Логоритмічне заняття на тему «Наземний транспорт».

Про матеріал
Тема:розвивати орієнтацію в просторі, закріпити вміння виконувати артикуляційну, мімічну, пальчикову гімнастику, закріпити вимову звуків «Ц», «Ч», формувати напруження та розслаблення м’язів тіла, навчати відтворювати ритмічний рисунок, наслідуючи дії педагога, розвивати дрібну моторику пальців рук, артикуляційну моторику, мовленнєвослухову пам'ять, фонематичний слух, закріпити знання з даної лексичної теми.
Перегляд файлу

Логоритмічне  заняття  на  тему «Наземний  транспорт».

Тема:розвивати  орієнтацію  в  просторі,  закріпити   вміння  виконувати  артикуляційну,  мімічну,  пальчикову  гімнастику,  закріпити  вимову  звуків «Ц», «Ч»,  формувати  напруження  та  розслаблення  м’язів  тіла,  навчати  відтворювати  ритмічний  рисунок, наслідуючи дії  педагога,  розвивати  дрібну  моторику  пальців  рук,  артикуляційну  моторику,  мовленнєвослухову   пам'ять,  фонематичний  слух,  закріпити  знання  з  даної  лексичної  теми.    

                                  Хід  заняття

Вступна  частина:  

Привітання (логопед  разом  з  дітьми)

Добрий   день,  малята!         

Діти: Добрий  день!

Вашим  ноженятам,

Діти: Добрий  день!

Вашим  оченятам,

Діти: Добрий  день!

Вашим  рученятам,

Діти: Добрий  день!

(Діти  стоять у колі  та  махають  ручками. Торкаються  своїх  ніжок,  очей  та  рук.)

Логопед: Біля  друга  я  стою

                        Руку  його  я візьму.

                        Будемо  поруч  ми  стояти,

                        І  усіх  у  нашому  колі  так  вітати.

                        Починаємо  займатись,

                        Будемо  дуже  ми  старатись.

Логопед: Пропоную  я  вам  діти  відправитись  до  країни  цікавих  розваг, для  того  ми  сідаємо  у  потяг.

Виконання  ритмічної  розминки.

Діти  стоять  рядком. Вони  повертаються  на  право,  беруть  за  пояс  дитину, яка  стоїть  попереду. Діти починають рухатись,  імітуючи  рух  коліс  поїзда.

Логопед:  Від  перону  рушає  поїзд. Спочатку  повільно (чух-чух-чух),  потім   швидше (чух-чух-чух), ось вже  мчить чимдуж (чух-чух-чух-чух). Гудок.(ту-ту-тууууу).

Логопед:  Їдемо  в поїзді   чух-чух-чух,  стукаємо   мамі  у    вікно,

                   Їдемо  в поїзді   чух-чух-чух   стукаємо  татові  у  вікно,

                   їдемо   в поїзді   чух-чух-чух   махаємо   мамі  у   вікно,

                   їдемо   в поїзді   чух-чух-чух   махаємо   татові  у  вікно.

Вихователь:  Пропоную  дітям  вам  пограти  в  рухливу гру «Бігли  по  доріжці».  Діти  вийшли  з  поїзда та  зробили  крок  назад.

Бігли,  бігли  по  доріжці,

Не   втомились  наші  ніжки.

Ми   присядемо,  підстрибнемо.

(Діти  вільно  біжать,  присідають,  підстрибнуть, виставляють  ноги).

Танцювати  ми  почнемо                     Біжать  по  колу

Бігли,  бігли  по  доріжці,                   

Притомились  наша  ніжки

На  травичку  ми  лягли                      Лягають на підлогу

Ручки,  ніжки  простягли

Вже  спочили  наші  ніжки,              Погладжують  ноги

Пострибаємо  ми  трішки.                Стрибають  на  місці

Пострибали  мов  зайчата.

І  поплескали   завзято                      Поплескають  у  долоні

«Ми  знову  вирушаємо  в  дорогу. Який  гудок  дає  паровозик?»

(Вимовляти  в різному  темпі,  з  різною  гучністю і  різним  тембром  голосу  пісеньки  паровозика «Ту-ту…., ту-ту-ту…., ту-ту-ту-ту…..»

Основна  частина: Голосова  вправа «Паровозик"

Логопед: «А  які  ми  чуємо  звуки,  коли  паровозик  тільки – но починав  рухатися? Спробуймо  відтворити  ці  звуки: «Чух-чах, чух-чих-чух, чах-чух-чих-чух-….» (Треба  вимовляти,  прискорюючи  темп,  робити  колові  рухи  руками  в  такт  проговорення).

Логопед: « Паровозик  наближається  до  станції,  його  пісенька  стає  повільнішою».(Проговорюючи  чух-чух-чух,   уповільнювати  темп).

Логопед: «Паровозик  випустив  пару  та  зупинився». (Усі  вимовляють: Тш-ш-ш-ш-ш…»  Гучність  голосу  при   цьому  зменшується.

Логопед:  Діти  наш  поїзд  прибув  на  зупинку, яка  називається  «Музична  розвага»,  діти  сідають  на  килимок.

Логопед  включає  уривки  гри  різних  музичних  інструментів,  дитина  називає  музичний  інструмент, який  вона  чує.

Логопед  пропонує   дітям  закрити  очі  та  демонструє звучання одного із  музичних  інструментів  та діти  відгадують.

Заключна  частина: Вправи  на  розвиток  творчої  ініціативи  дітей.

Логопед: « Сигнал  у  нас  уже  є ( показує  дзвіночок),  а  чого   немає?

Відгадайте  загадку:

Залізний  кінь  фарбований

Гумою  підкований.

От  такі  в  нас  чудеса -

Є  чотири  колеса.

Хатка  йде  собі  сміливо.

Хочеш – вправо,  хочеш -  вліво.

Хочеш  в  ліс,  чи  до  ріки,

Що  за  хатка,  дітлахи.

(Машина).

Логопед: « А  тепер   давайте  відремонтуємо  ось  цю  машину,  щоб  мати  на  чому  продовжувати  свою   подорож». Діти,  з  яких   частинок  складається  автомобіль?

Діти: кабіна,  кузов, колеса,  шини,  фари,  вікно.

Логопед: Молодці,  я  пропоную  вам  продовжити   відгадувати  загадки  та  дати  правильні  відповіді,  як  ви  бачити  на  столі  можна  знайти  картинку з  різним  видом   транспорту.

На   колесах  їде  хата,                         Роги  причепив  до  дроту

а  у  ній – людей  багато.                     І  повіз  всіх  на  роботу.

(Автобус).                                             ( Тролейбус).

На  будові  працівник                            Має  пащу,  зуби  грізні,

Сам  вантаж  скидати  звик.                  Землю  риє  звір  залізний.

(Самоскид).                                            (Екскаватор).

Колосочки   по збирав,                           Торохтів   собі  поволі,

Змолотив  і  в  бункер  склав.                 На  рядки   розкреслив  поле.

(Комбайн).                                               (Трактор).

Логопед  на  завершення  заняття  пропонує   дітям  релаксацію.

(діти  сидять як  найзручніше  на килимку   в  позі  лотоса  закривши оченята  та  слухають  запис  мелодію « Повітря».

 

 

 

 

                   

 

docx
Додано
28 травня 2020
Переглядів
2011
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку