Лондон - столиця Великої Британії

Про матеріал
Методична розробка містить модель уроку-подорожі з елементами запакованого уроку з використанням цифрових інструментів гейміфікації освітнього процесу при вивченні теми уроку «Лондон – столиця Великої Британії» з теми програми «Англомовні країни»
Перегляд файлу

 

 

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

ІМЕНІ О.С. ЄГОРОВА

 

C:\Users\SMART\Desktop\gamification,8855038_fixedwidth_9.jpg

 

Методична розробка уроку на тему:

«Лондон – столиця Великобританії»

на обласний конкурс «Інновації в освітньому просторі: сучасні тренди»

в номінації: гейміфікація у навчанні

 

 

 

 

Підготувала: Людмила Сосновська

викладач іноземної мови

 

 

АНОТАЦІЯ

Одним із пріоритетних напрямів реформування освіти, висунутих Державною національною програмою «Освіта. Україна XXI століття», визначено необхідність «досягнення якісно нового рівня у вивченні іноземних мов». Вимоги часу та методики сучасного уроку спрямовують викладача на використання інноваційних технологій навчання.

Одним з ефективних способів залучення учнів  до активного навчання й оволодіння навчальним матеріалом є ігрова діяльність. Проблема впровадження гейміфікації в освітній процес невід’ємно пов’язана з формуванням позитивної мотивації до оволодіння й закріплення навчального матеріалу, формування практичних навичок і компетенцій. Гейміфікація – це процес використання ігрового мислення і динаміки ігор для залучення учнів до вирішення завдань, перетворення освітнього процесу на гру.

Методична розробка містить модель уроку-подорожз елементами запакованого уроку з використанням цифрових інструментів гейміфікації освітнього процесупри вивченні теми уроку «Лондон – столиця Великої Британії» з темипрограми «Англомовні країни» для спеціальності «Кухар. Кондитер».

Форми і методи, використані на уроці, поряд із впровадженнямгейміфікації в освітній процес сприяють мотивації здобувачів освіти до навчання; відбуваєтьсяформуваннякомунікативних здібностей, практичних умінь та навичок роботи у групах із закріпленням навчального матеріалу,розвивається пізнавальна, пошукова активність, розумові здібності, просторова уява та реакція. А це, в свою чергу, заохочує учнів до роботи в цифровому та інтерактивному середовищі, сприяє організації самостійної роботи, підвищує їх самооцінку.

Пропонована методична розробка може бути використана викладачами іноземної (англійської) мовипри проведенні уроку та у позакласній роботі з предмета.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

1. Методичний супровід уроку.

4-8

2. Методична розробка уроку «Лондон – столиця Великої Британії».

9-18

3. Додатки

19-21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД УРОКУ

Ми живемо в чудовий час змін та викликів. На наших очах відбувається технологічна революція, яка впливає на життя та змінює його на краще. Використання гаджетів на уроках, можливостей Інтернету та його ресурсів позитивно впливають на формування вмінь та навичок учнів, а уроки стають не тільки цікавими та захопливими, але й сучасними та практичними, що покращує ефективність та якість викладання.

Перед викладачем постають важливі завдання – організувати освітній процес так, щоб у здобувачів освіти підтримувався постійний високий інтерес до майбутньої професії, до змісту навчального матеріалу, до активної пізнавальної діяльності. Досягнення цієї мети можливе тільки за умов ефективності проведення кожного уроку, поєднання різних форм та методів навчання, застосування інноваційних освітніх технологій.

Практичний досвід викладання іноземної (англійської) мови свідчить про те, що на сучасному етапі навчання значну увагу необхідно приділяти застосуванню   мультимедійних   технологій,   у   яких   одночасно   використовують тексти, графіку, відеоматеріали, звукові ефекти, анімацію.

Сукупність аудіо та візуальних ефектів разом з інтерактивним програмним забезпеченням впливає на емоційні та понятійні сфери, сприяє більш ефективному засвоєнню мовного матеріалу, надає можливість для комплексного розвитку навичок мовної діяльності учня.

Активне використання різних методів навчання знайшло своє відображення у проведенні уроку-подорожі із застосуваннямцифрових інструментівгейміфікації.

 Урок проведено у кабінеті іноземної мови з учнями другого курсу  професії «Кухар. Кондитер». Тема уроку «Лондон – столиця Великої Британії» є однією з складових теми навчальної робочої програми «Англомовні країни»», на  яку відводиться 12 годин.

Метою уроку є розширення словникового запасу учнів, активізація  вживання лексичних одиниць з теми через різні види мовленнєвої діяльності; підготовка до самостійного висловлювання про Велику Британію й її столицю, розширення знань здобувачів освіти про визначні місця Лондона, розвиток  пам'яті, кругозору, уваги, вміння працювати самостійно та застосовувати набуті навички у практичній діяльності, використовуючи онлайн-інструментарій освітнього простору.

Технічне оснащення кабінету для проведення уроку: комплект ноутбук+проєктор для демонстраційного супроводу уроку, доступ до мережі Інтернет через Wi-Fi.

Оснащення робочого місця учня: гаджет, який містить посилання на урок, підготовлений викладачем з використанням Genial.ly, мультизадачного онлайн-сервісу для створення презентацій, інтерактивних зображень, карт,  вікторин, плакатів, ігор та віртуальних посібників. Посилання є активним тільки для тих, хто є користувачем цієї системи. Тому, для того, щоб скористатися поданим у методичній розробці посиланням, необхідно зареєструватися та виконати наступний алгоритм дій: клікнути на посилання і уважно слідувати інструкціям викладача щодо роботи з сервісом.

Ні для кого не секрет, що ефективні уроки маютьсупроводжуватисянаочністю. І целогічно! Аджеучням до вподобияскравізображення, відео, інфографіки, анімації та діаграми. На думку багатьохучених, самеціяскравіелементи наш мозокзапам'ятовуєнайкраще. Такий формат візуалізації навчального матеріалу, яксервісGenial.lyдля створенняінтерактивного контенту, точно є віртуальнимпомічником педагога, дає можливість  поєднатиприємне з корисним, але зробитице по-новому.

Урок традиційно розпочинається з організаційного моменту, в процесі якоговикладач перевіряє присутніх учнів у кабінеті, готовність до уроку, налаштовує їх на продуктивну роботу. Оголошує девіз уроку, знайомить з сервісом Genial.ly і правилами роботи на уроці.

Слід зазначити, що усвідомлено збільшено час організаційного етапу з метою максимального заволодіння увагою учнів, занурення в іншомовну атмосферу, зацікавлення та позитивного емоційного налаштування на плідну співпрацю.

Спонукаючи учнів до активної розумової діяльності з першої хвилини спілкування і знайомлячи з девізом уроку, викладач пропонує їм представити себе у ролі туристів. Здобувачі освіти віртуально проходять паспортний контроль у міжнародному аеропорту Бориспіль та прибуваютьлітаком до міжнародного аеропорту «Хітроу» і розпочинають свою подорож до Великої Британії та її столиці Лондонуіз проходження митниці.

Налаштування комунікації з учнями відбувається у формі невимушеного спілкування під час якого, вони надають інформацію уявному працівнику митниці про себе, свою дату народження, національність, місто і країну, з якої прибули, мету візиту до Лондона.

Етап перевірки домашнього завдання розпочинається з пояснення учням системи оцінювання уроку. Робота на уроці оцінюватиметься за накопичувальною схемою. Отримані бали за виконані практичні вправи та завдання заносяться до оціночного листа, який заповнює викладач протягом заняття (додаток №1). Наприкінці уроку кожен учень отримає узагальнений бал за виконану роботу. Оцінювання відбувається автоматично, що унеможливлює суб’єктивність викладача.

На етапі актуалізації знань використановідеоз каналу «YouTube». Клікнувши на червону кнопку, учні переглядають відео «TheUnitedKingdomofGreatBritainandNorthernIreland» з метою отримання загального уявлення та максимально повного розуміння всієї інформації, що міститься в ньому. А для того, щоб перевірити себе, вони клікають на синю кнопку і виконують дидактичну гру на з’єднання двох частин речення, створенувикладачем за допомогою сервісу «PurposeGames».Розвиток навичок діалогічного мовлення відбувається під час ведення бесіди в режимі викладач-учні. За правильні відповіді учні отримують бали, які викладач заносить до оціночного листа.

На етапі мотивації викладач знайомить учнів з темою, метою, завданнями та вправамиуроку.

Доцільно обраний прийом «Мозковий штурм», у формі ведення діалогу, дозволяє створити комунікативну ситуацію. Постановка проблемного запитання «Що, на вашу думку, об’єднує британців з українцями?» розвиває критичне мислення.

На етапі формування знань та вмінь проводитьсялексична робота з фонетичним відпрацюванням нових слів. Учні, клікнувши на інтерактивний елемент «Start», знайомляться з новими словами, записують їх у словники. Клікнувши на «Words», вони переходять до флеш-карток, створених у онлайн застосунку «Quizlet.com», і, перегортаючи їх, запам’ятовуютьслова, дефініції й переклад. Клікнувши на елемент «Play», учні мають можливість перевірити себе, виконавши вправу, створену за допомогою «Learningapps.org». Перейшовши до елементу «Text» та застосувавши QR-код, учні читають текст «London», після чого відповідають на питання викладача, клікнувши на інтерактивний елемент «+Questions».Така форма роботи дає можливість послідовно та систематизовано подати необхідний матеріал, забезпечити візуальний супровід та чітко структурувати нові поняття теми. Після подачі викладачем нової, відбувається миттєвий зворотній зв’язок шляхом практичного виконання учнями тренувальних вправ.

Віртуально  подорожуючи Лондоном, учні, натиснувши на  інтерактивні кнопки, переходять до флеш-карток з коротким описом визначних місць та фото-карт, що допомагає візуалізувати навчальний матеріал. Вони мають можливість передивлятися їх кілька разів, повертатися і знову передивитися, запам’ятовуючи інформацію.Відео «Londonsightseeing» допомагає систематизувати та закріпити матеріал флеш-карток. Одночасно, переглядаючи відео, та натиснувши на інтерактивний елемент синього кольору, учні заповнюють таблицю: встановлюють порядок визначних місць, про які розповідається у відео.

Для розвитку навичок читання викладач пропонує учням опрацювати слайд «BuckinghamPalace» і встановити відповідність між описом та назвою  приміщень Букінгемського палацу.

Доцільним на уроці є  прослуховування учнями репу«BigBensong», взятого з islcollective.com, платформи, яка акумулює велику кількість навчального матеріалу та надає доступ до автентичних текстів, відео, розроблених до них завдань. Особливістю  цього завдання є те, що відео зупиняється через деякі інтервали часу і  відновлюється тільки тоді, коли учні виконають  завдання: вписавши з клавіатури почуте слово, заповнять пропуски у реченнях,  виберутьпотрібне слово із запропонованих,  поставлять слова у правильному порядку, утворивши речення.

Для зацікавлення здобувачів освіти і підтримання їх постійного інтересу й уваги викладачем використані різноманітні форми і методи проведення уроку: бесіда, перегляд відео, прослуховування пісень, віршів, читання тексту, онлайн ігри, пазли, кросворди.

Так, знайомлячись з одним з найбільших у світі універсальних магазинів, розташованим у Лондоні, учні  поєднують правила поведінки у цьому магазині змалюнками-символами. А прослуховуючи вірш «TheLondoneye», вони заповнюють пропуски у тексті почутими словами. Підкресленим словам знаходять українські еквіваленти.

Швидким та доступним способом на етапі узагальнення та систематизації є перевірка засвоєння опрацьованого матеріалу шляхом проведення вікторини, створеної за допомогою сервісу Genial.ly, та тестування на платформі naurok.com.ua (синя, жовта й червона кнопки слайду «Let’sdosomeactivities»).

Підсумки уроку проведено у формі діалогу, обміну думками, вираження власних почуттів. Прийом «Смайлик» є традиційним способом з’ясувати емоційний стан учнів. У цей час вони неусвідомлено здійснюють самооцінку своєї діяльності, а також висловлюють ставлення до самого уроку. Вибір учнями смайлика конкретного кольору (синій, червоний, жовтий, зелений) дає можливість викладачу індивідуально та диференційовано підійти до розподілу домашнього завдання. Обов’язковим є проведення інструктажу з його виконання та, за необхідності, надаються індивідуальні консультації. Учні мають можливість виконати домашнє завдання на платформі «Classroom» або, як альтернатива, через QR-коди, які вони отримають у роздрукованому вигляді.

Наприкінці уроку проведено інструктаж із виконання домашнього завдання, яке має диференційований характер; вправи індивідуальні та творчі.Запропоновано різнорівневі завдання, зокрема, для початкового рівня – вправи 1 та 3 на стор. 65-66 (Англійська мова (11-й рік навчання, рівень стандарту: підруч. Для 11 класу закладів загальної середньої освіти/М.А. Нерсисян, А.О.  Піроженко); середнього – обрати одну з онлайн-ігор або виконади обидві ( зелена та жовтогаряча кнопки слайду «Let’sdosomeactivities»), запропоновану викладачем, і скріни виконаного завдання розмістити у класрумі групи; достатнього-переглянути відео «TransportinLondon» з   платформи «Іslcollective.com.» або «BuckinghamPalace» (завдання-замок), скрін результату розмістити у класрумі. Учасникам освітнього процесу, які навчаються на  високому рівні, з метою взаємоперевірки та подвіщення самостійності, запропоновано випереджальне завдання: підготувати 5 питань стосовно теми уроку. На уроці проходить обмін цими питаннями і взаємооцінювання. Бажано використання різних онлайн сервісів і платформ.

У ході всього уроку через актуалізацію інформації прослідковуються міжпредметні зв’язки з інформатикою, історією, географією, спеціальними дисциплінами, що забезпечує формування цілісності знань здобувачів освіти.

Отже, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології на уроках, викладач може не лише урізноманітнити форми, методи і прийоми роботи, а й зацікавити, спонукати учнів до вивчення іноземної мови.

Методично обгрунтованим на уроці є відведення часу на релаксацію з метою переключення уваги з навчальної діяльності учнів на звичну їхню справу – онлайн-ігри. Викладач, об’єднавши учнів у пари або групи (в залежності від кількості учнів), знайомить їх з вправами (кнопки фіолетового та червоного кольорів слайду «Let’sdosomeactivities») та пропонує обрати одну або декілька для виконання. Учні мають можливість виконувати вправи, ввімкнувши музику. Остаточний результат (результати) учні демонструють викладачу.

Запропоновані ігри логічновідповідають темі уроку;вони захоплюють, викликають бажання взяти участь і одночасно знімають психологічну напругу, що більшою чи меншою мірою супроводжує освітній процес. Відбувається ненав’язливе запам’ятовування та відпрацювання  лексики, формування граматичних навичок.

На перший погляд, можна зробити висновок, що урок перенасичений різними онлайн-інструментами та вправами, але, рівень компетентностей учнів різний, деякі вправи потребують менше часу на виконання, а виконання деяких залежить від знань. Таким чином, викладач має право і можливість на власний розсуд корегувати структуру уроку та його елементи.


ПЛАН УРОКУ

Професія: Кухар. Кондитер

Тема програми: Англомовні країни

Тема уроку: Лондон – столиця Великої Британії

Мета уроку:

знаннєвий компонент:розширити словниковий запас учнів, активізувати  вживання лексичних одиниць з теми через різні види мовленнєвої діяльності; підготувати учнів до самостійного висловлювання про Велику Британію і її столицю Лондон, розширити знання учнів про визначні місця Лондона;

діяльнісний компонент:розширити кругозір,розвивати комунікативні компетенції учнів, пам'ять, увагу, логічне мислення, уміння працювати з цифровими онлайн-інструментами;

ціннісний компонент:виховувати культуру спілкування, прагнення до професійного зростання та самовдосконалення, бажання здобувати нові знання та застосовувати їх у практичній діяльності, сприяти зацікавленості до вивчення іноземної мови.

Методична мета: доцільність вибору ресурсів та прийомів їх застосування для формуванняключовихі загально предметних компетентностейз метою реалізації інформаційно-комунікаційної технології та гейміфікації при викладанні іноземної мови.

Тип уроку:урок вивчення нового матеріалу

Вид уроку:урок-подорож з елементами запакованого уроку й використанням гейміфікації та інформаційно-комунікаційної технології

Методи та методичні прийоми: ведення діалогу, бесіда за запитаннями, створення комунікативної ситуації, онлайн-ігри, тестування, прийом «Картка-підказка», вправи-тренажери, прийоми«Мозковий штурм»,«Смайлик», «5 запитань».

Засоби навчання:ноутбук, проектор, гаджети учнів, онлайн-ресурси:

https://app.genial.ly

https://www.purposegames.com

https://wordwall.net/uk

https://quizlet.com

https://www.proprofsgames.com

https://naurok.com.ua

https://en.islcollective.com

https://www.youtube.com

Міжпредметні зв’язки: інформатика, історія, географія, спеціальні дисципліни, громадянська освіта, зарубіжна література.

Ключові компетентності:

  1. Спілкування державною та іноземною мовами: уміння використовувати в мовленні терміни та поняття,формулювати відповідь на поставлені запитання українськоюта англійською мовами;
  1. Екологічна грамотність і здорове життя:уміння усвідомлювати причинно-наслідкові зв’язки впливу різних видів транспорту на екологію та необхідність дотримання збалансованого харчування.
  2. Інформаційно-цифрова компетентність: уміння запам’ятовувати, критично осмислювати, співставлятий оцінювати отриману інформацію іноземною мовою з різних інформаційних ресурсів.
  3. Основні компетентності у природничих науках і технологіях: уміння використовуватиздобуті знання про Велику Британію й її столицю з уроків історії, географії, зарубіжної літератури.
  4. Уміння вчитись впродовж життя: уміння організовувати самоосвіту за допомогою онлайн-ресурсів із вивчення іноземної мови: визначати мету, планувати, добирати необхідні засоби; виконувати навчальні проєкти.
  5. Ініціативність:виявляти здатність до індивідуальної роботи, бути ініціативним, генерувати ідеї, брати відповідальність за прийняття рішень, вести діалог задля досягнення поставлених завдань під час набуття навичок роботи з цифровими онлайн-інструментами.

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина.

Привітаннявикладача, перевіркаприсутніх та готовностіучнів до уроку, створенняробочоїатмосфери.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми, мети та завдань уроку

(Запис учнів у зошит теми та завдань уроку)

Teacher: Gooddaystudents!  Nice to meet you! How are you today?  Today we’ll continue travellingaround the world.The motto of our lesson is

«Don’t cry bitterly and go to Italy.

Don’t miss your chance and go to France.

Take your pen and go to Japan.

Buy some cheese and go to Greece».

Today you have a great opportunity to dive deeper into the UK atmosphere and to learn more about its capital London. Let’s start. Your task is to be active and attentive. Each of you will receive a mark for your work in class. It will be put in the marks’ list.

Imagine that you are going to travel. Try to introduce yourself in the International Boryspil airport during passport control.

  • What is your name?
  • When were you born?
  • What is your nationality?
  • Where are you from?
  • Where do you live? (city, country)

Очікувані відповіді:

My name is Ann.

I was born on the… of September, 2006.

I am Ukrainian.

I am from Ukraine.

I live in Kropyvnytskyi, Ukraine.

We are getting to the English Speaking countries and today we are in the UK. We are going to one of the biggest and the main city. To London. Imagine that you are arriving there. You must go to the Customs and answer the officer's questions!

  • What is your name?
  • Where are you from?
  • Where are you staying at London?
  • What are you going to do in London?

Очікувані відповіді:

My name is Ann.

I am from Ukraine.

I am staying with my relatives at London.

I am going to visit sights in London.

ІІІ.Актуалізаціяопорнихзнаньучнів.

Before we start our lesson weare going to have some revision from the previous lesson. Watch the video and be ready to do exercise and answer to my questions.

(Перегляд відео з YouTubehttp://surl.li/dorsb

Виконання вправиhttp://surl.li/dortz)

Очікувані відповіді:

The capital of England is London.

The United Kingdom is washed by the Atlantic Ocean.

The official language is English.

The UK is situated on the British Isles.

The longest river is the Severn.

London stands on the river Thames.

It consists of England, Scotland, Wakes and Northern Ireland.

It’s an island country.

The highest mountain is Ben Nevis.

The head of the state is a king.

Ben Nevis is the highest mountain.

Прийом «Мозковий штурм»(ведення діалогу, постановка проблемного питання)

Teacher:What did you like most about the video?

What facts did you learn for the first time?

I want to tell you an interesting historical fact. The 4th daughter of Yaroslav the Wise Agatha ofKyiv was the wife ofKing Edward and the queen of England. She connected the current ruling British dynasty of the Windsor with the Kyiv Rurik family.

What do you think the British and Ukrainians have in common?

Очікувані відповіді:

They like tea with milk.

They eat porridge for breakfast.

They are practical, thrifty and neat.

The British and Ukrainians love their home.

They love their pets very much.

They care and respect older people.

Both the British and Ukrainians love to travel.

We learn English.

ІV. Формування нових знань.

Task1.VocabularyPractice

Прийом «FeedBack»

Teacher:Now let’slearn and practice some vocabulary before we start reading the text.Click on the interactive red button«Start» and write down new words into your vocabularies.  Click on the interactive blue button «Words»and use flash cards to find out the meaning of some words.Check up your knowledge with learningapps game (red button «Play»). Click on the interactive blue button «Text»and read the text. After that, be ready to answer my questions.

(Перша – теоретична – частина  демонструється викладачем, який пояснює значення кожного слова. Учні повторюють вимову нових слів, записуютьїхдефініції та переклад у словник. На етапі виконання практичного завдання здобувачі освітимають можливість перевірити себе, виконавши вправу створену за допомогою онлайн сервісу «Learningаpps.org.»,а, оглядово перечитавши текст, дати відповіді на питання викладача.

Виконання вправ

http://surl.li/dqhur

http://surl.li/dosay)

Очікувані відповіді:

1.London is the capital of Great Britain.

2. Traditionally, London isdivided into 4 parts.

3. The City is the oldest part of London, its financial and business centre. Westminster is an aristocratic part and administrative centre of London.The West End is the richest and the most beautiful part of London.The East End is an industrial district of the capital.

4. Big Ben is a symbol of London. The bell was named after the first commissioner of works, Sir Benjamin Hall.

5. London Tower Bridge was built between 1886 – 1894. It is an iconic symbol of London.

6. Elizabeth II was the queen. She was born on the 21stof April 1926, and died on the 8thof September 2022. She was a queen of the United Kingdom from the 6thof February1952 when she was 26 years old.

7. A double-decker bus is a bus that has two storeys or decks.

Task2.Watchingthevideo

Прийом «Картка-підказка»

Teacher:Finally we are in London! It is a huge and magic city! I suggest you to begin our excursion around London with learning some information about its sights. Such kinds of tasks are used in preparation for the EIT.Click on the interactive buttons. Watch the video«London sightseeing» and do an interesting task.

(З метою візуалізації навчального матеріалувикладач демонструє фото визначних місць Лондона з їх коротким описом,використавши флеш-картки та фото-карти, створені за допомогою онлайн застосунків «Quizlet.com.» й «Wordwall.net». Учні переглядають відео, яке допомагає їм систематизувати та закріпити матеріал флеш-карток. Одночасно з переглядом заповнюють таблицю: встановлюють порядок визначних місць, про які чують.

Виконання вправ

http://surl.li/dpfqh,

http://surl.li/dqhvj

Перегляд відео з YouTubehttp://surl.li/dpfqj)

Очікуванівідповіді:

The Thames

11

British Museum

7

Trafalgar Square

5

Tower Bridge

12

Regent’s Park

4

Buckingham Palace

10

Nelson’s column

6

Palace of Westminster

3

St.Paul’s Cathedral

8

Big Ben

2

London Eye

1

National Gallery

9

 

Task3. Reading

Teacher: Now, let’s visit the Buckingham Palace,the official residence of the British monarch in Londonand place where the British Queen ElizabethII lived. The Palace is a setting for state occasions and royal entertaining, a base for many officially visiting Heads ofState, and a major tourist attraction.

Click on the numbers, read the description of the rooms and match them to the right place.

(Для розвитку навичок читання викладач пропонує учням опрацювати слайд «BuckinghamPalace» і встановити відповідність між описом та назвою  приміщень Букінгемського палацу.)

Очікувані відповіді:

1c

2 f

3 a

4 g

5 d

6 b

7 e

Task4.  Listening to rap

Teacher: Big Ben is one of the most popular places of interest in London and symbols of England. Every year many people visit the capital of Great Britain to see it and take some photos with it in the background. It is thought that Big Ben is a high tower with a very big clock, but that's not really true.  Click on the video, listen to rap «Big Ben» and do the activities.

(Викладач пропонує учням послухати реп і виконати завдання особливістю якого є те, що відео зупиняється через деякі інтервали часу і  відновлюється тільки тоді, коли завдання виконане: вписане з клавіатури почуте слово, заповнені пропуски у реченнях,  вибране потрібне слово з запропонованих слів,  поставлені слова у правильному порядку, утворене речення.)

Очікувані відповіді:

  1. is not
  2. tower
  3. A science museum to know about space, astronauts, rockets Awesome place
  4. British, Egyptian
  5. learn
  6. free
  7. 700
  8. London zoo
  9. Round and round goes the London eye
  10. 130
  11. queen
  12. prime Minister
  13. If you tired and need to eat
  14. fish
  15. clock

Task5.  Reading

Teacher:Do you likeshopping? I want to invite you to the Harrods. It is the biggest shop in the UK and probably the world’s most famous shop. Its 230 departments on five floors spread over twenty acres where 4 000 staff serve 50 000 customers. There are six restaurants, five bars, a library, bank, pet shop, dry cleaners, everything from Indian cigarettes to domestic equipment to buy, a ticket agency and departments for christening, weddings and funerals. At all times, there are so many people in the store that it is easy to lose the way. Information desks inside most entrances will help you to find your way in the stores as well as “The Store Guide”.

Like any store, this one has its own rules.

Your task is to match the rules with the right sings.

(Для зацікавлення здобувачів освіти та з залученням їхнього життєвого досвіду використано речення-правила поводження у гіпермаркеті і символи, які учням необхідно поєднати між собою)

Task6.Poem

Teacher: There is an exciting attraction in London.  Do you know its name? You are right. It’s the London Eye.  The London Eye is the biggest wheel in Britain. It is also known as the Millennium Wheel. The London Eye is situated on the south bank of the river Thames. It is the tallest observation wheel with 40 km panoramic views on a clear day.The ride on such tall wheel is called flight. Each capsule of the wheel also takes pictures of it's passengers at the end of the flight. 

Listen to the poem and complete the text. What is the Ukrainian for the underlined words?

(З метою підтримання постійного інтересу й уваги учнів, викладачем використано вірш«TheLondoneye», під час прослуховування якого учням необхідно заповнити пропуски у тексті почутими словами; підкресленим словам знайти українські еквіваленти.)

Очікувані відповіді:

The London eye
Is agiant wheel
Allwhite and bright
And made of steel
It’s slowlyturning
Round and round
Offering views ofLondon
Above the ground
Famous landmarks and
Sights dramatic
The nation’shistory
Panoramic
Old visitors express
Sentiment
Inchildrens faces
Wonderment
But all agree
It’s worth the fee
Toridethe wheel
The sights to see

V. Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок.

Task 1. Playgames.

Teacher:And the final tasks! You have worked hard and I'm sure you can do it. Do you like to play online games? I think yes. Click on the dark blue interactive button and do the quiz «Do you know the UK?».

Очікувані відповіді:

1 – 4

2 – England

3 – the King

4 –Buckingham Palace

5 – Edinburgh

6 – their bicycles

7 –Buckingham Palace

8 – English

9 – an island

10 – yes

11 – the Channel Tunnel

12 – evening

Task2.Doing test.

Teacher:Nowlet’srevisesomethingwehave alreadylearntatourlesson. Welcome to my online office!I suggest you to do test.

Очікувані відповіді:

1b

2a

3b

4b

5b

6a

7c

8b

9a

10a

11b

12b

13d

(На останньому слайді, натиснувши інтерактивну кнопку синього кольору, учні відкривають вікторину і виконують її. Через кнопку червоного кольору заходять на опублікований тест на платформі «На Урок», виконують його та відразу отримують оцінку. Виконання тестових завдань оцінюється автоматично, по 0,25 бали за кожну правильну відповідь. Максимальна кількість балів – 3.Внесення результатів до оціночного листа)

Relax

Тeacher:Areyoutired? Let’s have a rest. Listen to music and play two online games. Click on the violet and red buttons.

(На останьому слайді, клікнувши на слово «Relax», учні мають можливість ввімкнути музику, і, натиснувши на кнопку фіолетового кольору, поставити букви у правильному порядку і отримати слово, яке стосується теми уроку.  Клікнувши на кнопку червоного кольору – скласти пазл.)

VI. Підбиття підсумків уроку.

Тeacher:Ok, thankyouverymuchforyour work. You have worked hard.

Today you’ve learned much about the UK and London sights. It is time for marks now.

