Літературне читання (О. Вашуленко) 3 клас. За програмою НУШ Савченко з компетентностями
Літературне читання
(О. Вашуленко)
№ п/п |
Тема |
Компетентності
|
Дата |
Примітки |
1. |
Інна Кульська «Вересень» (с. 3-4) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
2. |
Алевтина Волкова «Перший подих осені» (с. 4-5) |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
3. |
Марія Пономаренко «Осінь пензлика взяла (с. 6-7)» |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
4. |
Степан Жупанин «Осіння пожежа» (с. 8) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
5. |
Робота з книжкою. Мова – дивний скарб |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
6. |
«Бабине літо» (с. 9-10) |
Любов до читання. Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
7. |
В. Сухомлинський «Що найтяжче журавлям» (с. 10) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
8. |
Микола Сингаївський «Прощальний танок» (с. 11) |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
9. |
А. Качан «Дощова осінь» (с. 12) |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
10. |
Л. Андрієць «Про парасольку» (с. 13-14) |
|
|
|
11. |
В. Титаренко «Сойчині жолуді» (с. 15-16) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
12. |
Робота з книжкою. Вже брами літа замикає осінь |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
13. |
В. Скомаровський «Клени» (с. 17) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
14. |
Діагностична робота. Аудіювання «Просте діло» |
|
|
|
15. |
Аналіз діагностичної роботи. Книжка – найкращий винахід людства (с. 18-19) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
16. |
Книжка – найкращий винахід людства (с. 19-20) |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
17. |
Книжка – цінне джерело інформації (с. 21-23) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
18. |
В. Сухомлинський «Спляча Книга» (с. 24) |
|
|
|
19. |
Робота з книжкою. Українські народні казки |
Любов до читання. Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
20. |
К. Гнатенко «Ображена книжка» (с. 24-26) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
21. |
К. Гнатенко «Ображена книжка» (с. 26-27) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
22. |
«Азбука, що завоювала світ» (із журналу «Малятко») (с. 28-29) |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
23. |
Діагностична робота. Читання напам’ять. Вірш
|
|
|
|
24. |
Золоті зернята усної народної творчості (с. 30-31) |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
25. |
Скоромовки. Лічилки (с. 32-33) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
26. |
Робота з книжкою. Літературні казки |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
27. |
Прислів’я і приказки (с. 34-35) |
|
|
|
28. |
Українська народна казка «Кирило Кожум’яка» (с. 36-37) |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
29. |
Українська народна казка «Кирило Кожум’яка» (с. 37-39) |
Любов до читання. Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
30. |
Українська народна казка «Котигорошко», «Чарівний горох» (с. 40) |
|
|
|
31. |
Українська народна казка «Круглячок» (с. 41-43) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
32. |
О. Зима «Про сірого ворона та чарівні окуляри» (с. 44-46) |
|
|
|
33. |
Робота з книжкою. Для життя – не для школи вчимося. |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
34. |
О. Зима «Про сірого ворона та чарівні окуляри» (с. 47-48) |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
35. |
М. Павленко «Хатка для Нехайка» (с. 49-51) |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
36. |
Брати Грімм «Зачарована красуня» (с. 52-53)
|
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
37. |
Брати Грімм «Зачарована красуня» (с. 54-56) |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
38. |
Отфрід Пройслер «Паперові квіти» (с. 57-58) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
39. |
Отфрід Пройслер «Паперові квіти» (с. 59-60) |
|
|
|
40. |
Робота з книжкою. Байки. |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
41. |
Леся Мовчун «Горіхові принцеси» (с. 61-65) |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
42. |
Леся Мовчун «Горіхові принцеси» (с. 65-67) |
|
|
|
43. |
В. Зорик «Зимовий ранок» (с. 68) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
44. |
М. Підгірянка «Сипле сніг», «Чи бувають однакові сніжинки?» (с. 69-72) |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
45. |
«Як утворюються сніжинки?» (с. 72-73) |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
46. |
О. Радушинська «Перший сніг» (с. 73-74) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
47. |
Робота з книжкою. Скарб – не друг, а друг – скарб. |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
48. |
О. Радушинська «Перший сніг» (с. 75-76) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
49. |
В. Скомаровський «Морозенко» (с. 76-77) |
|
|
|
50. |
В. Приходько «Жадібна синичка» (с. 77) |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
51. |
Діагностична робота. Читання мовчки
|
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
52. |
А. Бондарчук «Забіяка» (с. 78-79) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
53. |
О. Комова «Новий рік у шафі» (с. 81-83) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
54. |
Робота з книжкою. Ми чекали недарма: сніжно-біла йде зима. |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
55. |
А. Григорук «Чого в Діда Мороза борода з вовни» (с. 84) |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
56. |
В. Мельник «Крижаний кіт» (с. 84-86) |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
57. |
І. Жиленко «Снігова баба» (с. 87-88) |
|
|
|
58. |
Народна легенда «Легенда про мак» (с. 90-91) |
Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
59. |
Народна легенда «Легенда про сон-траву» (с. 92-93) |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
60. |
Народні легенди про рослини |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
61. |
Народні легенди про тварин |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
62. |
Ф. Мамчур «Бузина» (с. 94-95) |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
63. |
Народна легенда «Звідки пішло прізвище та ім’я Б. Хмельницького» (с. 96-97) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
64. |
Езоп «Пастух-жартівник» (с. 97)
|
Любов до читання. Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
65. |
Робота з книжкою. Ми чекали недарма: сніжно-біла йде зима. |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
66. |
Езоп «Двоє приятелів і ведмідь» (с. 98-99) |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
67. |
Л. Глібов «Коник-стрибунець» (с. 100-101) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
68. |
П. Глазовий «Жолудь» (с. 102-103) |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
69. |
С. Черкасенко «Зима і весна», А. Назаренко «Який це місяць?» (с. 104) |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
70. |
С. Мацюцький «У гостях у весни» (с. 105-106) |
|
|
|
71. |
Ліна Костенко «Вербові сережки» (с. 107-108) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
72. |
Робота з книжкою. Брати наші менші |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
73. |
В. Скомаровський «Місяць-квітникар» (с. 109-110) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
74. |
О. Копиленко «Найвеселіший місяць» (с. 111-112) |
|
|
|
75. |
Діагностична робота. Робота з літературним твором
|
Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
76. |
Леся Українка «Вишеньки» (с. 113-116) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
77. |
О. Олесь «Степ» (с. 117-118) |
|
|
|
78. |
Г. Бойко «Провалився по коліна» (с. 119-121). |
Любов до читання. Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
79. |
Робота з книжкою. Із казкової скарбниці |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
80. |
Казки Шарля Перро |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
81. |
С. Дерманський «Кого беруть у космонавти» (с. 122-124) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
82. |
А. Костецький «Новенька» (с. 125-126) |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти
Відчуття краси слова |
|
|
83. |
Діагностична робота. Читання напам’ять. Проза |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
84. |
Г. Джемула «Як Андрійко вчився заощаджувати» (с. 127-128) |
|
|
|
85. |
Робота з книжкою. Прийди, весно, з радістю |
|
|
|
86. |
Казки Братів Грімм |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
87. |
А. Григорук «Льодохід» (с. 130) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
88. |
А. Григорук «Гра в шашки» (с. 131-133) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
89. |
М. Магера «Он як буває» |
Любов до читання.Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
90. |
В. Чухліб «Дикі каченята» (с. 134-135) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
91. |
Аліна Туз «Новий планшет» (с. 136-138) |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
92. |
Робота з книжкою. Хто працює, той не нудьгує |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
93. |
Казки Астрід Ліндгрен |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.
|
|
|
94. |
Дж. Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти» (с. 139-141) |
|
|
|
95. |
М. Савка «Україна» (с. 142-143) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
96. |
М. Савка «Простори рідної землі» (с. 144-145) |
Любов до читання. Відчуття краси слова |
|
|
97. |
М. Магера «Чубчик» (с. 146-147) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб
|
|
|
98. |
М. Магера «Чубчик» (с. 148) |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
99. |
Г. Павлишин «Економія слів» (с. 149-150) |
Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
100. |
Зірка Мензатюк «Квіти з Петриківки» (с. 151-152) |
|
|
|
101. |
Діагностична робота. Усний переказ |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.
|
|
|
102. |
В. Вздульська «Вертихвіст» |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
103. |
Робота з книжкою. Винаходи справжні й фантастичні |
Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
104. |
Х. Мельник «Життя М. Приймаченко в десяти фактах» (с. 153-154) |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.
|
|
|
105. |
О. Ємченко «Перший космонавт незалежної України» (с. 155-156) |
|
|
|
106. |
Л. Денисенко «Ліза та Цюця» |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
107. |
Л. Денисенко «Ліза та Цюця» |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
108. |
А. Качан «Листи з осіннього саду» |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
109. |
Робота з книжкою. Дещо по секрету про правила етикету |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
110. |
Д. Кузьменко «Росли груші на вербі» |
Любов до читання Відчуття краси слова |
|
|
111. |
З. Мензатюк «Казочки-куцохвостики» |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.
|
|
|
112. |
З. Мензатюк «Зварю тобі борщику». Напам’ять |
|
|
|
113. |
М. Савка «Чи є в бабуїна бабуся?» |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
114. |
Робота з книжкою. Цікава книга природи |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. |
|
|
115. |
М. Савка «Тихі віршики на зиму» |
|
|
|
116. |
М. Савка «Босоніжки для стоніжки» |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
117. |
М. Савка «Лапи і хвости» |
Любов до читання. Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
118. |
Т. Стус «Їжак Вільгельм» |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. |
|
|
119. |
Т. Стус «Як не заблукати в павутинні» |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
120. |
Т. Стус «Панночка» |
|
|
|
121. |
Робота з книжкою. Оповідання про літо |
Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
122. |
Узагальнюю вивчене |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
123. |
Узагальнюю вивчене |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|