Мандрівка Україною. 100 днів країною знань

Про матеріал
Красківська О.А. Інтегрований урок (українська мова, англійська мова, математика, я досліджую світ) 1 клас. Тема: «Мандрівка Україною»
Перегляд файлу

Красківська О.А.

Інтегрований урок

(українська мова, англійська мова,

математика, я досліджую світ)

1 клас

Тема: «Подорож країною знань»

Мета:

  • узагальнити та систематизувати знання учнів;
  • вдосконалювати навички читання;
  • вчити дітей робити висновки  з прочитаного, висловлювати свої думки;
  • формувати  у дітей уміння сприймати, аналізувати;
  • збагачувати словниковий запас;
  • розвивати образне мислення та мовлення учнів, творчу уяву;
  • розвивати дрібну моторику руки;
  • формувати навички лічби в межах 20;
  • удосконалювати вміння складати і розв’язувати задачі;
  • розвивати навички самоаналізу, пізнавальний інтерес;
  • забезпечувати доброзичливу атмосферу,стимулювати розвиток допитливості;
  • виховувати любов до природи, бажання прийти на допомогу тому, хто її потребує.

Очікувані результати:

  • уміти виразно читати текст;
  • чітко відповідати на запитання;
  • уміти робити висновки з прочитаного;
  • уміти правильно артикулювати звуки
  • уміти будувати речення і давати відповіді на запитання
  • уміти висловлювати свої думки
  • уміти працювати самостійно,    в парі;
  • навички самоперевірки
  • вміти швидко обчислювати приклади на додавання і віднімання в межах 10;
  • вчитися складати і розв’язувати задачі;
  • уміти каліграфічно писати слова;

 

 

Обладнання: предметні малюнки, робочий міні-зошит для учнів, картки для словникової роботи, комп’ютер, мультимедійний проектор, екран, презентація урок_100_днів.ppt, м’ячі.

 

Тип уроку: комбінований

 

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

В нашім класі дружні всі: і великі і малі.

Посміхнись тому, хто зліва,

посміхнись тому, хто справа

Ми усі одна сім’я: я і ти, ти і я.

 

Поверніться до гостей

Привітайтесь: «Добрий день!»

 

Все у нас уже на місці

Залишилось тільки сісти.

Настрій на урок візьмемо

Працювати розпочнемо

Щоб почути у кінці

Що у нашім першім класі

Діти просто молодці!

 

Діти вітаються з гостями

 

Гра «Подаруй посмішку»

Гра «Мій настрій»

Я хочу, щоб хороший настрій у вас залишався до кінця уроку

Позначте свій настрій у куточку настрою:

Спочатку дівчатка, а потім хлопці.

Представлення ігрової ситуації

  • Сьогодні незвичайний урок. Ми помандруємо Україною.
  • Подивіться яка наша країна
  • Сьогодні ми побачимо природні чудеса України
  • Чи можна побачити всі чарівні куточки України за 1 урок?
  • Мандрувати можна віртуально, але потрібно виготовити чарівний прилад, машину часу або транспорт, який допоможе нам це зробити
  •                 Отож вирушаємо у подорож! Я думаю, що нас чекають незвичайні зустрічі і приємні враження.

Слайд 2

 

Учні з лего виготовляють транспорт, машину часу для мандрівки

 

Називають свої вироби

 

 

Читання     Мовна розминка

  • Перша зупинка – найглибше озеро України – Світязь. Глибина 60м – можна вмістити будинок у 20 поверхів.
  • Озеро нагадує відкритий ротик. Щоб він швидко зачитав, потрібно збити зарядку для ротика.
  • Руки за спиною:
  •  поплямкали губкама,
  • постукали зубками,
  • посичили гусками,
  • поричали тиграми ,
  • подзижчали бджілками.

Слайд 3

Руки за спиною.

Склади

  • Друга зупинка Карпати – гори України
  • Це багато гір розташованих поруч: високі і не дуже, вкриті лісами і полонинами (травою)
  • Найвища гора в Україні – Говерла
  • Спробуємо на неї піднятися прочитавши склади

Слайд 4  Читають склади в міні-зошиті

 

Читання слів

  • У Карпатах є скелі. І гостроверхі, і пологі, і навіть скелі з кімнатами в яких жили у старовину люди.
  • Давайте спробуємо і ми пострибати по скелях і почитати слова

Слайд 5

Фізкультхвилинка

Сірий котик міцно спав

Навіть пісню не співав

Та нарешті пробудився і довкола обдивився

став смачненько потягатись і чистенько умиватись

порозчісував він вуса довгі-довгі, русі-русі

свої кігті нагострив і читати поспішив

  • Відпочили ваші очі?

