Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися (розвивати пам’ять, мовлення, мислення); громадянська компетентність (формувати патріотичне мислення, усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ;) предметних компетентностей: комунікативної та літературної.
Тема
Як давно в Україні з’явився жовто-блакитний прапор?
Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися (розвивати пам’ять, мовлення, мислення); громадянська компетентність (формувати патріотичне мислення, усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ;)
предметних компетентностей: комунікативної та літературної.
Матеріали до уроку
І. Мовленнєва розминка
Гра «Фотооко»
Швидко прочитати слова, намагаючись запам’ятати якомога більше.
ПІСНЯ ДЕРЖАВА ВЕРБА
КАЛИНА ПОЕЗІЯ ПРАПОР
ТРИЗУБ СИМВОЛ ОБЕРІГ
До якої частини мови відносяться ці слова?
Утворити інші частини мови. ( Пісенний, калиновий, державний, поетичний, символічний, вербовий, обереговий)
Робота з чистомовкою
Вимовити, чітко промовляючи кожен звук.
Ай-ай-ай – де б ти не був, але знай, ( тихо)
Ай-ай-ай – що наймиліший – твій рідний край, (голосно)
На-на-на – твоя хата та родина, (тихо)
На-на-на – і наша рідна Україна.
Робота над скоромовкою.
Землі цій, Боже, щастя дай,
Бо це мій любий рідний край!
Гра «Обличчям до обличчя»
Учні в парах розповідають одне одному скоромовку.
Б) Три учні ( по 1 з кожного ряду) читають швидко скоромовку вголос.
ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
1. Мотивація навчальної діяльності.
1. Перегляд відео «Усе моє, все зветься Україна»
2. Інсценівка казки «Тризуб, Прапор, Гімн»
3. Аналіз твору «Як давно в Україні з’явився жовто-блакитний прапор?»
Гра «Карусель запитань».