Ознайомити учнів з особистістю письменника, усвідомити народний характер його творчості, зосередити увагу учнів на великій любові Шолом-Алейхема до України та її народу, спонукати учнів до вшанування великих майстрів слова, наслідування їх життєвих принципів; формувати навички роботи з текстом, виокремлення головного й суттєвого, усного зв'язного мовлення.
Літературний диктант Горобняк А.В.
3.Хто запропонував головному герою вкласти гроші «вигідно»… ( Менахем Мендл )
4.Найстаршу доньку звали…( Цейтл )
5.Вона вийшла заміж за…(м’ясника )
6.Друга дочка вийшла заміж за…( Перчика )
7. Третя дочка вийшла заміж за(православного писаря )
8. Як склалася доля четвертої доньки…( вона утопилася)
9. Дружина Тев’є помирає бо…( померла її дитина)
10. П’ята донька виходить заміж по…(розрахунку)
11. Особливо важко було продати для Тев’є…( стару кобилу )
12. В кінці твору вся увага Тев’є належить…(онукам)