Літературна гра «Сторінками улюблених казок»
(інтелектуальна гра – подорож)
Мета: вчити роботі у команді, розвивати пізнавальні здібності учнів, формувати позитивне відношення до знання і книг, спонукати до роботи з книгою.
(Розділити учасників на команди)
1 етап (гра по станціям)
Станція №1 «Пушкінська»
У лукоморья дуб зеленый,
Златая цепь на дубе том,
И днем, и ночью кот ученый
Все ходит по цепи кругом,
Идет налево песнь заводит
Направо- сказку говорит
Там чудеса, там леший бродит,
Русалка на ветвях сидит..
(на дошці зображено дуб з приклеєними листочками – запитаннями за казками Пушкіна)
-
Яка казкова героїня 4 рази виповняла бажання, а на 5 раз все відібрала?
-
Як звали царя у «Казці про золотого півника»?
-
У кого перетворювався цар Гвідон, щоб потрапити до царя Салтана?
-
Перерахуйте усіх казкових героїв «Вступу до поеми «Руслан і Людмила».
Станція №2 «Східна»
( у класі заховані інші листочки з запитаннями)
-
Як звали доньку головного візира царя Шахріяра?
-
Скільки ночей Шахразада розповідала казки царю Шахріяру, щоб зберегти собі життя?
-
Як звали царівну у казці «Алладін»?
-
Де живуть джини у арабських казках?
-
Які чарівні слова відчиняла двері у печеру зі скарбами у казці «Алі баба і сорок розбійників»?
-
Як звали мореплавця, який звершив сім подорожей?
Станція №3 «Зарубіжна»
-
Хто з героїв великого італійського казкаря народився на грядці?
-
Чарівною помічницею якої героїні стала врятована Ластівка?
-
Хто із казкових героїв для вірної служби хазяїну затребував чобітки?
-
Яка казкова героїня була сильно допитлива і з’їла невідомий пиріжок як тільки прочитала «З’їж мене»?
-
Яка героїня була так необачна що загубила свою туфельку на східцях?
-
У кошику якої героїні лежав пиріжок і горшочок масла?
-
Вірними помічниками якої героїні були 7 гномів?
-
Герой якої казки дуже полюбляв варення?
2 етап (відгадай казкового героя за цитатами)
Презентація
3 етап (перекажи про пригоди казкових героїв)
На малюнках зображено казкових героїв Карлсона і Буратіно, потрібно написати коротенько про їх пригоди.