14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Логопедична розвага:" Доброта - це частина нас".

Про матеріал
Мета: - розвивати вміння розрізняти добре й погане, навички колективної роботи; - виховувати ціннісні орієнтири, здатність формулювати моральні судження; - цікавість до гри.
Перегляд файлу

ВИХОВНИЙ ЗАХІД

 Тема. Доброта - це частина нас

Мета: розвивати вміння розрізняти добре й погане, навички колективної
роботи;
виховувати ціннісні орієнтири, здатність формулювати
моральні судження; цікавість до гри.

Обладнання: плакат  «Добрі справи прикрашають людину», будиночок,  картки зі словами, малюнки дерев, кольорові олівці, прислів'я(записи на дошці).

Хід заходу


І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
1. Привітання. (Звучить мелодія.)
2. Повідомлення теми виховної години.
- Діти, сьогодні ми поговоримо про доброту.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1.Слухання легенди «Все у твоїх руках».

Ця історія відбулася багато років тому в стародавньому місті, у якому жив відомий мудрець. Слава про його мудрість розійшлася далеко від рідного міста. Але була в цьому місті людина, яка заздрила його славі. І от вирішила ця заздрісна людина придумати таке запитання, щоб мудрець не зміг на нього відповісти.

  Тоді пішов заздрісник на луки, піймав метелика, посадив його між зімкнених долонь і подумав: «Спитаю я в мудреця ось що. Скажи – но, о наймудріший, який метелик у мене в руках - живий чи мертвий? Якщо він скаже, що живий, я стисну долоні – і метелик помре, а якщо він скаже, що мертвий, я розкрию долоні – і метелик полетить. Отоді всі зрозуміють, хто з нас розумніший».             

Так все й трапилося. Заздрісник піймав метелика, посадив його між долонями, пішов до мудреця та запитав у того: «Який метелик у мене в руках, о наймудріший: живий чи мертвий?» І тоді мудрець, який дійсно був дуже розумною людиною, сказав: «Все у твоїх руках».

Отже, «Добрі справи прикрашають людину».(Запис на плакаті)
2. Складання «Абетки гарних слів».
- Давайте створимо у нашому класі гарний настрій. Згадайте гарні,  добрі слова на літеру «Д», ми поселимо їх у цей будиночок.


Добрий

Дружній

Добродушній

Доброзичливий

   Добронравний

   Дорогий

   Доброчесний

   Добропорядний.


- Діти у цьому будиночку живуть дуже гарні слова про доброту. А як ви розумієте слово «ДОБРО»?
- Наведіть приклади доброго ставлення людей. (Люди вітаються, допомагають у скруті, дарують квіти, вітають зі святами, допомагають людям похилого віку, тваринам.)
- Згадайте, які добрі вчинки зробили ви?

3. Гра «Добрий дощик».
- Діти, ми можемо спостерігати добре ставлення не лише серед людей, а й у природі. Пограємо гру «Добрий дощик».
(Діти стають у коло. Усі вони – «Добрі дощові краплинки». У середині – «Мама Хмара». Цій дитині дається чашечка з чарівною водою доброти. Грає музика, і всі «краплинки» танцюють, кружляючи навколо «Мами Хмари». Коли мелодія обривається, всі краплинки завмирають, а «Мама Хмара» бризкає водою з чашечки по черзі на кожну дитину  та запитує «краплинок», кому вони допомогли. Кожна має відповісти (наприклад:
«Я побачила квіточку, зачахлу від спеки, та й напоїла її.
А я помітила на дорозі брудну машину й помила її.
Я розвеселила дітей.
Я допомогла помити посуд.
Я вмила брудного хлопчика.
Я полила дерево, яке діти посадили біля школи.
А я дала зайчику водички».)

-​ Діти, скажіть, якою була Мама – Хмара добрих краплинок? Чого і як вона навчала своїх діточок?
4. Бесіда про маму.
- А хто, як ви гадаєте, є найдобрішою та найтурботливішою людиною у родині?(Мама)
- Як вона піклується про вас?

-​  Чому кажуть: «Біля сонця – тепло, біля матері добре.»?
- Як ви піклуєтесь про свою матусю?

-  Як допомагаєте у домашніх справах?

Висновок:

- Ви повинні пам’ятати: на все хороше, що для вас робиться людьми, треба відповідати теж добром, виявляти увагу, чуйність до дорослих, однолітків та молодших і так само бути добрими до тварин.

5. Гра «Склади прислів’я і приказки» (Записи на дошці)

• Добрі справи, прикрашають людину.
• За добро, добром і платять.
• Без добрих справ, немає доброго імені.

• Злий не вірить, що є добрі люди.
• Добре роби, добре й буде.
6. Інсценівка байки.
Автор: Запитала блискавка у сонця.
Блискавка: Скажи, чому люди люблять тебе більше за мене, адже я теж дуже
яскрава?
Сонце: Тому що люди люблять тепло і ласку.
Блискавка: Від моїх пожеж, що вирують Землею, багато тепла, але це їх чомусь не влаштовує!
Сонце: Вся справа в тому, що добра у твоїй душі вистачає лише на
короткий спалах, який приносить дуже багато лиха.
Учитель: Хто з учасників розмови подобається вам більше? Чому?
7. Малювання «Дерева Доброти»
- У вас у кожного на парті лежить дерево, намалюйте на ньому стільки плодів, скільки добрих людей у вашому житті ви згадаєте.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

1.Підсумок заняття
- Отже, як на зміну зимі приходить весна, так і усередині нас змінюються почуття та думки. Змінюється внутрішній стан. Тільки відчувши внутрішню силу і спокій, ви зможете привести цю силу у своє реальне сьогодення. Щасти вам у прагненні добра!

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Виховна робота
Інкл
Додано
22 травня
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку