« Маша і Ведмідь завітали в гості»

Про матеріал
У цікавій ігровій формі узагальнити знання дітей з усіх ліній розвитку дитини, отриманих на протязі року. Закріпити знання дітей про пори року і їх послідовність; вміння називати геометричні фігури, кольори, володіти прийомами порівняння множин ( один- багато). Вміння вживати слова ввічливості ( привітання, продавання) Удосконавлювати вміння називати казку за допомогою сюж. картин, відповідати на запитання, добирати відповідну частину до малюнка, чітко виконувати завдання вих.-ля.
Перегляд файлу

C:\Users\Тошка\Desktop\102.jpg                                                                                           К ЕДНЗ № 53

                                                                                               « Золотий півник»

                                                                                                            Степюк А. В

 

 

 

 

 

    Конспект підсумкового заняття

з дітьми молодшого  віку 4 р. ж.

  тема « Маша і Ведмідь

                       завітали в гості»

 

 

 

                              

 

 

 

 

 

2015р.

 

Мета: У цікавій ігровій формі узагальнити знання дітей з усіх ліній розвитку дитини, отриманих на протязі року.  Закріпити знання дітей про пори року і їх послідовність; вміння називати геометричні фігури, кольори, володіти прийомами порівняння множин ( один- багато). Вміння вживати слова ввічливості ( привітання, продавання) Удосконавлювати вміння називати казку за допомогою сюж. картин, відповідати на запитання, добирати відповідну частину до малюнка, чітко виконувати завдання вих.-ля.

Визначити рівень практичних навичок дітей орієнтуватися в просторі за допомогою слів ( праворуч, ліворуч,вгорі, внизу , під,  над) Розвивати логічне мислення, пам`ять ,увагу.

Виховувати бажання працювати самостійно, доброзичливість, інтерес до занять, почуття дружби і взаємодопомоги.

Матеріал: Маша і Ведмідь – герої, Дид. ляльки Барбі, Дид. гра «Колейдоскоп» (природа),Дид.гра « Назви одним словом»( класифыкацыя груп предметів). Об`ємні геометр. Фігури « Веселі чоловічики». Дид. гра Підбери латочку» Ріх. Гра « Самий спритний»  , привітання « Ми одна сім`я» , пальчикова гра « Сімья гномів», елементи картини ( Маша, сонце, Ведмідь, будинок, хмари, трава)

                                          Хід заняття

Вих-ль:  Доброго ранку! Я рада Вас бачити. Давайте привітаємось з нашими гостями і скажемо їм « Доброго ранку»

( Лунає музика з мульт. «Маша і Ведмідь»  Стук в двері. Заходять Ведмідь і Маша)

Ведмідь: Добрий день, малята! Хлопчики й дівчата! Не бійтесь мене, я добрий ведмідь. Ви здогадались хто ми?

Діти: Маша і Ведмідь.

Вих-ль: А ми про Вас вірші знаємо

 

Вірші: 1 дитина

Маша в лісі заблукала

До ведмідя в дом попала

Стала там хазяйнувати

                                  Все навколо розкидати.

                                 Ведмідь спершу розізлився

                                 Згодом – також веселився.

2 дитина

Готував Ведмідь для Маши повний банячисько каші.

Але та взяла і заснула, хоч голодна дуже була.

Вовк й  медвідь ту кашу їли. На зірки по черзі вили.

 

Ведмідь:Діти, а у який садок я привів свою Машеньку?

Діти: « Золотий півник»

Ведмідь: А як звуть вашого вих-ля?

Діти: Антоніна Вікторівна.

Ведмідь: Антоніна Вікторівна, я б хотів віддати Машеньку до вашого дит. садка, щоб ви допомогли мені її навчити і вих.-ти.

Вих-ль: Звичайно, ми допоможемо. Ми у садочку всі, як одна сім`я. Ставай                         Маша з нами в коло ы привітаємось з нашими дітками.

        Привітання: « Ми одна сім`я»

Маша: Ой ведмедику, дивись які тут гарні ляльки Барбі!

Вих-ль: Маша, вони в нас незвичайні. Діти, що це в нас за ляльки?

