АЛІНА ТУЗ «ЧАС БАЖАНЬ»Урок літературного читання у 4 класі з елементами Stem - освіти
Номер слайду 2
Мета: Формувати компетентності. Предметні: уміння складати речення та розповідь за опорною групою лексики, добирати влучні слова для передання власних спостережень , вражень, почуттів, вчити творчо зображувати те, що вражає уяву,формувати початкові уміння працювати з художніми текстами, удосконалювати навички зв’язного мовлення, свідомого, правильного та виразного читання вголос із дотриманням основних норм літературної вимови. Ключові: соціальну (уміння працювати в парі,групі, здійснювати допомогу), загальнокультурну (здатність цінувати досягнення національної культури,виховувати любов, пошану і бережливе ставлення до книги,цінувати свій час,не витрачати його на марно).
Номер слайду 3
Навчальний елемент “Створення сприятливої атмосфери”.1. Вітання. Психологічне налаштування. У кожного з вас, діти, є своя мрія. Складіть долоньки разом, піднесіть їх до ротиків і пошепки проговоріть свою мрію: «Я мрію про…». Заховайте свою мрію в кулачок, притуліть до серця, потримайте трохи і відпустіть, дмухнувши на неї. Нехай ваші мрії летять, як різнокольорові метелики і обов’язково збуваються!Колесо фортуниhttps://wordwall.net/uk/resource/61130720
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
формувати оцінні судження; виховувати доброту, милосердність, співчуття, співпереживання, любов до художнього слова
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Інтерактивна вправа «Яким треба бути на уроці»у – уважнимр – розумнимо – організованимк – кмітливим.
Номер слайду 11
ІІ. Навчальний елемент “Мотивація”.- Сьогодні на уроці я запрошую вас до творчої майстерні.- Що значить творча? ( Творити, придумувати, складати, створювати)- Кого називають творцями?(Того, хто створює щось дивовижне)- А що таке майстерня? ( Місце, де щось створюють)- А що ми можемо створити на уроці літературного читання? ( Складати речення, придумувати розповіді, читати, фантазувати)Народна мудрість каже, що друзів ми не вибираємо, їх нам дає доля та є друзі, яких справді доводиться вибирати. Ці друзі – книги - скарбниця мудрості. Іван Франко про книгу сказав так: Книга - морська глибина,Хто в них пірне аж до дна,Той, хоч труда мав досить,Дивнії перли виносить.- Що таке перли? Перли - це дуже цінні предмети, які знаходяться на самому дні моря, їх важко дістати, але коли людина зуміє їх дістати, то стає дуже багатою.- Яким словом можна замінити в даному вірші слово "перли"? (Знання).
Номер слайду 12
Казка — вигадка, всяк знає, Але казка — дивина. В ній усе не так буває І потрібна нам вона! Нас вона навчає жити І поради нам дає. Все в ній вміє говорити І у казці — правда є. До роботи нас привчає І гостинності нас вчить. Той, хто казочки читає, Потім буде добре жить. Бо умітиме радіти І сміятись в добрий час. Вмітиме добро творити. Казка мудрим робить нас.
Номер слайду 13
ПОМІРКУЙТЕ І ДАЙТЕ ВІДПОВІДі: -Хто головні персонажі твору?-У яку пору року відбуваються події?
ДОСЛІДНИЦь. КИЙ ПРАКТИКУМАНАЛІЗ ЧАРІВНОЇ КАЗКИ «ЧАС БАЖАНЬ» АЛІНИ ТУЗ
Номер слайду 17
ТЕМА: розповідь про те ,як Денис і Максим відвідали крамницю «Час бажань». ГОЛОВНА ДУМКА: «Ну хлопче, це було б занадто добре. Тут розплачуються часом»МЕТА: заклик цінувати свій час. РІД ЛІТЕРАТУРИ: епос. ЖАНР: літературна казка. ВИД КАЗКИ: чарівна
Номер слайду 18
1 ЛАБОРАТОРІЯДенис. Школяр. Здивований. Розважливий. Мріє бути письменником Не хоче платити великим часом. Любить читати книжки. Вибрав небагато речей. Засмучений. Стривожений. Хотів менше, а отримав більше. ДОСЛІДЖЕННЯ №1
Номер слайду 19
Максим. ДОСЛІДЖЕННЯ №2 Школяр. Кмітливий Правдивий. Хитрий Здивований. Запальний ,нетерплячий. Хлопець у розпачі у пошуках товариша. Став дорослим. Наляканий своїм дорослим виглядом. Отямився,зробив правильний висновок. Жадібний ,сердитий. Через свою жадібність залишився ні з чим. Радісний ,що знову став самим собою
Номер слайду 20
Метод «Шість капелюшків»Білий: Що ви дізналися сьогодні про книгу?Червоний: Які відчуття виникли під час уроку?Зелений: Що ми навчилися виготовляти?Чорний: Що було б, якби не існувало книг?Жовтий: Для чого нам читати книги?Синій: Навіщо тобі знання здобуті на уроці?