(Викладачаналізує роботу учнів на уроці.Оцінки учнів визначаються сумою балів за виконані завдання протягом уроку, внесених до оціночного листа).

Рефлексія.

Тeacher:Tell me please, what was the topic of our lesson? What things did you learn? What activity did you like best of all? What one London sight did you like best of all? Don’t you think the getting knowledge can help you in your real life?

(Викладач проводить рефлексію щодо вивченого учнями на уроці. Учні діляться враженнями від уроку, відповідають на запитання та вказують на  вид діяльності, який сподобався найбільше, визначають, що вивчили, дізналися та зрозуміли, з’ясовують чи знадобляться отримані знання у житті)

Прийом «Смайлик»
Teacher: Each of you has 4 smiles. Dark blue – “can”, red – “understood”, yellow – “part understood”, green – “did not understand” information you have received on the lesson. Note that the smile you choose will determine the homework and the markfor its completion. Write your first and last name on your smile.

(викладач збирає смайлики)

VII. Домашнє завдання (розміщено уКласрумі)
Green:in your text book do ex. 1 and 3 on pages 65, 66.

Yellow:choose one of two exercises (green and orange buttons, slide «Let’s do some activities»), or do both exercises and increase your mark for working in class.

Red:choose one of two exercises («Get on the bus!» or «Buckingham Palace» (exercise with lock) or do both exercisesfor better mark.

Dark blue:make up 5 questions for the next time to your classmates about the UK and London. You may use different online services and platforms.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №1

 

Оціночний лист

 

№ п/п

Прізвище, ім’я учнів

1

1 бал

2

1 бал

3

1 бал

4

1 бал

5

1 бал

6

1 бал

7

1 бал

8

1 бал

9

1 бал

10

3 бали

Підсумкова оцінка

12 балів

1

Андрушко Аліна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Барладян Олена

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Волошаненко Олексій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Головко Катерина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Жупило Дар’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Зінченко Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Караван Дарія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Комар Вероніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Кузьменко Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

ЛіщенкоКрістіна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Лопот Софія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Назаренко Микола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Непокритий Тихон

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Олефіренко Валерія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

Пітюкова Дар’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №2

Crossword«English breakfast»

http://surl.li/dqiad

DOWN

I consists of several parts. Two slices of bread. Usually cheese and some kind of meat. (sandwich)

It is eaten as a side dish (particularly in breakfasts). (bacon)

Some like me sweet, some like me bitter. Some like me hot, some like me cold. (tea)

I’m sometimes decorated Using paint or with a pen I can be eaten scrambled And I get laid by a hen. (egg)

 Skin of brown, grows underground, Baked, boiled or chipped, in ketchup dipped. (potatoes)

ACROSS

How do you get a mouse to smile? (cheese)

Like all ... I am small and round. But unlike others I don't grow in the ground. (bean)

Name a red juicy fruit that we eat in salads or cook it to make ketchup. Some people think that it is a vegetable, but it is not. (tomato)

I’m something that smells cheesy. But I’m not a pair of socks. I am a food that is sliced and delivered in a box. (pizza)

А type of meat product usually made from meat with salt, spices and other flavourings. (sausage)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №3

Wordscramblegame

http://surl.li/dqibg

Tea, pizza, tourist, London, capital, Thames, English, palace, bus, rainy, island

 

Customs and traditions in the UK

http://surl.li/dqicd

  1. Each year about 30.000 people start the race and about 25.000 finished. (London Marathon)
  2. A rowing race between the universities of Oxford and Cambridge (Boat Race)
  3. Peole dress up in fabulous costumes (Notting Hill Carnival)
  4. One of the four great world tennis championships and the only one which is played on grass (Wimbledon)
  5. People dress up as witches, ghosts etc. (Halloween)
  6. Children wake up early to find presents in their stockings (Christmas Day)
  7. When the fire die down, men run or jump through it to bring good luck

(Midsummer Day)

  1. Servants go from house to house with collecting boxes (Boxing Day)
  2. People give each other chocolate eggs that are wrapped in silver paper (Easter)
  3. Pancake race-running while holding a pancake in a frying pan (Pancake Day)
  4. Lots of marching, military music and the soldiers in colourful uniforms (Trooping the Colour)

 

London Sights Jigsaw Puzzle

http://surl.li/dqicx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
17 квітня 2023
Переглядів
1013
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку