправу можна використовувати на підсумковому уроці з теми «Народні казки». Така гра сприяє поглибленню знань, реалізує принцип зацікавленості, стимулює комунікативний розвиток учнів.
Хто з героїв казок міг би надіслати вам SMS наступного змісту?
Що ви їм відповіли б?
-
Порадій за мене. Нарешті я отримав омріяний пензлик. Це справжнє диво! Прокинувся, а він у мене у руці. (Малян)
-
Уявляєш, цей хлопець не хоче малювати картини лише для мене. Я такий розгніваний. Наказав відвести його до стайні й замкнути там. Як ти думаєш, я правильно зробив? (Поміщик)
-
Вчора я ще був голодний, покусаний собаками, а сьогодні – «цар». Всі хижаки приносять мені здобич, а я, своєю царською владою, розподіляю її між своїми підданими. Справжній рай! (Шакал)
-
Сьогодні не чекай мене у гості. Вирушаю підкоряти Острів Чудовиськ. Побачимося після повернення. (Момотаро)
-
Буду зайнята. Печу просяні коржі синові. Він вирушає у дорогу. (Баба)
-
Уявляєш, нам сьогодні ледве не вкоротили життя. Але ми пообіцяли не чинити людям зло, а також віддали всі свої скарби. (Чудовиська)
-
Друже! Я знову зустрівся з новим лихом. Учора ми з товаришами врятувалися від людоїда і сильних хвиль, а сьогодні гадюка вислідила нас. Чи врятуємося ?! (Синдбад – мореплавець)
-
Що мені робити? Я впустила починок у криницю. Мене змушують діставати його. (Падчірка)
-
Я тепер не буду самотньою. До мене завітала дівчинка, яка буде мені допомагати: дбатиме про постіль, вибиватиме подушки. (Пані Метелиця)
-
Як вже набридла ця робота! Коли вже пані Метелиця подарує мені золото? (Бабина донька)
-
Сьогодні ми не зустрінемося. Чекаю донечку з купою золота. (Мачуха)
-
Мені вдалося урятувати своє життя від жорстокого наказу царя. Розповідаючи казку, я щоразу зупинялася на найцікавішому епізоді. (Шехерезада).