Логопедична розвага:" Доброта - це частина нас".

Про матеріал
Мета: - розвивати вміння розрізняти добре й погане, навички колективної роботи; - виховувати ціннісні орієнтири, здатність формулювати моральні судження; - цікавість до гри.
Перегляд файлу

ВИХОВНИЙ ЗАХІД

 Тема. Доброта - це частина нас

Мета: розвивати вміння розрізняти добре й погане, навички колективної
роботи;
виховувати ціннісні орієнтири, здатність формулювати
моральні судження; цікавість до гри.

Обладнання: плакат  «Добрі справи прикрашають людину», будиночок,  картки зі словами, малюнки дерев, кольорові олівці, прислів'я(записи на дошці).

Хід заходу


І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
1. Привітання. (Звучить мелодія.)
2. Повідомлення теми виховної години.
- Діти, сьогодні ми поговоримо про доброту.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1.Слухання легенди «Все у твоїх руках».

Ця історія відбулася багато років тому в стародавньому місті, у якому жив відомий мудрець. Слава про його мудрість розійшлася далеко від рідного міста. Але була в цьому місті людина, яка заздрила його славі. І от вирішила ця заздрісна людина придумати таке запитання, щоб мудрець не зміг на нього відповісти.

  Тоді пішов заздрісник на луки, піймав метелика, посадив його між зімкнених долонь і подумав: «Спитаю я в мудреця ось що. Скажи – но, о наймудріший, який метелик у мене в руках - живий чи мертвий? Якщо він скаже, що живий, я стисну долоні – і метелик помре, а якщо він скаже, що мертвий, я розкрию долоні – і метелик полетить. Отоді всі зрозуміють, хто з нас розумніший».             

Так все й трапилося. Заздрісник піймав метелика, посадив його між долонями, пішов до мудреця та запитав у того: «Який метелик у мене в руках, о наймудріший: живий чи мертвий?» І тоді мудрець, який дійсно був дуже розумною людиною, сказав: «Все у твоїх руках».

Отже, «Добрі справи прикрашають людину».(Запис на плакаті)
2. Складання «Абетки гарних слів».
- Давайте створимо у нашому класі гарний настрій. Згадайте гарні,  добрі слова на літеру «Д», ми поселимо їх у цей будиночок.


Добрий

Дружній

Добродушній

Доброзичливий

   Добронравний

   Дорогий

   Доброчесний

   Добропорядний.


- Діти у цьому будиночку живуть дуже гарні слова про доброту. А як ви розумієте слово «ДОБРО»?
- Наведіть приклади доброго ставлення людей. (Люди вітаються, допомагають у скруті, дарують квіти, вітають зі святами, допомагають людям похилого віку, тваринам.)
- Згадайте, які добрі вчинки зробили ви?

3. Гра «Добрий дощик».
- Діти, ми можемо спостерігати добре ставлення не лише серед людей, а й у природі. Пограємо гру «Добрий дощик».
(Діти стають у коло. Усі вони – «Добрі дощові краплинки». У середині – «Мама Хмара». Цій дитині дається чашечка з чарівною водою доброти. Грає музика, і всі «краплинки» танцюють, кружляючи навколо «Мами Хмари». Коли мелодія обривається, всі краплинки завмирають, а «Мама Хмара» бризкає водою з чашечки по черзі на кожну дитину  та запитує «краплинок», кому вони допомогли. Кожна має відповісти (наприклад:
«Я побачила квіточку, зачахлу від спеки, та й напоїла її.
А я помітила на дорозі брудну машину й помила її.
Я розвеселила дітей.
Я допомогла помити посуд.
Я вмила брудного хлопчика.
Я полила дерево, яке діти посадили біля школи.
А я дала зайчику водички».)

-​ Діти, скажіть, якою була Мама – Хмара добрих краплинок? Чого і як вона навчала своїх діточок?
4. Бесіда про маму.
- А хто, як ви гадаєте, є найдобрішою та найтурботливішою людиною у родині?(Мама)
- Як вона піклується про вас?

-​  Чому кажуть: «Біля сонця – тепло, біля матері добре.»?
- Як ви піклуєтесь про свою матусю?

-  Як допомагаєте у домашніх справах?

Висновок:

- Ви повинні пам’ятати: на все хороше, що для вас робиться людьми, треба відповідати теж добром, виявляти увагу, чуйність до дорослих, однолітків та молодших і так само бути добрими до тварин.

5. Гра «Склади прислів’я і приказки» (Записи на дошці)

• Добрі справи, прикрашають людину.
• За добро, добром і платять.
• Без добрих справ, немає доброго імені.

• Злий не вірить, що є добрі люди.
• Добре роби, добре й буде.
6. Інсценівка байки.
Автор: Запитала блискавка у сонця.
Блискавка: Скажи, чому люди люблять тебе більше за мене, адже я теж дуже
яскрава?
Сонце: Тому що люди люблять тепло і ласку.
Блискавка: Від моїх пожеж, що вирують Землею, багато тепла, але це їх чомусь не влаштовує!
Сонце: Вся справа в тому, що добра у твоїй душі вистачає лише на
короткий спалах, який приносить дуже багато лиха.
Учитель: Хто з учасників розмови подобається вам більше? Чому?
7. Малювання «Дерева Доброти»
- У вас у кожного на парті лежить дерево, намалюйте на ньому стільки плодів, скільки добрих людей у вашому житті ви згадаєте.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

1.Підсумок заняття
- Отже, як на зміну зимі приходить весна, так і усередині нас змінюються почуття та думки. Змінюється внутрішній стан. Тільки відчувши внутрішню силу і спокій, ви зможете привести цю силу у своє реальне сьогодення. Щасти вам у прагненні добра!

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Падусенко Анюта
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Виховна робота
Інкл
Додано
22 травня 2020
Переглядів
840
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку