Мета гри формувати вміння вживати назви у називному, родовому, знахідному відмінках однини. Закріплювати і уточнювати, поповнювати словник назвами фруктів, овочів, ягід. Розвивати спостережливість, уяву, дрібну моторику, швидку реакцію. Сприяти мимовільному запам'ятовуванню цифр і образу друкованого слова, привчати запам'ятовувати і «зчитувати» зорово слова, зіставляти його з буквеним написанням.
Логопедична гра «Є – нема, я бачу»
з використанням коректурних таблиць
для розвитку мовлення
на заняттях дітей середнього віку
із загальним недорозвитком мовлення
Автор матеріалу: вчитель-логопед вищої категорії
ДНЗ (дитячий садок) компенсуючого типу (спеціальний) №323 м. Києва
Романовська Ксенія Степанівна
Мета: формувати вміння вживати назви у називному, родовому, знахідному відмінках однини. Закріплювати і уточнювати, поповнювати словник назвами фруктів, овочів, ягід. Розвивати спостережливість, уяву, дрібну моторику, швидку реакцію. Сприяти мимовільному запам’ятовуванню цифр і образу друкованого слова, привчати запам’ятовувати і «зчитувати» зорово слова, зіставляти його з буквеним написанням.
Логопедична гра «Є – нема, я бачу»
1
Малина |
2
Цибуля |
3 Слива |
4
Гарбуз |
5
Помідор |
6
Мандарин |
7
Буряк |
8
Ананас |
9
Персик |
10
Редиска |
11
Ківі |
12
Баклажан |
13
Морква |
14 Хурма |
15
Капуста |
16
Інжир |