Літературне читання (О. Вашуленко) 3 клас

Про матеріал

Літературне читання (О. Вашуленко) 3 клас. За програмою НУШ Савченко з компетентностями

Перегляд файлу

Літературне читання

(О. Вашуленко)

 

№ п/п

Тема

Компетентності

 

Дата

Примітки

1.

Інна Кульська «Вересень» (с. 3-4)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

2.

Алевтина Волкова «Перший подих осені» (с. 4-5)

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

3.

Марія Пономаренко «Осінь пензлика взяла (с. 6-7)»

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

4.

Степан Жупанин «Осіння пожежа» (с. 8)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

5.

Робота з книжкою. Мова – дивний скарб

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

6.

«Бабине літо» (с. 9-10)

Любов до читання. Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

7.

В. Сухомлинський «Що найтяжче журавлям» (с. 10)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

8.

Микола Сингаївський «Прощальний танок» (с. 11)

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

9.

А. Качан «Дощова осінь» (с. 12)

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

10.

Л. Андрієць «Про парасольку» (с. 13-14)

 

 

11.

В. Титаренко «Сойчині жолуді» (с. 15-16)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

12.

Робота з книжкою. Вже брами літа замикає осінь

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

13.

В. Скомаровський «Клени» (с. 17)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

14.

Діагностична робота. Аудіювання «Просте діло»

 

 

15.

Аналіз діагностичної роботи. Книжка – найкращий винахід людства (с. 18-19)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

16.

Книжка – найкращий винахід людства (с. 19-20)

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

17.

Книжка – цінне джерело інформації (с. 21-23)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

18.

В. Сухомлинський «Спляча Книга» (с. 24)

 

 

19.

Робота з книжкою. Українські народні казки

Любов до читання. Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

20.

К. Гнатенко «Ображена книжка» (с. 24-26)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

21.

К. Гнатенко «Ображена книжка» (с. 26-27)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

22.

«Азбука, що завоювала світ» (із журналу «Малятко») (с. 28-29)

Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

23.

Діагностична робота. Читання напам’ять. Вірш

 

 

 

24.

Золоті зернята усної народної творчості (с. 30-31)

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

25.

Скоромовки. Лічилки (с. 32-33)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

26.

Робота з книжкою. Літературні казки

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

27.

Прислів’я і приказки (с. 34-35)

 

 

28.

Українська народна казка «Кирило Кожум’яка» (с. 36-37)

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

29.

Українська народна казка «Кирило Кожум’яка» (с. 37-39)

Любов до читання. Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

30.

Українська народна казка «Котигорошко», «Чарівний горох» (с. 40)

 

 

31.

Українська народна казка «Круглячок» (с. 41-43)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї. Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

32.

О. Зима «Про сірого ворона та чарівні окуляри» (с. 44-46)

 

 

33.

Робота з книжкою. Для життя – не для школи вчимося.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

34.

О. Зима «Про сірого ворона та чарівні окуляри» (с. 47-48)

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

35.

М. Павленко «Хатка для Нехайка» (с. 49-51)

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

36.

Брати Грімм «Зачарована красуня» (с. 52-53)

 

 

 

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

37.

Брати Грімм «Зачарована красуня» (с. 54-56)

Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

38.

Отфрід Пройслер «Паперові квіти» (с. 57-58)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

39.

Отфрід Пройслер «Паперові квіти» (с. 59-60)

 

 

40.

Робота з книжкою. Байки.

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

41.

Леся Мовчун «Горіхові принцеси» (с. 61-65)

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

42.

Леся Мовчун «Горіхові принцеси» (с. 65-67)

 

 

43.

В. Зорик «Зимовий ранок» (с. 68)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

44.

М. Підгірянка «Сипле сніг», «Чи бувають однакові сніжинки?» (с. 69-72)

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

45.

«Як утворюються сніжинки?» (с. 72-73)

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

46.

О. Радушинська «Перший сніг» (с. 73-74)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

47.

Робота з книжкою. Скарб – не друг, а друг – скарб.

Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

48.

О. Радушинська «Перший сніг» (с. 75-76)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

49.

В. Скомаровський «Морозенко» (с. 76-77)

 

 

50.

В. Приходько «Жадібна синичка» (с. 77)

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

51.

Діагностична робота. Читання мовчки

 

 

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

52.

А. Бондарчук «Забіяка» (с. 78-79)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

53.

О. Комова «Новий рік у шафі» (с. 81-83)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

54.

Робота з книжкою. Ми чекали недарма: сніжно-біла йде зима.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

 55.

А. Григорук «Чого в Діда Мороза борода з вовни» (с. 84)

Любов до читання. Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

56.

В. Мельник «Крижаний кіт» (с. 84-86)

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

57.

І. Жиленко «Снігова баба» (с. 87-88)

 

 

58.

Народна легенда «Легенда про мак» (с. 90-91)

Відчуття краси слова. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

59.

Народна легенда «Легенда про сон-траву» (с. 92-93)

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

60.

Народні легенди про рослини

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

61.

Народні легенди про тварин

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

62.

Ф. Мамчур «Бузина» (с. 94-95)

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

63.

Народна легенда «Звідки пішло прізвище та ім’я Б. Хмельницького» (с. 96-97)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

64.

Езоп «Пастух-жартівник» (с. 97)

 

 

 

 

Любов до читання. Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

65.

Робота з книжкою. Ми чекали недарма: сніжно-біла йде зима.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

66.

Езоп «Двоє приятелів і ведмідь» (с. 98-99)

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

67.

Л. Глібов «Коник-стрибунець» (с. 100-101)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

68.

П. Глазовий «Жолудь» (с. 102-103)

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

69.

С. Черкасенко «Зима і весна», А. Назаренко «Який це місяць?» (с. 104)

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

70.

С. Мацюцький «У гостях у весни» (с. 105-106)

 

 

71.

Ліна Костенко «Вербові сережки» (с. 107-108)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

72.

Робота з книжкою. Брати наші менші

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

73.

В. Скомаровський «Місяць-квітникар» (с. 109-110)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

74.

О. Копиленко «Найвеселіший місяць» (с. 111-112)

 

 

75.

 Діагностична робота. Робота з літературним твором

 

 

 

Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

76.

Леся Українка «Вишеньки» (с. 113-116)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

77.

О. Олесь «Степ» (с. 117-118)

 

 

78.

Г. Бойко «Провалився по коліна» (с. 119-121).  

Любов до читання. Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

79.

Робота з книжкою. Із казкової скарбниці

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

80.

Казки Шарля Перро

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

81.

С. Дерманський «Кого беруть у космонавти» (с. 122-124)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

82.

А. Костецький «Новенька» (с. 125-126)

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

Відчуття краси слова

 

 

83.

Діагностична робота. Читання напам’ять. Проза

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

84.

Г. Джемула «Як Андрійко вчився заощаджувати» (с. 127-128)

 

 

85.

Робота з книжкою. Прийди, весно, з радістю

 

 

86.

Казки Братів Грімм

Любов до читання. Відчуття краси слова

 

 

87.

А. Григорук «Льодохід» (с. 130)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

88.

А. Григорук «Гра в шашки» (с. 131-133)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

89.

М. Магера «Он як буває»

Любов до читання.Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

90.

В. Чухліб «Дикі каченята» (с. 134-135)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

91.

Аліна Туз «Новий планшет» (с. 136-138)

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

92.

Робота з книжкою. Хто працює, той не нудьгує

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

93.

Казки Астрід Ліндгрен

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

 

 

 

94.

Дж. Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти» (с. 139-141)

 

 

95.

М. Савка «Україна» (с. 142-143)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

96.

М. Савка «Простори рідної землі» (с. 144-145)

Любов до читання.

Відчуття краси слова

 

 

97.

М. Магера «Чубчик» (с. 146-147)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

 

98.

М. Магера «Чубчик» (с. 148)

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

99.

Г. Павлишин «Економія слів» (с. 149-150)

Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

100.

Зірка Мензатюк «Квіти з Петриківки» (с. 151-152)

 

 

101.

Діагностична робота. Усний переказ

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

 

 

 

102.

В. Вздульська «Вертихвіст»

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

103.

Робота з книжкою. Винаходи справжні й фантастичні

Любов до читання.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

104.

Х. Мельник «Життя М. Приймаченко в десяти фактах» (с. 153-154)

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

 

 

 

105.

О. Ємченко «Перший космонавт незалежної України» (с. 155-156)

 

 

106.

Л. Денисенко «Ліза та Цюця»

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

107.

Л. Денисенко «Ліза та Цюця»

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

108.

А. Качан «Листи з осіннього саду»

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

109.

Робота з книжкою. Дещо по секрету про правила етикету

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

110.

Д. Кузьменко «Росли груші на вербі»

Любов до читання

Відчуття краси слова

 

 

111.

З. Мензатюк «Казочки-куцохвостики»

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

 

 

 

112.

З. Мензатюк «Зварю тобі борщику». Напам’ять

 

 

113.

М. Савка «Чи є в бабуїна бабуся?»

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

114.

Робота з книжкою. Цікава книга природи

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

 

 

115.

М. Савка «Тихі віршики на зиму»

 

 

116.

М. Савка «Босоніжки для стоніжки»

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

117.

М. Савка «Лапи і хвости»

Любов до читання.

Відчуття краси слова.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

118.

Т. Стус «Їжак Вільгельм»

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

 

 

119.

Т. Стус «Як не заблукати в павутинні»

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

120.

Т. Стус «Панночка»

 

 

121.

Робота з книжкою. Оповідання про літо

Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

122.

Узагальнюю вивчене

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

123.

Узагальнюю вивчене

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, Планування
НУШ
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
2322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку