Презентація розроблена до уроку читання у 2 класі за підручником О.Вашуленко. Матеріал презентації допоможе поглиблювати і розширювати знання учнів про рідну мову та мови різних народів. Розвивати вміння слухати і розуміти прочитаний текст, навички правильного та виразного читання; відповідати на запитання за змістом прослуханого; розширювати словниковий запас. Вчитиме дітей висловлювати власні думки, робити припущення. Також розробка має виховну складову, направлену на виховання поваги до їнших,почуття ніжності, доброзичливості.
Мовленнєва розминка. Ра - ра –ра – починається …Рі – рі – рі – стоїть хата на …Ісі –ісі – ісі – дуже холодно у …Ка – ка – ка – є голки у …Ець – ець – ець – у Андрійка …Ор - ор – ор – поспів червоний …Ач - ач – ач – мій тато …Ар – ар – ар – на стіні висить …Ок – ок – ок – ми продовжимо … .
Знайомтесь: український казкар{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Про людину судять по її вчинках, а про письменника по його творам. Всеволод Зинов’євич Нестайко прожив достойне життя і написав багато гарних книжок для дітей, читаючи їх ми будемо ставати кращими, бо слова автора проникають у самісіньке серденько
«ТЬОХІВАНКО, ТЬОХАНДРІЙКО І ЦВІРІНЬКО»Підготовка до нової теми{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}Чи можна за назвою визначити про кого або про що буде йтися у нашому творі? Буде він смішним, серйозним, повчальним? Хто будуть головні герої?Давайте ще раз уважно прочитаємо назву нашого оповідання, поділяючи слова навпіл. ТЬОХ – ІВАНКО ТЬОХ - АНДРІЙКО ЦВІРІНЬ - КОЧи не нагадують вам щось частинки слів нашої назви? Молодці! Які ви кмітливі!
Робота над текстом{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Давайте визначимо відношення автора до героїв оповідання: Яке ставлення автора до дорослих птахів в оповіданні? А до малечі?Якими словами мама – солов’їха назвала своїх дітей, коли вони кепкували з горобчика? Відшукайте їх у тексті на с.91
Молодці. Тоді ви зможете мені допомогти{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Це слово пов'язано: Це слово можна: З рослинами. Торкнутися. З тваринами. Потримати у руках. З іграшками. Виготовити. З людиноювідчути{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Чи будуть на вашу думку пташенята і надалі кепкувати з Цвірінька?
Бліц- опитування{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назви всіх дійових осіб одним словом. Який випадок описано у творі? Як усе почалося? Чим закінчилося?Прочитай ту частину тексту, у якій розповідається про появу Цвірінька в родині Соловейченків. У яких рядках твору висловлено його головну думку?Для чого люди вивчають мови інших народів?