Діти: Пори року,

Вих-льДавайте назвимо ці пори року

 ( відповідь дітей: зима, весна, літо, осінь)

Вих-ль: А у нас є ще ось така цікава гра «Колейдоскоп» ( знаходження пори року за певними ознаками)

Вих-ль: Я буду називати пори року а, ви повинні знайти і показати( дитина бере кришечку відповідного кольору (який назива вих.-ль) і кладе на певну пору року)

Маша:А це що за веселі геометричні фігури?

Дид. гра « Цікаві геометричні фігури»

     Мета: перевірити знання дутей про геометричні фігури і кольор.

Вих-ль: Діти, які геометричні фігури у нас тут і якого вони кольору.

       ( відповідь дітей)

Ведмідь: А що це у вас на дощці?

   Дид. гра : «Назві одним словом»

  Мета: узагальнення груп предметів. В умінні класифікувати їх за певними ознаками ( одяг,дерева,квіти, тварини дикі та свійські, іграшки)

Вих-ль: Діти давайте з вами узагальнемо наші предмети одним словом.

     ( відповідь дітей)

Ведмідь: -Діти, я як назвати одним словом: Дідуся, бабусю, мати, тато.

  ( відповідь дітей « Сім`я»)

Вих-ль: А наші  діти ще знають пальчикову гру « Сім`я гномів» давайте навчимо Машу.

        Пальчикова гра  «Сім`я  гномів»

Ведмідь: Ой Маша, дивись скільки тут у діточок у садочку книжок. Вам, мабуть, вих.-ль казки читає?

Діти: Так.

Ведмідь: багато казок знаєте?

Вих-ль: А давайте покажемо нашим гостям, як ми знаємо казки.

        Дид. гра « З якої казки» ( сюжети-казок)

        Мета: визначити знання дітей про казки за допомогою сюж. картин.

Розвивати мову, пам`ять, логічне мислення, уяви.

Вих-ль:Діти, а з якої казки ця ілюстрація?

     (видповідь дітей)

Вндмідь: Маша, що ти там робиш?

Маша: Я знайшла цікаві малюнки. Але в них чогось не вистачає.

Вих-ль: Діти , а давайте складемо їх.

Дид.гра  «Підбери латочку»

  Мета: розвивати логічне мислення, підбираючи відповідну латочку до картинок.

   ( Маша бере іграшку і починає грати)

Ведмедик: Маша давай навчимо дітей грати в цікаву гру « Самий спритний»

   Рух.гра « Самий  спритний»

Ведмедь: Дійсно, бачу що ваш садочок дуже гарний. Діток і розуму навчають, силу, спритність розвивають, виховують почуття дружби.

Вих-ль:А давайте зробимо для Маши і Ведмідя подарунок на згадку про садочок.

Ведмідь:Ми подарунки любемо!

Маша: А який подарунок?

Вих-ль: Ми зробемо для вас картину своїми руками.

   Колективна робота-картина « Маша і Ведмідь»

   Мета:працювати за вказівками вих.-ля, закріпити знання дітей орієнтування в просторі, розвивати фантазію, творчу уяву.

Маша: -Щось я  зголодніла?

Ведмідь: На тобі Маша яблуко.

Вих-ль: -Діти скільки у Маши яблок?

  ( відповідь дітей « одне»)

        - А у ведмедика в корзині?

    ( відповідь дітей « багато»)

Ведмідь: А це вам дітки гостинець від нас з Машею.

Маша:  Корисні вітаміни для розвитку дитини!

Ведмідь: Дітки, їжте, підростайте і нас чекайте. Скоро ми до вас повернемось.  До побачення.

  ( Маша з Ведмедиком уходять)

 Підсумок зан-тя:

Вих-ль:  -Діти вам сподобались наші гості? ( відповідь дітей)

             -А їх подарунок? (відповідь дітей)

           -А наш подарунок їм? ( відповідь дітей)

Вих-ль : Беріть гостинці від Маши і Ведмедика та поспішайте приймати вітаміни.

 

 

    

docx
Додано
13 грудня 2019
Переглядів
1047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку