ЛЮБИ, ЗНАЙ, ОБЕРІГАЙ СВІЙ РІДНИЙ КРАЙ!

Про матеріал
Мета: ● показувати значення природи в нашому житті; ● привертати увагу учнів до проблем екологи; ● сприяти розширенню, закріпленню знань вихованців; ● розвивати вміння працювати в команді; ● узагальнювати знання. Завдання гри: ● сприяти формуванню міжособистісних відносин у групі, прагненню дітей допомагати одне одному, природі; ● виховувати в учнів екологічну культуру; ● розвивати пізнавальний інтерес в учнів; ● виховувати дбайливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

ЛЮБИ, ЗНАЙ, ОБЕРІГАЙ СВІЙ РІДНИЙ КРАЙ! Сценарій екологічного квесту.

Мета:

● показувати значення природи в нашому житті;

● привертати увагу учнів до проблем екологи;

● сприяти розширенню, закріпленню знань вихованців;

● розвивати вміння працювати в команді;

● узагальнювати знання.

Завдання гри:

● сприяти формуванню міжособистісних відносин у групі, прагненню дітей допомагати одне одному, природі;

● виховувати в учнів екологічну культуру;

● розвивати пізнавальний інтерес в учнів;

● виховувати дбайливе ставлення до природи.

Хід гри

Добрий день, шановні друзі! Всі ми зобов’язані своїм життям планеті – прекрасної і єдиної Землі-матері. Зеленої від лісів, синьої від океанів, жовтої від пісків. Наша планета – найбільша таємниця і диво. Вона зберігає в собі найпотаємніші загадки від зародження життя до прийдешніх доль людства.

Наука екологія вивчає наш будинок – планету. Все в нашому будинку взаємопов’язане, все залежать один від одного: якщо згасне сонце – все замерзне і покриється мороком; якщо зникнуть повітря і вода – не буде чим дихати і нічого буде пити; якщо зникнуть рослини – нічого буде їсти тваринам і людині … Тому, зберегти природу означає зберегти життя.

Учасники: 6 команд — у кількості 6 - 8 чоловік.

У підготовці та проведенні гри рекомендується задіяти 8 та більше дорослих (учителі). Вони разом з організатором обирають місце для проведення гри, визначають точки для станцій.

За кожну правильну відповідь на запитання нараховується 1 бал. Виконання практичного завдання оцінюється в 2 бали.

 

 

 

 

1Cтанція Квіткова галявина

1 Практичне завдання: учасники по черзі стрибають через скакалку і на кожному оберті називають рослину (треба якомога довше проскакати і пригадати якнайбільше назв рослин).

2. Запитання

1. Чому загинув ліс, коли вирубали дуплисті дерева?

2. Чи можуть рухатися рослини, як саме?

3. Яку послугу надають квітам птахи і комахи?

4: Як визначити вік дерева за спилком?

2 Станція «Брати наші менші»

1. Практичне завдання: розкласти зображення тварин за класами.(комахи, риби, земноводні, плазуни, птахи, звірі)

Картинки по запросу комахиПохожее изображениеКартинки по запросу тритон фотоКартинки по запросу страусПохожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображениеКартинки по запросу акула фото з назвою

Похожее изображениеПохожее изображениеКартинки по запросу пінгвін

Картинки по запросу крокодилКартинки по запросу черепахаКартинки по запросу миша

Картинки по запросу комахиПохожее изображение

Похожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображение

Похожее изображениеКартинки по запросу куркаПохожее изображение

Похожее изображениеКартинки по запросу ведмідьПохожее изображение

Похожее изображениеКартинки по запросу вуж фотоКартинки по запросу синиця

 

2. Запитання

1. Хто є родичем лисиці?

2. Чому не можна чіпати яйця в гніздах птахів?

3. Навіщо співають птахи?

4. Чому в пелікана такий дзьоб?

3 Станція «Логічний ланцюжок»

Потрібно підкреслити зайве слово в цьому ланцюжку.

  1.           Корінь, стебло, квітка, букет, лист – це частини рослин.
  2.           Сонце, камінь, дуб, небо, сніг – це нежива природа.
  3.           В’яз, вільха, ялиця, ясен, клен – це листяні дерева.
  4.           Глід, бересклет, ліщина, жимолость, липа, – це чагарники.
  5.           Поповзень, сойка, дятел, дрізд, корольок – зимуючі птахи.
  6.           Ведмідь, бурундук, борсук, білка – впадають в сплячку.
  7.           Ялина, сосна, ялиця, береза, модрина, туя, ялівець – це хвойні дерева.
  8.           Соловей, ластівка, стриж, ворона, зозуля, жайворонки – це перелітні птахи.
  9.           Горобець, соловей, жайворонок, дрізд – це птахи співучі.
  10.      Мати-й-мачуха, ромашка, деревій, кропива, кульбаба, вовче лико – це лікарські рослини.

2. Запитання

1. Назвати основні джерела забруднення атмосфери.

2. Що повинна робити людина, щоб зберегти зникаючі види тварин і рослин?

3. Що таке «Червона книга»?

4. Назвати кілька зникаючих видів рослин або тварин.

 4. Станція «Будь здоров»

1. Практичне завдання: надати першу допомогу.

2. Запитання

1. Коли потрібно мити руки і чому?

2. Назвати звички, які шкодять здоров’ю людини.

3. Як переходити дорогу, якщо поруч немає світлофора?

4. Назвати 5 лікарських рослин .

5  Станція «Капітанська»

1. Практичне завдання (гра «Зрозумій мене)

(Капітан показує, а команда повинна відгадати.)

Слова: мисливець, рибалка, вовк, олень, Заєць  Слон,  Кенгуру Мавпа  Корова  Собака Пінгвін.

6 Станція «Фантазери»

1. Практичне завдання: гравцям пропонується з різних пакувальних матеріалів — коробок, банок, пляшок тощо виготовити тварин, казкових героїв або інших фантастичних персонажів.

7 Станція «Еко-майстерня»

1. Практичне завдання: намалювати плакати на захист природи.

Станція «Квіткова»

Посадити квіти на клумбах.

Нагородження

За активну участь в екологічному квесті «Світ в твоїх руках» нагороджуються команди …

Вітаємо всіх переможців і сподіваємося, що не тільки учасники екологічного квесту «Світ в твоїх руках», але і всі люди на планеті Земля будуть жити, дотримуючись законів природи!

Зараз проведемо флешмоб, присвячений екологічному квесту «Світ в твоїх руках».

       

 

 

 

 

Назви команд

 

 

 

 

 

 

1 СТАНЦІЯ «Квіткова галявина»

 

 

 

 

 

 

2 СТАНЦІЯ «Брати наші менші»

 

 

 

 

 

 

 

3 СТАНЦІЯ «Логічний ланцюжок»

 

 

 

 

 

 

 

4 СТАНЦІЯ «Будь здоров»

 

 

 

 

 

 

 

5 СТАНЦІЯ «Капітанська»

 

 

 

 

 

 

 

6 СТАНЦІЯ « Фантазери»

 

 

 

 

 

 

 

7 СТАНЦІЯ «Еко-майстерня»

 

 

 

 

 

 

 

 

                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                             

 

 

doc
Додано
2 листопада 2020
Переглядів
675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку