Проєкт«Гаджети і здоров’я»Підготував учень 6-В Класу. Мірчев Олексій
Номер слайду 2
Сьогодні неможливо уявити наше життя без гаджетів. Віртуальний світ заманює у свої тенета і дітей, і дорослих, позбавляючи при цьому реальних подій, емоцій і спілкування.
Номер слайду 3
Зараз дуже багато людей які замість спілкування, молоді люди проводять час разом кожен у своєму телефоні. Деякі навіть з самого ранку дивляться телефон, і закінчують день так само. Це дуже шкодить нашому здоров’ю. Вчені попереджають: надмірне використання смартфонів може призвести до розвитку депресії, тривоги та стресових станів. Більш того, часте використання телефону, а особливо – у другій половині дня, погано впливає на якість сну, викликає фізичний дискомфорт, головний біль та знижує гостроту зору.
Номер слайду 4
Замість того щоб дивитися в різні боки та насолоджуватися природою люди дивлятьсґя телефон.. Замість того щоб зі сім’єю поснідати та поспілкуватися люди сидять в телефоні.
Номер слайду 5
Зменшення негативного впливу гаджетів на організм* В спальні не повинно бути телевізора чи комп'ютера*** Не користуватись ніяким з пристроїв перед сном*Скоротити кількість часу, який ви проводите гаджетами***Користуйтесь динаміками телефону або гарнітурою* Розташовуйтеся якомога ближче до мобільного зв'язку щогли*Вибирайте апарати з низьким показником SAR.* Робити вправи для зміцнення м'язів шиї та хребта*Після години роботи за комп'ютерними пристроями потрібна 15 хвилин перерви*Проводити більше часу на свіжому повітрі*Не проводити час за гаджетами пізно ввечері, тим паче при вимкненому світліrrrrr
Номер слайду 6
Позитивний вплив гаджетів. До позитивних впливів сучаснихпристроїв можна віднести те, що вони сприяють інтелектуальному розвитку дитини. За допомогою гаджетів дитина може знаходити потрібну інформацію. дізнаватися різні новини, грати в цікаву гру. Ще один із позитивних моментів це те, що завдяки розвиненим технологіям є можливість спілкуватися з родичами, друзями, як знаходяться на великих відстанях . Також гаджети мають розважальні функції, наприклад, при втомі можна відпочити, послухати музику або переглянути цікавий мультфільм.
Номер слайду 7
Позитивний вплив використання гаджетів. За результатами дослідження, помірне використання гаджетів може позитивно впливати на розвиток дитини.
Номер слайду 8
Поліпшення моторики. Рухові навички – це навички, які пов'язані з рухами м'язів, зокрема губ, пальців, зап'ясть, язика і пальців ніг та рук. Тому, коли малюки грають в ігри на планшеті або будь-якому іншому пристрої, їх пальці та руки отримують тренування. Це корисна вправа для дітей. Використовуючи сучасні клавіатури або інші портативні пристрої, вони не наражаються на ризик травм або будь-якої загрози в порівнянні з грою на відкритому повітрі. Як наслідок – їх руки й пальці за короткий час стають більш розвиненими.
Номер слайду 9
Поліпшення когнітивних навичок. Когнітивні навички – це здатність обробляти інформацію, міркувати, запам'ятовувати та пов'язувати об'єкти з іншими об'єктами. Ці навички безпосередньо пов'язані з пам'яттю та мовою. Сьогоднішні технології допомагають швидше й краще розвивати когнітивні навички в дітей. Наприклад, інтерактивні застосунки, відеоігри, різні завдання та навчальні програми доступні на різних пристроях, які їх цікавлять більше, ніж книги.
Номер слайду 10
Більше розваг для дітей. Гаджети – це розвага для дітей, поки вони ними користуються. Їм подобається грати в ігри, або це головоломки, перегони, тиснява цукерок, або простий шутер від першої особи, діти веселяться й розуміють прості причини та наслідки, дії та реакції. Електронні пристрої мають набагато більше можливостей для навчання дітей у цікавій ігровій формі, ніж книги або інші старі методи.
Номер слайду 11
Негативний вплив використання гаджетів. Крім позитивного впливу гаджетів, надмірне їхнє використання прирівнюється до залежності. Наслідки варіюються між психічними, фізичними та емоційними проблемами.
Номер слайду 12
Різкий розвиток мозку. У перші роки життя мозок збільшується втричі та продовжує розвиватися до дорослого віку. Дослідження показали, що занадто велика кількість гаджетів може негативно вплинути на роботу мозку дитини та навіть викликати дефіцит уваги, затримку когнітивних функцій, порушення навчання, підвищену імпульсивність і зниження здатності до саморегуляції.
Номер слайду 13
Дефіцит уваги. Дефіцит уваги: синдром гіперактивності (СДУГ) – це психічний розлад. Виникають такі проблем, як труднощі в концентрації уваги, надмірна активність або труднощі з контролем поведінки. Це може відбуватися в дітей і викликати занепокоєння, нездатність зосередитися та легкість відволікання уваги. Така зміна поведінки може викликати проблеми в школі чи вдома.
Номер слайду 14
Проблеми з навчанням. Діти вчаться багато чому у віці до п'яти років. Але, якщо вони користуються гаджетами занадто часто, їхній час на спілкування з батьками та навчання обмежений. Це порушує нормальний розвиток навичок спілкування та взаємодії з людьми. Крім того, використання пристроїв пов'язане із затримкою когнітивних функцій і порушенням здатності до навчання в дітей. Дітям потрібні батьки, а не гаджети.