Мандрівка до країни МАТЕМАТИКАУрок в 6 класіВчитель: Табачук К. С.
Номер слайду 2
Карта подорожі в країну МАТЕМАТИКА
Номер слайду 3
Пам’ятка учасника гри. Під час гри будь зібраним і дуже уважним. Працюй швидко, правильно, раціонально використовуй час. Не можна!Викрикувати відповіді або запитання, підказувати. Порушувати дисципліну на уроці та правила гри.
Номер слайду 4
Девіз гри«Один за всіх і всі - за одного!»
Номер слайду 5
Карта подорожі в країну МАТЕМАТИКАСтанція 1 ПІЗНАВАЛЬНА
Домашня робота1) Дізнатись про загадану пташку.2) Якої висоти гніздо вона збудувала цього року?АФІОЛГМН310 542 58 27 818
Номер слайду 8
Фламінго
Номер слайду 9
Карта подорожі в країну МАТЕМАТИКАСтанція 1 ПІЗНАВАЛЬНАСтанція 2 ПАТРІОТИЧНА
Номер слайду 10
Розв’язування задач за допомогою діаграм
Номер слайду 11
Проєктна діяльність. Перевірка домашнього завдання. Побудувати кругову діаграму, що відображає витрати сім’ї на місяць: А) на харчування;Б) на одяг, взуття;В) на комунальні послуги;Г) інші витрати.
Номер слайду 12
Карта подорожі в країну МАТЕМАТИКАСтанція 1 ПІЗНАВАЛЬНАСтанція 2 ПАТРІОТИЧНАСтанція 3 СПОРТИВНА
Номер слайду 13
Дії з раціональними числами. Як додати від’ємні числа?Як додати числа з різними знаками?Як поділити числа з різними знаками?Як помножити числа з різними знаками?Додатнім чи від’ємним є добуток: А) трьох від’ємних чисел?Б) чотирьох від’ємних чисел?
Номер слайду 14
Математична фізкультхвилинка{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}ДіїПравильно. Неправильно 6+(-8)=2 Права рука вгору. Дві руки вгору з виконанням довільних рухів{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}49:(-7)=-7 Кругові рухи головою. Сидіти мовчки{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}-6а+6а=1 Ліва рука вгору. Плеснути у долоні тричі{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}-0,5∙2а=-а5 стрибків на правій нозіПовороти тулуба вправо-вліво{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}-9∙(-6)=54 Присісти 5 разів на лівій нозі біля парти. Нахил тулуба право-вліво
Номер слайду 15
Карта подорожі в країну МАТЕМАТИКАСтанція 1 ПІЗНАВАЛЬНАСтанція 2 ПАТРІОТИЧНАСтанція 3 СПОРТИВНАСтанція 4 ПОЕТИЧНА
Номер слайду 16
Розв’язування рівнянь. Новий спосіб розв’язування рівнянь. Основні властивості розв’язків{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 група2 група{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}8х-8=20-6х9∙х+4=48-2х{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}(5х+8)-(8х+14)=9(7х+1)-(9х+3)=5
Номер слайду 17
Карта подорожі в країну МАТЕМАТИКАСтанція 1 ПІЗНАВАЛЬНАСтанція 2 ПАТРІОТИЧНАСтанція 3 СПОРТИВНАСтанція 4 ПОЕТИЧНАСтанція 5ІСТОРИЧНА
Номер слайду 18
Вікторина «Чи знаєш ти історію математики?»Хто із вчених не був математиком?А) Гаус. Б) Вієт. В) Колумб. Г) Піфагор
Номер слайду 19
Вікторина «Чи знаєш ти історію математики?»Хто з математиків брав участь в боях на кулаки на 58-ій олімпіаді в 548 р. до нашої ери?А) Ньютон. Б) Абель. В) Фалес. Г) Піфагор
Номер слайду 20
Вікторина «Чи знаєш ти історію математики?»Хто перший запропонував нумерацію крісел в театрі по рядах та місцях?А) Ньютон. Б) Ейлер. В) Декарт. Г) Піфагор
Номер слайду 21
Вікторина «Чи знаєш ти історію математики?»Хто з математиків склав таблицю чисел?А) Евклід. Б) Архімед. В) Ератосфен. Г) Паскаль
Номер слайду 22
Вовк, коза і капуста. Головоломка Мисливцю треба перевезти через річку вовка, козу і капусту. Однак човен настільки малий, що у ньому можуть поміститись тільки мисливець, а з ним тільки або вовк, або коза, або капуста. Вовка не можна залишити з козою, а козу з капустою. Як перевезти всіх на інший берег річки і не допустити, щоб вовк з’їв козу, а коза капусту?
Номер слайду 23
М. С. Остроградський – український вчений, математик«Освіта закінчується разом із життям. Лише дурень може вірити, що настане період його життя, коли йому вже нічого вивчати»«Мало знати – треба ще й запам’ятати»