К ЕДНЗ № 53
« Золотий півник»
Степюк А. В
Конспект підсумкового заняття
з дітьми молодшого віку 4 р. ж.
тема « Маша і Ведмідь
завітали в гості»
2015р.
Мета: У цікавій ігровій формі узагальнити знання дітей з усіх ліній розвитку дитини, отриманих на протязі року. Закріпити знання дітей про пори року і їх послідовність; вміння називати геометричні фігури, кольори, володіти прийомами порівняння множин ( один- багато). Вміння вживати слова ввічливості ( привітання, продавання) Удосконавлювати вміння називати казку за допомогою сюж. картин, відповідати на запитання, добирати відповідну частину до малюнка, чітко виконувати завдання вих.-ля.
Визначити рівень практичних навичок дітей орієнтуватися в просторі за допомогою слів ( праворуч, ліворуч,вгорі, внизу , під, над) Розвивати логічне мислення, пам`ять ,увагу.
Виховувати бажання працювати самостійно, доброзичливість, інтерес до занять, почуття дружби і взаємодопомоги.
Матеріал: Маша і Ведмідь – герої, Дид. ляльки Барбі, Дид. гра «Колейдоскоп» (природа),Дид.гра « Назви одним словом»( класифыкацыя груп предметів). Об`ємні геометр. Фігури « Веселі чоловічики». Дид. гра Підбери латочку» Ріх. Гра « Самий спритний» , привітання « Ми одна сім`я» , пальчикова гра « Сімья гномів», елементи картини ( Маша, сонце, Ведмідь, будинок, хмари, трава)
Хід заняття
Вих-ль: Доброго ранку! Я рада Вас бачити. Давайте привітаємось з нашими гостями і скажемо їм « Доброго ранку»
( Лунає музика з мульт. «Маша і Ведмідь» Стук в двері. Заходять Ведмідь і Маша)
Ведмідь: Добрий день, малята! Хлопчики й дівчата! Не бійтесь мене, я добрий ведмідь. Ви здогадались хто ми?
Діти: Маша і Ведмідь.
Вих-ль: А ми про Вас вірші знаємо
Вірші: 1 дитина
Маша в лісі заблукала
До ведмідя в дом попала
Стала там хазяйнувати
Все навколо розкидати.
Ведмідь спершу розізлився
Згодом – також веселився.
2 дитина
Готував Ведмідь для Маши повний банячисько каші.
Але та взяла і заснула, хоч голодна дуже була.
Вовк й медвідь ту кашу їли. На зірки по черзі вили.
Ведмідь:Діти, а у який садок я привів свою Машеньку?
Діти: « Золотий півник»
Ведмідь: А як звуть вашого вих-ля?
Діти: Антоніна Вікторівна.
Ведмідь: Антоніна Вікторівна, я б хотів віддати Машеньку до вашого дит. садка, щоб ви допомогли мені її навчити і вих.-ти.
Вих-ль: Звичайно, ми допоможемо. Ми у садочку всі, як одна сім`я. Ставай Маша з нами в коло ы привітаємось з нашими дітками.
Привітання: « Ми одна сім`я»
Маша: Ой ведмедику, дивись які тут гарні ляльки Барбі!
Вих-ль: Маша, вони в нас незвичайні. Діти, що це в нас за ляльки?
Діти: Пори року,
Вих-льДавайте назвимо ці пори року
( відповідь дітей: зима, весна, літо, осінь)
Вих-ль: А у нас є ще ось така цікава гра «Колейдоскоп» ( знаходження пори року за певними ознаками)
Вих-ль: Я буду називати пори року а, ви повинні знайти і показати( дитина бере кришечку відповідного кольору (який назива вих.-ль) і кладе на певну пору року)
Маша:А це що за веселі геометричні фігури?
Дид. гра « Цікаві геометричні фігури»
Мета: перевірити знання дутей про геометричні фігури і кольор.
Вих-ль: Діти, які геометричні фігури у нас тут і якого вони кольору.
( відповідь дітей)
Ведмідь: А що це у вас на дощці?
Дид. гра : «Назві одним словом»
Мета: узагальнення груп предметів. В умінні класифікувати їх за певними ознаками ( одяг,дерева,квіти, тварини дикі та свійські, іграшки)
Вих-ль: Діти давайте з вами узагальнемо наші предмети одним словом.
( відповідь дітей)
Ведмідь: -Діти, я як назвати одним словом: Дідуся, бабусю, мати, тато.
( відповідь дітей « Сім`я»)
Вих-ль: А наші діти ще знають пальчикову гру « Сім`я гномів» давайте навчимо Машу.
Пальчикова гра «Сім`я гномів»
Ведмідь: Ой Маша, дивись скільки тут у діточок у садочку книжок. Вам, мабуть, вих.-ль казки читає?
Діти: Так.
Ведмідь: багато казок знаєте?
Вих-ль: А давайте покажемо нашим гостям, як ми знаємо казки.
Дид. гра « З якої казки» ( сюжети-казок)
Мета: визначити знання дітей про казки за допомогою сюж. картин.
Розвивати мову, пам`ять, логічне мислення, уяви.
Вих-ль:Діти, а з якої казки ця ілюстрація?
(видповідь дітей)
Вндмідь: Маша, що ти там робиш?
Маша: Я знайшла цікаві малюнки. Але в них чогось не вистачає.
Вих-ль: Діти , а давайте складемо їх.
Дид.гра «Підбери латочку»
Мета: розвивати логічне мислення, підбираючи відповідну латочку до картинок.
( Маша бере іграшку і починає грати)
Ведмедик: Маша давай навчимо дітей грати в цікаву гру « Самий спритний»
Рух.гра « Самий спритний»
Ведмедь: Дійсно, бачу що ваш садочок дуже гарний. Діток і розуму навчають, силу, спритність розвивають, виховують почуття дружби.
Вих-ль:А давайте зробимо для Маши і Ведмідя подарунок на згадку про садочок.
Ведмідь:Ми подарунки любемо!
Маша: А який подарунок?
Вих-ль: Ми зробемо для вас картину своїми руками.
Колективна робота-картина « Маша і Ведмідь»
Мета:працювати за вказівками вих.-ля, закріпити знання дітей орієнтування в просторі, розвивати фантазію, творчу уяву.
Маша: -Щось я зголодніла?
Ведмідь: На тобі Маша яблуко.
Вих-ль: -Діти скільки у Маши яблок?
( відповідь дітей « одне»)
- А у ведмедика в корзині?
( відповідь дітей « багато»)
Ведмідь: А це вам дітки гостинець від нас з Машею.
Маша: Корисні вітаміни для розвитку дитини!
Ведмідь: Дітки, їжте, підростайте і нас чекайте. Скоро ми до вас повернемось. До побачення.
( Маша з Ведмедиком уходять)
Підсумок зан-тя:
Вих-ль: -Діти вам сподобались наші гості? ( відповідь дітей)
-А їх подарунок? (відповідь дітей)
-А наш подарунок їм? ( відповідь дітей)
Вих-ль : Беріть гостинці від Маши і Ведмедика та поспішайте приймати вітаміни.