 

Повторюють вправи

 

 

Текст

  • А в знаєте, що в Карпатах є міфічне око?
  • Це озеро Синевир – розташоване високо в горах.
  • Пропоную вам своїми пильними оченятами прочитати текст..
  • Послухайте:
  1. Читає текст вчитель.
  2. Запитання – м’ячик.
  3. Читання «дощиком».
  4. Робота над  заголовком
  5.  

Слайд 6

Ловлять м’яч – відповідають на питання.

 Математика

  • Наступне фантастичне місце це печера Оптимістична – найдовша печера в Україні і в Європі. Довжина більше 200 кілометрів.
  • Але точно порахувати довжину дослідники не можуть
  • Давайте їм допоможемо, адже ви швидко вмієте рахувати
  •  

Слайд 7

Передають м’яч і рахують від 1 до 10

І назад

Приклади

  • В Україні є і каньйони. Деякі з них ще «бачили» динозаврів.
  • Там люблять займатись скалолазанням
  • Розв’яжіть приклади:

 

6+3-4    6

2+5-6             1

7-4+3   5

  • Самоперевірка з екрану

Слайд 8 - 9

З’єднують приклад і відповідь

Якщо роблять помилку рух головою

«Ай-ай-ай»

Якщо правильно – рух головою із словами «Так-так-так»

Руханка

  • Утомились? Давайте відпочинемо.
  • Повторимо, як діяти у надзвичайних ситуаціях

Повторюють рухи

ТНМК

Задача

- Є в Україні і найбільша пустеля Європи – Олешківські піски. Пісок влітку прогрівається до 70*, тому тварин дуже мало.

- Шукала я фото і побачила тільки ящірок і тушканчиків.

- Складання умови задачі за малюнком

- Самостійна робота

- Прийом «Злови помилку»

Слайд 10 - 11

Складають умову, записують розв’язок,

Перевіряють правильність виконання

Письмо

  • На півдні біля морів є багато загадкових рожевих озер. В них багато солі. Ось озеро Сиваш.
  • Загадкове озеро приготувало для вас загадку.
  • Зберіть слово з розсипаних літер (Україна)

Слайд 12

 

Запишіть слово в рядочок

Слова -  ознаки

  •  Я знаю, багато з вас мріє поїхати на море Чорне і Азовське.
  • Чорне море красиве, неймовірне, глибоке, безмежне, прохолодне.
  • Азовське – менше, чудове, тепле, лагідне.
  • А яка ж наша Україна? Доберіть ознаки
  • Рідна, красива, вільна
  • Які слова, речення про Україну ви хотіли б записати?
  •  

Слайд 13

Слайд 14

Діти списують слова, звіряють правильність написання на дошці.

Пальчикова гімнастика

Море, хвилі…

Діти виконують рухи .

Англійська мова

 

Слайд 15-18

Найбільша річка України – Дніпро

Ми можемо по нашій найбільшій річці - Дніпро помандрувати від Чорного моря до столиці – міста Київ.

На

Дніпрі побудовано багато великих міст: Черкаси, Дніпро, Херсон, невеличких міст, селищ та сіл

Слайд 19

  • В які куточки України ви б хотіли помандрувати?
  • Нажаль в нашій країні іде війна і зараз мандрівки обмежені.
  • Але ми віримо у наші збройні сили, що війна скоро закінчиться нашою перемогою. Ви зможете мандрувати разом з родиною чарівними куточками України.
  • Адже окрім природних чудес Україна багата і рукотворними
  • Маємо красиві старовинні міста, фортеці, замки, рукотворні печери, навіть поруч у Чернігові, музичні фонтани, мости, парки, спортивні і розважальні споруди…
  • На згадку про урок ви маєте карту України. Можете позначити на ній місця, які б хотіли побачити на власні очі

 Слайд 20

 

Контурні карти України

Ви всі діти молодці

Гарно працювали

Але дзвоник пролунав

Він мені і вам сказав

Що урок вже час кінчати

Треба йти відпочивати

 

Слайд 21

Виконання пісні «Ой у лузі червона калина»

 

Виготовлення оберегів для захисників України

 

 

 

doc
Додано
29 березня 2023
Переглядів
424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку