Людські чесноти. Виховна година

Про матеріал

В цьому занятті ви знайдете різноманітні матеріали, які допоможуть сформувати поняття у дітуй про людські чесноти. Вчать вдосконфлювати вміння аналізувати про свою поведінку та поведінку інших.

Перегляд файлу

Тема: Людські чесноти.

Мета: формувати поняття про людські чесноти як гарні риси характеру, які можна розвивати, вдосконалювати вміння аналізувати свою поведінку, розвивати мовлення учнів, мислення, виховувати прагнення робити добрі справи.

Обладнання: картки з частинами прислівїв, дерево Добра і Зла, презентація.

Хід заняття:

І. Організаційна частина

1. Привітання (Слайд)

Закінчилась перерва,

Продзвенів чаклун-дзвінок.

А тепер усі швиденько

Налаштуймось на урок.

2. Гра «Шифрувальники» (Слайд):

- Щоб урок пройшов не марно ми будемо:

У – уважними

Р – роботящими

О – організованими

К – кмітливими

- Щоб урок пройшов цікаво, всі беремося до справи.

- Отож беремо гарний настрій, посміхаємось один одному, мені, гостям і до справи.

ІІ. Основна частина

1. Поділись своїми думками. (Слайд)

- Прочитайте слова й доберіть до них антоніми.

- Що назвають цими словами? (Риси характеру)

- В нас на дошці незвичайне дерево Добра і Зла. Я буду називати рису характеру, а ви розміщуйте на ньому світле яблуко, якщо це позитивна риса характеру, і темне яблуко, якщо це негативна риса характеру.

- Яка частина яблука вам більше подобається?

- Які риси характеру там написані?

ІІІ. Повідомлення теми заняття.

1. Вправа «Магічний квадрат» (Слайд):

- Позитивні риси характеру ще мають іншу назву. Прочитайте букви в магічному квадраті і складіть з них слово (Чесноти).

2. Проблемне запитання:

- Як ви можете пояснити значення слова чесноти.

- Звернемось до словничка. (Слайд)

(Чеснота – це позитивна моральна риса в характері людини, доброчесність)

3. Зафіксуємо наше запитання:

- Які риси характеру належать до людських чеснот? (Відповіді дітей)

IV. Бесіда

- Що називають чеснотами?

- В чому розкривається характер людини?

- Які риси український народ вважає чеснотами?

- Чи може бути, що в людини є тільки вади або чесноти?

V. Закріплення і осмислення матеріалу

1. Релаксаційна пауза (Слайд)

2. Робота над прислівями в групі (Слайд)

- Зібрати з поданих частин прислівя, при цьому стати на відповідне місце з певною карткою, щоб утворилося прислівя.

Добрі справи,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,прикрашають людину

Все добре переймай, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,а зла уникай.

- Чого вчать прислівя?

 

3. Гра «Незваершене речення» (Слайд)

- Юрко ділиться із друзями цукерками, бо він …

- Тетянка не дозволила Яринці розглянути свою книжку, бо вона …

- Данилко ніколи не вихваляється своїми досягненнями, бо він …

4. Складання вірша про те, яким треба бути в житті (Слайди)

- А зараз давайте ми разом, діти, складемо вірш про те, яким треба бути в житті, бож всі ми з вами прийшли у цей світ для добра.

Щедро ллє проміння сонце

У твоє й моє ………. (віконце)

Щоб в теплі ми виростали

Й світло людям ……. (дарували)

Й де б ми в світі не були,

Щоб завжди любов ……. (несли)

Щастя, радість і тепло,

Щоб чудово всім …… (було)

В світ прийшли ми: я і ти –

Для любові й …….. (доброти)

Будь привітним і прихильним,

Добрим, лагідним і …… (сильним)

Вчися правдою прожити

Теплим словом вмій ……. (зігріти)

Вчись завжди допомагати

І людині ……. (співчувати)

І старайся так прожити,

Щоб, як сонечко …… (світити)

І в душі завжди неси

Теплий промінь…… (доброти)

VI. Висновок.

- На яке запитання ми сьогодні шукали відповідь?

- Що таке чесноти?

- Які риси характеру відносяться до чеснот?

Підсумуймо! – Вірш вихователя (Слайд)

Якщо хочеш, друже, щоб тебе любили,

Чемним і привітним, добрим, чесним будь!

Не роби другому, що тобі не миле!

Правило це мудре, друже, не забудь!

- Чи відносимо до чеснот милосердя? (Слайд)

- Дякую, діти, за хорошу роботу.

docx
Додано
7 лютого 2018
Переглядів
2746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку