Логопедична гра «Чиє житло»
з використанням коректурних таблиць
для розвитку мовлення
на заняттях дітей середнього віку
із загальним недорозвитком мовлення
Автор матеріалу: вчитель-логопед вищої категорії
ДНЗ (дитячий садок) компенсуючого типу (спеціальний) №323 м. Києва
Романовська Ксенія Степанівна
Мета: закріплювати і уточнювати, поповнювати словник назвами житла людей, птахів, тварин, риб. Розвивати спостережливість, уяву, дрібну моторику, швидку реакцію. Сприяти мимовільному запам’ятовуванню цифр і образу друкованого слова, привчати запам’ятовувати і «зчитувати» зорово слова, зіставляти його з буквеним написанням.
Логопедична гра «Чиє житло»
1
Будинок |
2
Гніздо |
3
Акваріум |
4
|
5
|
6
|
7
Дупло |
8
|
9
Шпаківня |
10
|
11
Мурашник |
12
|
13
Конюшня |
14
Телятник |
15
Корівник |
16
Будка |