Літературна казка. Іван Франко «Фарбований Лис»

Про матеріал
Мета уроку: допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст казки; вчити розрізняти головних і другорядних персонажів; розвивати увагу, фантазію; уміння виразно й вдумливо читати казку; виховувати усвідомлене позитивне ставлення до доброго й красивого в житті та негативне ставлення до зла, хвалькуватості, нечесності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тринадцяте листопада. Класна робота Літературна казка.Іван Франко «Фарбований Лис»

Номер слайду 2

Літературна казка2

Номер слайду 3

Народна казка / Літературна казка3 Відмінне Немає автора. Усна форма. Варіативність. Тільки прозова форма. Має автора. Письмова форма Прозова та віршована форма

Номер слайду 4

Народна казка /Літературна казка. Спільне4фантастичний твір, у якому добро завжди перемагає зло.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

PRESENTATION TITLE6Іван Франко

Номер слайду 7

7

Номер слайду 8

Бесіда за змістом казки:

Номер слайду 9

Гра „Так чи ні”1) Лис Микита був дуже хитрим, його не могли спіймати мисливці дуже довгий час.    2) У діжці Лиса знайшов Пес.    3) Лис вибрався з діжки, коли вже почало смеркатися, й одразу чкурнув до лісу.    4) Лис обкачався у траві – і фарба одразу зійшла.    5) Лис був пофарбований у зелений колір.    6) Звірі дуже зраділи, побачивши нового царя.    7) Першим побачив Лиса Микиту й перелякався вовк.    8) Лис Микита насилу стримався. Щоб не заспівати разом з лисичками.

Номер слайду 10

„Мозкова атака”Визначити тему та ідею казки „Фарбований Лис”. Очікувані відповіді. Тема — зображення історії хитрого Лиса, який постраждав через свій обман.Ідея — засудження користолюбства, нечесності, висміювання пихатості та зарозумілості людей, схожих на Лиса Микиту. 

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Рубрика „Порівняй”• Чи знаєте ви, що за основу свого твору Іван Франко взяв індійську народну казку „Фарбований шакал”? Порівняйте два тексти. Що між ним  є спільне, а чим вони різняться?• Як ви розумієте слова І. Франка: „Я бажав не перекласти, а переробити стару повість про лиса, зробити її нашим народним добром, надати їй нашу національну подобу. Я, так сказати, на чужий, позичений рисунок накладав наші кольори”.12

Номер слайду 13

Підсумок уроку• Які риси характеру вбили Лиса? На якому життєвому ви б допомогли герою? Чому?Навіщо?• Коли кажуть, що „людина пізнається, як на фарбованім Лисі?“• Чи має право приятель брехати? Що треба робити, коли брешуть?13

Номер слайду 14

Домашнє завдання1. Підготуватися до виразного читання уривків.2. Написати листа Лисові Микиті з порадами, як стати кращим. PRESENTATION TITLE14

pptx
Додано
13 листопада 2023
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку