Конспект заняття з малювання долонькою
«Тюльпани для мами»
Мета: продовжувати вчити малювати квіти пальчиком, ставлячи відбиток в певній послідовності, та домальовувати пензликом стебло з листочками; розвивати дрібні м'язи пальців рук; виховувати самостійність, охайність.
Матеріал: пензлик, аркуш паперу, фарби гуашеві.
Хід заняття
Вихователь: Доброго дня малята, давайте привітаємось з вами:
Доброго ранку – сонце привітне!
Доброго ранку – небо блакитне!
Доброго ранку - Вкраїно моя!
Доброго ранку! Всім миру й тепла!
Вихователь: Малята, чи знаєте ви, яке свято наближається? Так, правильно, це свято МАМИ. Ми усі любимо своїх матусь, і любимо їх радувати. А чим можемо ми порадувати маму?(Відповіді дітей)
Вихователь: Так, правильно, ми можемо намалювати для неї квіточку. А ще більше, ми малюватимемо її не звичайним для вас способом, а долонькою. Давайте послухаємо уважно віршик і відгадаємо яку саме квіточку будемо малювати.
Я гордо голову тримаю
І перед вітром не схиляю.
Я жовтий є і полум’яний,
І наче, яблуко рум’яний.
В саду я квітну навесні.
Тюльпан дали ім’я мені.
Вихователь: Так малята, це тюльпан. Я заздалегіть приготувала для вас вже намальованого тюльпана, ось погляньте. Давайте розглянемо його будову: стебельце, листочок і квітчка. Якого кольору, стебельце, а якого кольору квіточка? (Відповіді дітей)
Отже, що потрібно нам для роботи?(фарби зеленого і червоного кольору, пензлик, аркуш паперу)
Повний показ виконання роботи вихователем
Вихователь: А щоб краще виконати завдання давайте трішки розімнемось.
Руханка
Повіяв сильний – сильний вітер,
Нахилив додолу квіти.
Квіти нахиляються,
У росі вмиваються.
Сонечко встало,
Квіточки підняло.
Гаєм літають бджоли,
Все цвіте довкола.
Пташки в вишині літають,
А діти тихенько за столики сідають.
Вихователь: Отже малята, наносимо червону фарбу на долоньку повністю, долоньку прикладаємо до аркуша паперу і притискаємо (так виконуємо декілька разів, щоб вийшло декілька тюльпанів), пензликом домальовуємо стебельця для квітів. (Діти витирають руки серветками.)
Вихователь: Молодці малята, ви чудово попрацювали. На цьому наше заняття закінчується. І на останок ми пограємо в гру
Гра «Бджола і квіти»
Мета. Удосконалювати навички бігу.
Виховувати увагу, кмітливість та швидку реакцію на сигнал.
Хід гри
З-поміж дітей лічилкою обирають квітникаря і бджолу, решта дітей – квіти. Квітникар називає кожному пошепки, яка він квітка (ромашка, айстра, мак).
Діти-квіти стоять на одному боці майданчика, бджола – на іншому. Бджола підлітає до квітника. Квітникар запитує:
- Бджола, бджола, чого прилетіла?
- По квітку!
- По яку?
- По айстру! (наприклад)
- То бери!
Бджола бере за руку названу квітку і відводить на інший бік майданчика. Потім летить по іншу квітку. Якщо такої квітки немає, квітникар каже:
- Лети до іншого квітника!
Бджола облітає круг майданчика і знову летить до квітника. Гра повторюється.
Вказівки до гри: коли відгадано 3-4 квітки, гра припиняється і обирають іншу бджолу і квітникаря.