Малювання долонькою "Тюльпани для мами"

Про матеріал
Конспект заняття з нетрадиційної техніки малювання для дітей молодшої групи, що дозволяє розвинути творче мислення малюків
Перегляд файлу

Конспект заняття з  малювання долонькою

 

«Тюльпани для мами»

 

Мета: продовжувати вчити малювати квіти пальчиком, ставлячи відбиток в певній послідовності, та домальовувати пензликом стебло з листочками; розвивати дрібні м'язи пальців рук; виховувати самостійність, охайність.

 Матеріал: пензлик, аркуш паперу, фарби гуашеві.

 

 

Хід заняття

 

Вихователь:  Доброго дня малята, давайте привітаємось з вами:

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку - Вкраїно моя!

Доброго ранку! Всім миру й тепла!

 

Вихователь: Малята, чи знаєте ви, яке свято наближається? Так, правильно, це свято МАМИ. Ми усі любимо своїх матусь, і любимо їх радувати. А чим можемо ми порадувати маму?(Відповіді дітей)

Вихователь: Так, правильно, ми можемо намалювати для неї квіточку. А ще більше, ми малюватимемо її не звичайним для вас способом, а долонькою. Давайте послухаємо уважно віршик і відгадаємо яку саме квіточку будемо малювати.

Я гордо голову тримаю

І перед вітром не схиляю.

Я жовтий є і полум’яний,

І наче, яблуко рум’яний.

В саду я квітну навесні.

Тюльпан дали  ім’я мені.

Вихователь: Так малята, це тюльпан. Я заздалегіть приготувала для вас вже намальованого тюльпана, ось погляньте. Давайте розглянемо його будову: стебельце, листочок і квітчка. Якого кольору, стебельце, а якого кольору квіточка? (Відповіді дітей)

Отже, що потрібно нам для роботи?(фарби зеленого і червоного кольору, пензлик, аркуш паперу)

Повний показ виконання роботи вихователем

 

Вихователь: А щоб краще виконати завдання давайте трішки розімнемось.

Руханка

 

Повіяв сильний – сильний вітер,

Нахилив додолу квіти.

Квіти нахиляються,

У росі вмиваються.

Сонечко встало,

Квіточки підняло.

Гаєм літають бджоли,

Все цвіте довкола.

Пташки в вишині літають,

А діти тихенько за столики сідають.

 

Вихователь: Отже малята, наносимо червону фарбу на долоньку повністю, долоньку прикладаємо до аркуша паперу і притискаємо (так виконуємо декілька разів, щоб вийшло декілька тюльпанів), пензликом домальовуємо стебельця для квітів. (Діти витирають руки серветками.)

Вихователь: Молодці малята, ви чудово попрацювали. На цьому наше заняття закінчується. І на останок ми пограємо в гру

 

Гра «Бджола і квіти»

Мета.  Удосконалювати навички бігу.

             Виховувати увагу, кмітливість та швидку реакцію на сигнал.

Хід гри

З-поміж дітей лічилкою обирають квітникаря і бджолу, решта дітей – квіти. Квітникар називає кожному пошепки, яка він квітка (ромашка, айстра, мак).

Діти-квіти стоять на одному боці майданчика, бджола – на іншому. Бджола підлітає до квітника. Квітникар запитує:

-         Бджола, бджола, чого прилетіла?

-         По квітку!

-         По яку?

-         По айстру! (наприклад)

-         То бери!

Бджола бере за руку названу квітку і відводить на інший бік майданчика. Потім летить по іншу квітку. Якщо такої квітки немає, квітникар каже:

-         Лети до іншого квітника!

Бджола облітає круг майданчика і знову летить до квітника. Гра повторюється.

Вказівки до гри:  коли відгадано 3-4 квітки, гра припиняється і обирають іншу бджолу і квітникаря.

 

 

 

 

docx
Додано
19 лютого
Переглядів
669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку