ЛІТЕРАТУРНИЙ ВЕБ-КВЕСТ сторінками української народної казки «Мудра дівчина» Підготувала вчителька української мови та літератури Красносільського ліцею Шестопалова Марина Володимирівна
Номер слайду 2
Тема. Українська народна казка «Мудра дівчина» Предмет: українська література
Номер слайду 3
МЕТА: формувати вміння читати в дійових особах, правильно інтонувати мову дійових осіб; залучати учнів до вивчення творів української народної творчості, поглиблювати знання про культуру й звичаї українців; розвивати творчі здібності, логічне мислення, мовлення, навички вибіркового читання, вміння аналізувати зміст прочитаного; формувати вміння розрізняти добро і зло, смішне та страшне, красиве й потворне; формувати вміння знаходити та використовувати джерела інформації; критичне мислення; виховувати здатність перемагати у складних ситуаціях, поважати і допомагати дорослим; формувати вміння характеризувати казкових героїв
Номер слайду 4
Критерії оцінювання веб-квесту
Номер слайду 5
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ УЧАСНИКІВ ВЕБ-КВЕСТУ: познайомтеся з темою і проблемою квесту; ознайомтеся із завданнями у своїх групах; вивчіть список ресурсів; складіть план пошуку інформації; досліджуйте інформаційні ресурси згідно завдань у групах; оформіть звіт у вигляді мультимедійної презентації, лепбуку чи в іншій запропонованій формі; ознайомтеся з критеріями оцінювання; обговоріть результати роботи в мікрогрупі; підготуйтеся до захисту веб-квесту.
Номер слайду 6
РОЗПОДІЛ РОЛЕЙ Біографи Літературознавці Журналісти Етнографи Художники Режисери Оформлювачі
Номер слайду 7
БІОГРАФИ Завдання: дібрати з історії (або придумати самостійно) факти дитинства дівчини; видатні події, курйозні випадки з її життя; проаналізувати казку скласти сенкан «Маруся» Ресурси: Dovidka.biz.ua
Номер слайду 8
ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІ Завдання: * створити словесні портрети героїв твору; * підкріпити свої висновки цитатами з твору Ресурси: текст твору; сайти по даній темі.
Номер слайду 9
ЖУРНАЛІСТИ Завдання: взяти інтерв’ю у дівчини, її батька та пана; дібрати прислів’я, які передають головну думку твору Ресурси: * сайти мережі Інтернет
Номер слайду 10
ЕТНОГРАФИ Завдання: знайти в енциклопедії або на тематичних сайтах інформацію щодо народних звичаїв та обрядів українців; дібрати синоніми до слова мудра Ресурси: Вікіпедія; пошукові системи Yandex та Google; сайти з української етнографії
Номер слайду 11
ХУДОЖНИКИ Завдання: намалювати ілюстраціїї до найцікавіших епізодів казки та оформити все в форматі онлайн-виставки; показати власне бачення продовження казки через художні засоби; створити лепбук Ресурси: https://uk.wikisource.org/wiki/
Номер слайду 12
РЕЖИСЕРИ Завдання: написати сценарій та поставити за ним інсценізацію казки; записати все на відео та викласти до мережі Інтернет; скласти тести за змістом казки Ресурси: https://naurok.com.ua/test/narodna-kazka-mudra-divchina-3591.html
Номер слайду 13
ОФОРМЛЮВАЧІ Завдання: знайти в Інтернеті ілюстрації, що зображують героїв казки; оформити звіт, включивши до нього матеріали інших учасників групи. Ресурси: програми Word та PowerPoint графічні редактори Paint або PhotoShop; пошукові системи Yandex та Google.
Номер слайду 14
Представлення результатів роботи Вперед до ЗНАНЬ!
Номер слайду 15
РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ: детальний аналіз змісту казки та характеристик головних героїв; допис в соцмережі, виставка малюнків; інсценізація; лепбук; ілюстрації; тести до змісту