Логічний ланцюжок-лото "Овочі та фрукти" на диференціацію [р]-[л].
Мета: диференціювати звуки [р] та [л] у словах за лексичною темою "Овочі та фрукти", навчати змінювати слова у множині; навчати співвідносити ціле і частину; розвивати логічне мислення та уяву, навички переключення, зосередженість.
Словник: яблуко, груша, морква, персик, помідор, лимон, гранат, гарбуз, баклажан.
Комплектність (45 картинок і 18 табличок-підписів):
✏️ предметні картинки з одиничним зображенням плодів (9),
✏️ картки із зображенням продуктів у множині (9),
✏️ картки із зображенням розрізаних навпіл овочів і фруктів (9),
✏️ тіньові зображення плодів у однині (9),
✏️ контурні картинки-розмальовки овочів і фруктів (9),
✏️ таблички-підписи продуктів в однині і множині з виділеним закінченням слова (18)
Варіанти використання:
1) окремо як картки для автоматизації та/або диференціації звуків,
2) при вивченні лексичної теми "Овочі та фрукти",
3) при навчанні глобальному читанню,
4) складати логічний ланцюжок одного плода (Зразок на першому зображенні (помідор),
5) упізнавати продукт тільки по тіні чи по контуру,
6) співставляти картинки за принципом "Однина-множина", "Ціле і частина" (інші - не брати до уваги),
7) грати як гру "Мемо" (роздрукувати у двох копіях),
8) використати як гру на липучках.
Автор Мар'яна Нестерук
Логічний ланцюжок-лото "Овочі та фрукти"
на диференціацію [р]-[л].
Мета: диференціювати звуки [р] та [л] у словах за лексичною темою "Овочі та фрукти", навчати змінювати слова у множині; навчати співвідносити ціле і частину; розвивати логічне мислення та уяву, навички переключення, зосередженість.
Словник: яблуко, груша, морква, персик, помідор, лимон, гранат, гарбуз, баклажан.
Комплектність (45 картинок і 18 табличок-підписів):
предметні картинки з одиничним зображенням плодів (9),
картки із зображенням продуктів у множині (9),
картки із зображенням розрізаних навпіл овочів і фруктів (9),
тіньові зображення плодів у однині (9),
контурні картинки-розмальовки овочів і фруктів (9),
таблички-підписи продуктів в однині і множині з виділеним закінченням слова (18)
Варіанти використання:
1) окремо як картки для автоматизації та/або диференціації звуків,
2) при вивченні лексичної теми "Овочі та фрукти",
3) при навчанні глобальному читанню,
4) складати логічний ланцюжок одного плода (Зразок на першому зображенні (помідор),
5) упізнавати продукт тільки по тіні чи по контуру,
6) співставляти картинки за принципом "Однина-множина", "Ціле і частина" (інші - не брати до уваги),
7) грати як гру "Мемо" (роздрукувати у двох копіях),
8) використати як гру на липучках.
Автор Мар'яна Нестерук