Біографія
Навчалася, живе та працює в Уман , Черкаської област .
Марина не лише пише книги та в рш , а ще й гарно малює. Вона
люструє деяк свої книги та нав ть створила книгу розмальовок для д тей. Марина Паленко одружена. Вона виховує двох д вчаток – Ольгу та
Оксану. Чолов к та доньки – перш читач та критики твор в письменниц .
Улюблена страва – чорний шоколад з гор шками
Коли Марину Павленко в одному з нтерв’ю запитали про початок її творчої д яльност , вона в дпов ла: «Л тература для мене – це життя. Писати почала, в дколи себе пам’ятаю. Мабуть, разом з малюванням, яке теж дуже любила»… Мушу
визнати, я не була ориг нальною, п сля школи спершу намагалася вступити до
столиц . Спроба була невдалою, я тяжко переживала провал. Але, як не дивно, та поразка врешт -решт вийшла на добре: бо саме р к мого «сид ння» вдома (плюс
праця в с льському музейчику гурток малювання, який вела в р дн й Бабанськ й школ ) став переломним етапом у моїй творчост , пер одом переосмислення
натхнення, роком перших публ кац й тощо. Тому – дякую, що в дфутболив мене, о Київський ун верситете! Наступного року я благополучно й легко вступила до
Уманського пед нституту мен Павла Тичини… Бажання навчатись розвиватись, наш зд бност й праця роблять з нас тих, ким хочемо стати».
Марина Павленко почала друкувати свої в рш та прозу в д 1990 року. Перша окрема книжка поез й «Бузков зошити» вийшла у видавництв «Гранослов» у 1997 роц . Пов сть-казка «Домовичок з пал трою» - у видавництв «Смолоскип» у 2001. В дтод вийшли друком ще окрем дитяч книжки: «Домовичок
повертається», «Домовичок купа проблем»; цикл
казок «П втора бажання», а також сер я з 5 книжок про Русалоньку з 7-В. Перша її частина вв йшла до Всеукраїнської шк льної програми для 7 клас в.
Опов дання М. Павленко про Василя Симоненко та Павла Тичину з сер ї «Життя видатних д тей» (2009) введен у нову програму з української л тератури для 6-го класу.
Марина Павленко є автором багатьох наукових, навчально-методичних, науково-популярних праць та видань.
«У власн й творчост прагну поєднати багато складник в, досягнути максимальної динам чност та ємкост сюжету, легкост й образност мови, правдивост , життєвост в дображення, св жост образ в тощо. Хтозна, можливо, колись це
вдасться? Чим є для мене дитяча л тература? «Не в докремлюю дитячої л тератури в д «дорослої».
«Спочатку тв р виношується в голов , нод роками. Записую як сь ситуац ї, пот м думаю, де їх можна використати, це так як сь моментики з життя. Пот м воно все накопичується досить
довгий пер од... Буває, що герої ламають вс мої плани починають вести мене за собою. Це
найкращ моменти творчост , коли я т льки встигаю за ними записувати…