Літературне читання .4 клас. Аліна Туз. "Час бажань"

Про матеріал

Презентація створена для вчителів 4 класів. В презентації запропоновано багато різноманітних форм роботи. Присутні stem технології.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

АЛІНА ТУЗ «ЧАС БАЖАНЬ»Урок літературного читання у 4 класі з елементами Stem - освіти

Номер слайду 2

Мета: Формувати компетентності. Предметні: уміння складати речення та розповідь за опорною групою лексики, добирати влучні слова для передання власних спостережень , вражень, почуттів, вчити творчо зображувати те, що вражає уяву,формувати початкові уміння працювати з художніми текстами, удосконалювати навички зв’язного мовлення, свідомого, правильного та виразного читання вголос із дотриманням основних норм літературної вимови. Ключові: соціальну (уміння працювати в парі,групі, здійснювати допомогу), загальнокультурну (здатність цінувати досягнення національної культури,виховувати любов, пошану і бережливе ставлення до книги,цінувати свій час,не витрачати його на марно).

Номер слайду 3

Навчальний елемент “Створення сприятливої атмосфери”.1. Вітання. Психологічне налаштування. У кожного з вас, діти, є своя мрія. Складіть долоньки разом, піднесіть їх до ротиків і пошепки проговоріть свою мрію: «Я мрію про…». Заховайте свою мрію в кулачок, притуліть до серця, потримайте трохи і відпустіть, дмухнувши на неї. Нехай ваші мрії летять, як різнокольорові метелики і обов’язково збуваються!Колесо фортуниhttps://wordwall.net/uk/resource/61130720

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

формувати оцінні судження; виховувати доброту, милосердність, співчуття, співпереживання, любов до художнього слова

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Інтерактивна вправа «Яким треба бути на уроці»у – уважнимр – розумнимо – організованимк – кмітливим.

Номер слайду 11

ІІ. Навчальний елемент “Мотивація”.- Сьогодні на уроці я запрошую вас до творчої майстерні.- Що значить творча? ( Творити, придумувати, складати, створювати)- Кого називають творцями?(Того, хто створює щось дивовижне)- А що таке майстерня? ( Місце, де щось створюють)- А що ми можемо створити на уроці літературного читання? ( Складати речення, придумувати розповіді, читати, фантазувати)Народна мудрість каже, що друзів ми не вибираємо, їх нам дає доля та є друзі, яких справді доводиться вибирати. Ці друзі – книги - скарбниця мудрості. Іван Франко про книгу сказав так: Книга - морська глибина,Хто в них пірне аж до дна,Той, хоч труда мав досить,Дивнії перли виносить.- Що таке перли? Перли - це дуже цінні предмети, які знаходяться на самому дні моря, їх важко дістати, але коли людина зуміє їх дістати, то стає дуже багатою.- Яким словом можна замінити в даному вірші слово "перли"? (Знання).

Номер слайду 12

Казка — вигадка, всяк знає, Але казка — дивина. В ній усе не так буває І потрібна нам вона! Нас вона навчає жити І поради нам дає. Все в ній вміє говорити І у казці — правда є. До роботи нас привчає І гостинності нас вчить. Той, хто казочки читає, Потім буде добре жить. Бо умітиме радіти І сміятись в добрий час. Вмітиме добро творити. Казка мудрим робить нас.

Номер слайду 13

ПОМІРКУЙТЕ І ДАЙТЕ ВІДПОВІДі: -Хто головні персонажі твору?-У яку пору року відбуваються події?

Номер слайду 14

Словникова робота. Гіроборд – двоколісний скутер, вуличний електричний транспортний засіб, гіроскутер.

Номер слайду 15

Читання І частини казки «ланцюжком»

Номер слайду 16

ДОСЛІДНИЦь. КИЙ ПРАКТИКУМАНАЛІЗ ЧАРІВНОЇ КАЗКИ «ЧАС БАЖАНЬ» АЛІНИ ТУЗ

Номер слайду 17

ТЕМА: розповідь про те ,як Денис і Максим відвідали крамницю «Час бажань». ГОЛОВНА ДУМКА: «Ну хлопче, це було б занадто добре. Тут розплачуються часом»МЕТА: заклик цінувати свій час. РІД ЛІТЕРАТУРИ: епос. ЖАНР: літературна казка. ВИД КАЗКИ: чарівна

Номер слайду 18

1 ЛАБОРАТОРІЯДенис. Школяр. Здивований. Розважливий. Мріє бути письменником Не хоче платити великим часом. Любить читати книжки. Вибрав небагато речей. Засмучений. Стривожений. Хотів менше, а отримав більше. ДОСЛІДЖЕННЯ №1

Номер слайду 19

Максим. ДОСЛІДЖЕННЯ №2 Школяр. Кмітливий Правдивий. Хитрий Здивований. Запальний ,нетерплячий. Хлопець у розпачі у пошуках товариша. Став дорослим. Наляканий своїм дорослим виглядом. Отямився,зробив правильний висновок. Жадібний ,сердитий. Через свою жадібність залишився ні з чим. Радісний ,що знову став самим собою

Номер слайду 20

Метод «Шість капелюшків»Білий: Що ви дізналися сьогодні про книгу?Червоний: Які відчуття виникли під час уроку?Зелений: Що ми навчилися виготовляти?Чорний: Що було б, якби не існувало книг?Жовтий: Для чого нам читати книги?Синій: Навіщо тобі знання здобуті на уроці?

Номер слайду 21

Завдання 1. НАМАЛЮЙ СВОЮ МРІЮ

Номер слайду 22

pptx
Пов’язані теми
Літературне читання, Презентації
НУШ
Додано
25 січня
Переглядів
941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку